Nokia C5 ongelmia

hgjfkdlsö

Uudessa C5:ssa on ollut ongelmia alusta asti. ensin ei tunnistanut muistikorttia mutta kun laitoin vanhasta puhelimesta kortin niin alkoi toimimaan. Sitten on sammuillut itsestään sekä usein jos esim. yritän avata galleriaa niin menee pimeäksi koko puhelin, myös muutaman kerran nettiin mennessä on sammunut. Viimeiseksi oli tyhjentänyt akun vaikka puhelin oli sammutettuna yön ja ennen sammutusta latasin akun täyteen.
Jos saan sen joskus takaisin huollosta toimivana niin voisko joku neuvoa miten siitä saa poistettua esim.facebookin ja ovikaupan ym. minulle tarpeetonta.
Edellinen 6221:n toimi moitteettomasti 2,5 vuotta mikä on minun käytössä puhelimelle pitkä ikä..

23

2158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko kokeillut mahdollista ohjelmistopäivitystä? Katso täältä ohjeet, jos et tiedä miten se tapahtuu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9171404

Sitä Ovi kauppaa ainakaan minä en ole onnistunut kokonaan poistamaan puhelimesta.

• hgjfkdlsö

lähes päivittäin mutta ei auttanut. Ilmeisesti täytyy ostaa toinen puhelin ja toivoa että eivät ole korjattavana samaan aikaan.

• Make C5
        hgjfkdlsö kirjoitti:

lähes päivittäin mutta ei auttanut. Ilmeisesti täytyy ostaa toinen puhelin ja toivoa että eivät ole korjattavana samaan aikaan.

Moi trolli.

• trolliko???
        Make C5 kirjoitti:

Moi trolli.

Mitähän mahdat tarkoittaa ? Käyn täällä Suomi24 sivuilla niin harvoin että en osaa täällä käytettävää sanastoa.

• trolliko??? kirjoitti:

Mitähän mahdat tarkoittaa ? Käyn täällä Suomi24 sivuilla niin harvoin että en osaa täällä käytettävää sanastoa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

• ostit paskan
        Make C5 kirjoitti:

Moi trolli.

oot tollo,kun ostit nokia kännykän

• hgjfkdlsö

Oli vaihdettu uusin ohjelmaversio. Kotona kokeilin avata kameraa ja taas meni pimeäksi. kun sain taas auki niin kokeilin galleriaa ja sama homma, puhelin pimeni.. Huomenna taas huoltoon.

• Aika omituista.... minun Nokia E71 ei ole ollut yhtään valmistusvikaa.....

• ..........

uskokaa jo viimein että nyky nokia ovat täyttä paskaa,mun n97 oli huollossa 4kertaa 3kk aikana ja silti se ei tullut kuntoon,pätki puheluita,sammutti virrat,näyttö pimeni ja jne.sitten mulle riitti ja ostin perusmalli sonierkin joka on ollut nyt käytössä 8kk ilman pienintäkään vikaa,mulla meni usko nokiaan ja tiedän monta muutakin jotka ovat vaihtaneet esim.samppaan ja ovat olleet tosi tyytyväisiä kun puhelinta ei tarvitse jatkuvasti viedä huoltoon ja repiä akkua pois tai päivittää että saisi toimimaan.Nokian laatu on valitettavasti mennyt alas kuin lehmän häntä.

• Nokia N86 8MP
        .......... kirjoitti:

uskokaa jo viimein että nyky nokia ovat täyttä paskaa,mun n97 oli huollossa 4kertaa 3kk aikana ja silti se ei tullut kuntoon,pätki puheluita,sammutti virrat,näyttö pimeni ja jne.sitten mulle riitti ja ostin perusmalli sonierkin joka on ollut nyt käytössä 8kk ilman pienintäkään vikaa,mulla meni usko nokiaan ja tiedän monta muutakin jotka ovat vaihtaneet esim.samppaan ja ovat olleet tosi tyytyväisiä kun puhelinta ei tarvitse jatkuvasti viedä huoltoon ja repiä akkua pois tai päivittää että saisi toimimaan.Nokian laatu on valitettavasti mennyt alas kuin lehmän häntä.

Valitettavasti joudun yhtymään samaan.

Toivottavasti ne saisivat siitä Meegosta Intelin kanssa vielä oikeen vetonaulan. Muuten alkaa Nokian mahdollisuudet olla melkein loppu

• Connecting to shit!!
        Nokia N86 8MP kirjoitti:

Valitettavasti joudun yhtymään samaan.

Toivottavasti ne saisivat siitä Meegosta Intelin kanssa vielä oikeen vetonaulan. Muuten alkaa Nokian mahdollisuudet olla melkein loppu

Nokia on Suomalainen firma,enään vain 12-13%!!.Vaikka,toimimattomuus taitaa johtua enemmän Symbianista ja sen bugisuudesta!.
        Vaihtakaa jo vihdoinkin merkkiä ja TOIMIVAAN merkkiin/malliin!.
        Itse vaihdoin vanhan Nokiani Samsungiin,eikä ole ollut mitään ongelmia!.

• hgjfkdlsö
        Connecting to shit!! kirjoitti:

Nokia on Suomalainen firma,enään vain 12-13%!!.Vaikka,toimimattomuus taitaa johtua enemmän Symbianista ja sen bugisuudesta!.
        Vaihtakaa jo vihdoinkin merkkiä ja TOIMIVAAN merkkiin/malliin!.
        Itse vaihdoin vanhan Nokiani Samsungiin,eikä ole ollut mitään ongelmia!.

ollut nokialaisen kanssa ongelmia mutta tämä viimeisin hankinta on täys paska. Melko monella tutulla on ollut viimeaikoina samallaisia ongelmia nokialaisensa kanssa joten tulee väkisinkin mieleen että nyt on nokialla jotain laatuongelmia. Maine on helppo menettää mutta vaikea saada takaisin..

• ongelmia muillakin.

• huollossa jo

• huollossa jo kirjoitti:

11 päivää.. Saa nähdä milloin sen C5;n saan ja onko saaneet korjattua..

Itse ennen kuin ostan uuden puhelimen, niin odotan sen testetä esimerkiksi Mikrobitissä, tai Tekniikan maailmassa.

• Samsungiin tyytyväin
        vapunen kirjoitti:

Itse ennen kuin ostan uuden puhelimen, niin odotan sen testetä esimerkiksi Mikrobitissä, tai Tekniikan maailmassa.

..tavoite se,että asiakas testaa ja Nokia saa valmistettua enemmän puhelimia!!.
        Samsung EI näin toimi.
        Itse oon kans omistanut Nokian ja nyt on Samsung käytössä.

• Samsungiin tyytyväin kirjoitti:

..tavoite se,että asiakas testaa ja Nokia saa valmistettua enemmän puhelimia!!.
        Samsung EI näin toimi.
        Itse oon kans omistanut Nokian ja nyt on Samsung käytössä.

On aika ikävää lukea, kun vastaajina on vain Nokiaan pettyneitä. Itse olen käyttänyt Nokialaisia siitä raahattavasta NMT:stä alkaen, eikä ole kertaakaan tarvinnut viedä paikattavaksi. Oma nykyinen C5:teni toimii ohjelmapäivityksen jälkeen täysin. Ennen päivitystä pari kertaa täytyi panna sähköt poikki, kun laite jumittui. Sellainen on nyt tuttua kaikille ihkauusien prosessorilaitteiden käyttäjille.
        Muuten kannattaisi jättää tollot ja paskat teksteistä pois ja keskittyä asialliseen kommentointiin. Omaa häntää voi nostaa mieluummin muualla.

• tuli tieto että

puhelin on tullut huollosta ja kun menin hakemaan niin myyjä kertoi että puhelin on vaihdettu uuteen. Nyt toimii C 5:n hyvin... Toinen kerta korjattavana ja tuli uusi känny.. Hyvä Nokia...

• luota vain nokiaan:)

Itselläni on aina ollut nokia sitten yhden rikkouduttua (tiputtua portaita) ostin uuden puhelimen ja harkitsemattomasti samsungin. Se on vaikea käyttöinen meni n. puoli vuotta opetella perus asioiden toiminta, puhelimeen ei saa yhteyttä eri kaupungissa, välillä ei edes samassa ! Sammuilee ja töppäilee, ollut minulla nyt 8kk.. kahdella ystävättärelläni oli puhelin taskussa satoi ja puhelimet hajosivat KUMPIKIN:o, samsungin puhelimia olivat.

• ÄLYÄ PUHELINKAUPPAAN

Minulla on sama ongelma. Hankin Nokia C-5 -puhelimen elokuussa 2010 DNA:n liittymään ja kaikki pelasi hyvin. Puhelimen rikkoonnuttua ostin uuden Nokia C-5 -puhelimen helmikuussa 2012. Kaikki toimi edelleen moitteetto-masti. Myös videoiden katsominen You Tubesta Real Player -ohjelmalla onnistui hvyin.

Kesäkuussa 2012 tilanne muuttui. Yllättäen en enää päässytkään katsomaan videoita. Real Player ei enää ladannut. Vaihdoin C-vitoseen varakännykkäni DNA:n sim-kortin ja sama juttu.

Käytin puhelimen Nokian huollossa Mikonkadulla, Helsingissä , jossa siihen mm. asennettiin uudelleen käyttöjärjestelmä. Vika on Nokia huollon mukan operaattorissa. DNA:n mukaan taas vika on laitteessa!?

Kolmen viikon kiertämisen, soittamisen, pomputtelun (Nokian huolto,Nokian tekninen tuki, DNA-liike, DNA: tekninen tuki ym.) ja vastuun siirtojen jälkeen selvisi ettei vika olekaan operaattorissa eikä C-5 -puhelimessa.

Nokia on kuulemma tehnyt ohjelmapäivityksen. Vanha *Real Player -ohjelma* ei enää toimi C-5 puhelimissa! Eli jos osta uuden Nokia C-5 -puhelimen, älä osta sitä ainakaan You Tuben käyttöön.

Nokian C-5 -puhelimia myydään nyt edullisesta. Kännykkää jonka svh vielä helmikuussa oli 142 euroa saa lauantain 4.8 Hesarin ilmoituksen mukaan Elisasta hintaan 127 euroa. Omastani maksoin helmikuussa Helsingin Kaivokadun Elisa Shoptista 109 euro

Gigantista C-5 -puhelimen DNA-asiakas saa nyt jopa 89 eurolla. Kysyin myyjältä maanantaina 6. elokuuta miksi edelleen Nokia C-5 -puhelinta myydään vaikka siinä on tuollainen vika.

Vastaus oli: "Ei Nokia C-5 -puhelinta myydäkään You Tube -videon katseluun vaan muuhun käyttöön, se on tuollainen halpa peruspuhelin. Uudet hipaisukäyttöiset älypuhelimet eivät enää käytä vanhaa Real Player -ohjelmaa, niillä pääsee suoraan You Tubeen."

Kun hankin edellisen Nokia C-5 puhelimeni elokuussa 2010, silloin puhelinta myytiin rajattomalla netilla, navigaattorilla, googlella, gmaililla, kameralla, You Tubella ja ties millä. Kaikki nämä myös toimivat kesäkuun alkuun 2012 asti.

Kun ostin uuden C-vitosen helmikuussa 2012 ei minulle tullut mieleenikään että jo muutaman kuukauden jälkeen takuuaikaa ollessa jäljellä vielä reilut 1,5 vuotta puhelmesta poistuisi eräs tärkeä sovellus. Mikä mahtaa olla myyjän / liikkeen / operaattorin / valmistajan jurdinen vastuu tällaisessa tilanteessa?

Ilmeisesti uuden kännykän tekninen käyttöikä on maksimissaan 2 vuotta- Ohjelmien ja sovellusten osalta kuusi kuukautta. Käytännössä puhelimia pitää olla kaksi, jotta ainakin toinen niistä toimii. Missään tapauksessa ns. kimppana ei puhelinta kannata ostaa. Se on loukku.

Minulla on varapuhelimena vuonna 2007 ostamani Nokian 6151 -kamerapuhelin. Se toimii edelleen moitteettomasti, mutta se ei olekaan "tietokone". Siitä en luovu!

• n500(4)ever

osta nokia 500 niin ainakin youtube pelittää huippu hyvällä kuvalla ja äänellä

• ÄLYÄ PUHELINKAUPPAAN
        n500(4)ever kirjoitti:

osta nokia 500 niin ainakin youtube pelittää huippu hyvällä kuvalla ja äänellä

Pitäisikö ostaa uusi puhelin kolmen kuukauden välein!

• alv-velvollinen

Mulla on ollut jotain kaksi vuotta Nokia C5 ja siinä ei ole ollut mitään vikaa.. Olen siihen ihan tyytyväinen.. riittää mulle mun käyttöön.. Sitten joskus jos niitä Jollan valmistamia puhelimia alkaa tulla.. niin aion kyllä kokeeksi ostaa sellainen.. Hienoa, että jotkut jaksaa yrittää.. ei se uuden yhtiön perustaminen ole ihan pikkujuttu, tämä päivänä rahoittajia on todella vaikea löytää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe