BLUE STAR OASIS???

Tenerifalle...

Kokemuksia hotellista ja sen palveluista esim. all inc. ruokailuista? Oliko hyviä ruokia, vaihtuiko ruoat joka pvä? Minkälainen oli huone kattoterassilla? näkyikö huoneissa torakoita?
Lähdemme sinne lapsiperheenä,joten lapsiperheiden kokemuksia kuulisin eritoten ja kokemuksia missä kannattaa käydä ja oliko julkinen liikenne hyvä ja helppo käyttää?

1

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perhexxx

Heissan, oltiin Teneriffan Blue Star Oasiksessa joulun aika. All Inclusive.

Altaissa melko kylmä vesi, mut siinä ja siinä, että voi uida.

All Inclusive sapuskat oli niin mahtavat, että painokin tuppas nousta. Oli liharuokia, kalaruokia, hedelmiä, perunat, riisit ym. ja jälkiruoat erilaiset juomat. Leipiä sämpylöitä, piirakoita ja niihin juustoja, leikkeleet, salaatteja.. Lättysiä.. Ruokavaihtoehtoja oli niin paljon ettei ehtiny kyllästyä. Kuten muutkin sanoi, että ei jaksa syyä niinpaljon kuin haluis maistella kaikkea!! :)

Varsinki muksun kanssa hyvä ratkaisu. Muksu otti limsaa, pizzaa, purilaista silloinkun itse halusi. Kattaus oli montakertaa päivässä. Sisällä ja allasravintolassa.
      Ei tarvinnu kuljetella mitään juomaputeleita.

All Inclusive hinta on halpa verrattuna siihen, että ostaisit hotellin marketista (kallis) tai lähimarketista tarvikeet ja alkaisit itse kokata. Huoneet siistejä. Tosin meidän keittiössä tuli pieniä mustia muurahaisia tiskipöydälle, kun meillä oli siinä donitsipaketti. Ne häipyi heti, kun ei laittanu sokeria pöydälle. Torakoita ei ollut yhtään. Pari kissaa kulki allasalueella. Pitävät jyrsijät poissa. Hotellissa vartijat ulkona, ei tullut mitään hiippareita.

Hotellista on jyrkkä mäki alaspäin rantaan päin. Rannalle niin pitkä matka, ettei sitä kyl viitti kävellä. Hotellilta on ilmainen bussi kauppakeskukselle ja rantaan. Kulkee parikertaa tunnissa. Taksikin on kyl ihan halpa. Menemme uudelleen Oasikseen se on varma. Terveisin äiti, isä ja lapsi 14 v. (ai niin, siellä muksut tutustui heti toisiinsa ja heillä oli kiva porukka. Pelasivat ja viettivät aikaa altaalla. Me aikuiset löydettiin kans kivoja juttukavereita, joiden kans oli kiva katsoa iltaohjelmaa hotellilla. Oli mm. papukaija show, käärmeshow, trubaduuri, (joulupukkikin tuli, oli kylläkin nainen :).... jne.. ) Suosittelen lämpimästi.
      Tupakkaa on hankala löytää. Sitä ei myydä kuin automaateis. Eli jos määrätty merkki niin ota kotoa ainaki 1 aski mukaan! (Menthol LM-ei löydy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe