treffipalstan käyttö masentavaa...

ptpt88

Oon jo pitemmän aikaa ollut täällä treffipalstalla ihan asiallisella meiningillä, mutta mistä ihmeestä johtuu sellainen erittäin ärsyttävä asia että ketään ei vain viitsi vastata? Ihan sama, oli sitten kuinka asiallinen tahansa ja kyselee asiallisesti kaikkea, niin viestiä ei vain tule takaisin lainkaan. Olisin jopa iloinen siitä jos tulisi edes sellainen viesti jossa sanotaan että oon liian ruma paskiainen heille.... mutta ei edes sellaistakaan.

Lopulta "pimahdin" tein silleen että kirjoitin ASIALLISEN viestin jo kopsasin sen ja lähetin sen lähes kaikille mahdollisille naisille oman ikäryhmäni mukaan 18-25 vuotiaille... laskin että jopa yli 30 profiilille... veikkaisin 40-50. Eikö mitä... noista kaikista sain jopa pari viestiä takaisin! Valitettavasti niistä kahdestakaan ei syntynyt mitään sen kummempaa. Ainoat viestini mitä saan on tietenkin niitä helvetin afrikkalaisspämmejä... tietää jo siitä että maili on yahoo.com.

Olenko siis jollain lailla tyhmä vai mikä hemmetti tässä oikein mättää? Suorastaan masentaa tuollainen... alkaa jo tuntua ikävästi siltä että rehellisyys ei kannata ja kiltit miehet eivät naisia koskaan saa?

35

2269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

En nyt tiedä sinua ihmisenä, mutta sehän ei sinusta tee tyhmää jos 30-50 naisesta vain pari vastaa viestiisi. Toi nettideittailu osaa olla kyllä todella masentavaa. Vaikka siellä on naisia ja miehiä, joiden nyt voisi olettaa haluavan kumppania, niin ei se olekaan niin yksinkertaista. Tuolla nettideitissä kaikki menee jotenkin nurinkurin. Ensiksi annetaan tiedot mitoista harrastuksiin ja siihen päälle vielä kengänkoko, historia ja tulotaso. Ja niiden pohjalta mennään. Vasta myöhemmin tulee se vaihe, kun oikeasti pääsee kokemaan että miten toisen kanssa synkkaa sun muuta. Valokuvakaan ei korvaa eleitä, ilmeitä, äänensävyjä ja sitä yksinkertaista rupattelua, joka yleensä tulee muulloin alkuvaiheessa. Ja eihän se sopivan kumppanin löytäminen ole helppoa livenäkään.

Tossa on vähän sellanenkin juttu, että kun itse nettideittiä koitin, niin vastaukset tulivat sähköpostiin. Sitten välillä kävin katsomassa boxia ja siellä oli ilmestynyt kymmenestä jopa about neljäänkymmeneen viestiä. Niitä sitten lueskelin: Jaahas, Pena sanoo moi. Ja Ville kertoo olevansa sen pituinen, sieltä, normaali ja vaikuttaa tosi mukavalta ja asialliselta häiskältä. Sitten tähän päälle ne kaikki Mikot, Teemut, Tarmot, Niilot, Petterit. Ja sitten yksi näitä selatessa kiinnittää huomion kirjoituksen sävyllä ja jutuillaan. Ja samantein innostuu tälle vastaamaan. Ja sieltä tulee vastaus ja sitten vastaa takaisin ja sitten tavataankin ja niin edespäin. Ja siinä voi vaan unohtua se Ville, joka vaikutti todella kivalta, asialliselta jne. kun se kiinnostus suuntautuu toisaalle. Niitä kilttejä, fiksuja ja sympaattisia miehiä ja naisia on oikeastaan enemmän kuin luulisikaan. Ja joku niistä voi vaan sattua kiinnittämään sen huomion paremmin. Kuten sinäkin voit joku kerta kiinnittää jonkun naisen huomion kymmenien seasta, vaikka ne kaikki muut miehet eivät olisikaan sen huonompia. Ja lisäksi siinä on aika paljon ihan sattumallakin tekemistä.

Ps. Kyllä kiltit ja rehelliset miehet naisia saa. :) Kuten naisetkin voivat saada kilttejä ja rehellisiä miehiä.

• Hiljaista ollut

Sellainen mä olen ja sinkkuna jo 5 vuotta. Tuntuu että nykyisin tällaista ei arvosteta vaikka ystävieni ja läheisteni mielestä olen huipputyyppi. Ei se auta kuin olla itsensä kanssa vain toistaiseksi.

• Didod

"Niitä kilttejä, fiksuja ja sympaattisia miehiä ja naisia on oikeastaan enemmän kuin luulisikaan. Ja joku niistä voi vaan sattua kiinnittämään sen huomion paremmin. "

Niin siis tarkoitat että netissä on kiltterjä, fiksuja ja sympaattisia miehiä vaikka kuinka paljon niille muutamalle harvalle naiselle.

Tässä ketjussa juuri näkee miten kaksitahoista homma on sukupuolesta riippuen.

Toinen marjastaa ykkösmarjoja etsien niitä soilta ja vaikka ties mistä, toiselle ne toimitetaan isoissa ämpäreissä kotiovelle.

• 5454545454

Ikävä kyllä deittisivustoilla ilmoitetaan liian tarkasti tiedot itsestään. Tämä taas johtaa siihen että jos on useita vastaajia niin katsotaan vain nuo tiedot ja ilmoituksen sisällöllä on vähemmän väliä.

Tuo on myös totta että yleensä vastaan vain yhdelle kiinnostavalle (tai parille) ja sitten muille ei jakseta vastailla. Miehillä tuota ongelmaa ei usein ole koska vastauksia tuleekin vain se pari korkeintaan mutta naisillahan tuo on yleisempää.

• Hiljaista ollut kirjoitti:

Sellainen mä olen ja sinkkuna jo 5 vuotta. Tuntuu että nykyisin tällaista ei arvosteta vaikka ystävieni ja läheisteni mielestä olen huipputyyppi. Ei se auta kuin olla itsensä kanssa vain toistaiseksi.

Itse edustan naisena samaa kategoriaa, itse töissä miesvaltaisella alalla ja duunikaverit pitää hauskana tyyppinä. Mut eipä oo käyny flaksi! Ehkei etsimällä löydy ;)

• Heissulivei__
        nylpyttäjä kirjoitti:

Itse edustan naisena samaa kategoriaa, itse töissä miesvaltaisella alalla ja duunikaverit pitää hauskana tyyppinä. Mut eipä oo käyny flaksi! Ehkei etsimällä löydy ;)

VOI HELVETTI, kyllä ne miehet saa naisia jos menee tutustuu niihin elävänä elämässä eikä verkkojen kautta sähköllä, sillä onnistu mikään oikea inhimillinen keskustelu. Kun ihmiselle puhuu naamasta naamaan ja sillee siihen kans tutustuu ekan kerran ni ei sitä ole yhtään niin ennakkoluuloinen ja vaativa jos siitä pitää, toisinku täällä netissä.
        TOISINSANOEN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ ON TUNTEET
        VIRTUAALIMAAILMASSA ON PELKÄT KRITEERIT JA NE ODOTUKSET
        Menkääpä siis helvetti tutustumaan naisiin muualla vaikka baariin tai klubiin siellä käy ihan kivojakin naisia välillä viettämässä iltaa.

´´If you wanna fall in love, you gotta open your heart first.´´ Eiks joo? Muistakaa se myös.

• 54544545

Suomi24 on "suosittu" paikka ja naiset tietysti valikoivat treffiseuransa hyvin pinnallisinkin tavoin. Sen takia se jolla on mm. hyvä kuva (jos sinulla on huono kuva luokittaudut välittömästi pois), hyvä koulutus/työpaikka (ja sinulla taas jos ei ole näitä niin sama homma).

Eli toisin sanoen kilpailu on vain rajua ja vaikka kuinka yrittäisit paikata asiaa kirjoittelemalla pitkiä viestejä ei se auta yhtikäs mitään.

Ainoa keino olisi luoda mahdolllisimman hyvä profiili ja vastailla tietylle määrälle tietystä ikäryhmästä ja kokeilla muitakin palstoja kuin suomi24.

• moko-makin

Suomi24:ssä on hyvä se, että voi kirjoitella ihan ilmaiseksi ja sitten on tietysti siinäkin se tositarkoituspaketti, joka maksaa. Muualla on pääasiassa maksulliset deitit. Voit kyllä vastaanottaa ilmaiseksi toiselta tulevan viestin ja lukea, mutta et voi vastata, koska et ole ostanut sitä palvelua. Vuorokauden kokeilin sellaisessa ja sain usealta henkilöltä viestejä. Kenelläkään ei ollut viestissään sähköpostiosoitetta, johon olisin voinut suoraan laittaa viestiä, koska en tosiaan voinut lähettää ilmaiseksi heille vastausta. Siispä poistuin paikalta.

• ei vastinetta
        moko-makin kirjoitti:

Suomi24:ssä on hyvä se, että voi kirjoitella ihan ilmaiseksi ja sitten on tietysti siinäkin se tositarkoituspaketti, joka maksaa. Muualla on pääasiassa maksulliset deitit. Voit kyllä vastaanottaa ilmaiseksi toiselta tulevan viestin ja lukea, mutta et voi vastata, koska et ole ostanut sitä palvelua. Vuorokauden kokeilin sellaisessa ja sain usealta henkilöltä viestejä. Kenelläkään ei ollut viestissään sähköpostiosoitetta, johon olisin voinut suoraan laittaa viestiä, koska en tosiaan voinut lähettää ilmaiseksi heille vastausta. Siispä poistuin paikalta.

Pakkeja saa kyllä ilmaiseksikin näin miehen näkökulmasta. Naisten sen sijaan ei tarvitse maksullisille palstoille mennä kun vastauksiin hukkuu jo ilmaispalstoillakin.
        Joillakin maksullisilla palstoilla on myös huijauksen makua. Itse kokeilin erästä nimeltä mainitsematonta palstaa siis rekisteröidyin sinne mutta en tehnyt profiilia. Kas kumma useampi vastaus per päivä tulee. Sanomattakin on selvää että nämä yhteydenotot eivät ole todellisia.

• kokeilin minäkin
        ei vastinetta kirjoitti:

Pakkeja saa kyllä ilmaiseksikin näin miehen näkökulmasta. Naisten sen sijaan ei tarvitse maksullisille palstoille mennä kun vastauksiin hukkuu jo ilmaispalstoillakin.
        Joillakin maksullisilla palstoilla on myös huijauksen makua. Itse kokeilin erästä nimeltä mainitsematonta palstaa siis rekisteröidyin sinne mutta en tehnyt profiilia. Kas kumma useampi vastaus per päivä tulee. Sanomattakin on selvää että nämä yhteydenotot eivät ole todellisia.

Aika hyvä - ei profiilia, mutta silti tulee vastauksia. Onko se se palvelu, joka lupaa vähintään viisi kontaktia heti (taitaa olla toinen tämän palstan sponsoreista...).

No, niitä vastauksia tulikin riptellen, kai ainakin viisi kappaletta. Yhteinen piirre näillä vastauksilla oli se, että kaikki olivat kolme riviä pitkiä....

• kokeilin minäkin
        kokeilin minäkin kirjoitti:

Aika hyvä - ei profiilia, mutta silti tulee vastauksia. Onko se se palvelu, joka lupaa vähintään viisi kontaktia heti (taitaa olla toinen tämän palstan sponsoreista...).

No, niitä vastauksia tulikin riptellen, kai ainakin viisi kappaletta. Yhteinen piirre näillä vastauksilla oli se, että kaikki olivat kolme riviä pitkiä....

Olihan se toinen sponsorideittipalveluista. Nimiä en mainitse, mutta sen nimi alkaa C-kirjaimella

• ränttätänttä
        moko-makin kirjoitti:

maksullisiin deitti posteihin ei useinkaan voi laittaa emaili osoitetta kun palvelun tarjoaja estää sen tai pyyhii pois. koska palveluntarjoaja kerää rahaa sillä ettää tarjoaa tuon deitti palvelun ja haluaa sen rahan.
        epäselvää mutta totta.

• moko-makin
        ränttätänttä kirjoitti:

maksullisiin deitti posteihin ei useinkaan voi laittaa emaili osoitetta kun palvelun tarjoaja estää sen tai pyyhii pois. koska palveluntarjoaja kerää rahaa sillä ettää tarjoaa tuon deitti palvelun ja haluaa sen rahan.
        epäselvää mutta totta.

Onko tosiaan noin, ettei voi laittaa "henkilökohtaiseen" viestiin toiselle sitä osoitetta? Todella typerää.. :(

• ränttätänttä
        moko-makin kirjoitti:

Onko tosiaan noin, ettei voi laittaa "henkilökohtaiseen" viestiin toiselle sitä osoitetta? Todella typerää.. :(

kun siälä maksullisilla palveluilla on omat henk. koht. postiosotteet joihin viestit tulee. Ja niistä poistetaan juuri nuo omat henkilökohtaiset email osotteet.

• mikalie2
        ränttätänttä kirjoitti:

kun siälä maksullisilla palveluilla on omat henk. koht. postiosotteet joihin viestit tulee. Ja niistä poistetaan juuri nuo omat henkilökohtaiset email osotteet.

Maili esim pekka.puupaa(at)suomi24.fi kirjoitetaan "salakirjoituksena esim. näin:
        pekka piste puupaa ät suomi24 suomen maatunnus. Tällaiset menee läpi.

• ränttätänttä

Joo olen kanssa kyllästynyt tuohon vastaamattomuuteen. voisi neidot edes laittaa viestin kun on lukenut kerta tuon lähetetyn viestin. Laittaisi edes että KIITOS MUTTA EI KIITOS tai jotain vastaavaa.
      Juu ja nuo afrikkalaiset ja venäläiset alkaa ärsyttämään kun kaikki haluaa että heille lähetetään rahaa.
      muutamaan vastannut ja kaikki ovat pyytäneet rahaa.

• etsii sitä oikeaa

Huomaa että naiset käyvät katsomassa profiileja varsinkin kun on itse käynyt heidän sivuillaan ja lähettänyt viestiä.
      Voisitte naiset ja tytöt oikeesti huomioida niiden seksi ehdotusten ja panoseuraa etsivien joukosta myös ne jolla on muutakin mielessä kuin pelkkä nainti jossakin paskasessa autossa tai kämpässä. teille kirjoittelevat varmasti myös tosi tarkoituksessa olevat miehet ja miehen alut. jotka oikeesti hakevat sitä elämänsä kumppania vakavassa mielessä.
      Kirjoittakaa vaikka juuri noin kun joku oli maininnutkin et kiitos mut ei kiitos se ei paljoo vaadi.

• moko-makin

Ehkä moni nainen (itseni mukaan lukien) ei halua laittaa takaisin edes sitä pientä kohteliasta viestiä, missä kiittelee eikä ole kiinnostunut, koska pelkää saavansa toiselta osapuolelta törkyviestin sen jälkeen. Alussa minä kohteliaasti vastailin muutamalle vaikken ollut kiinnostunut. Yleensä niiltä tuli sitten just nuita törkykommentteja ja huoritteluja sun muita mauttomuuksia. Niin ei sitä enää uskalla vastata vaan mielummin ohittaa suoraan sellaiset tyypit, joista ei ole kiinnostunut.

• temesa
        moko-makin kirjoitti:

Ehkä moni nainen (itseni mukaan lukien) ei halua laittaa takaisin edes sitä pientä kohteliasta viestiä, missä kiittelee eikä ole kiinnostunut, koska pelkää saavansa toiselta osapuolelta törkyviestin sen jälkeen. Alussa minä kohteliaasti vastailin muutamalle vaikken ollut kiinnostunut. Yleensä niiltä tuli sitten just nuita törkykommentteja ja huoritteluja sun muita mauttomuuksia. Niin ei sitä enää uskalla vastata vaan mielummin ohittaa suoraan sellaiset tyypit, joista ei ole kiinnostunut.

Pelkää saavansa törkyviestin? Mitäs pelkäämistä siinä on mitä joku toinen täysin tuntematon kirjoittelee takaisin typeryyksissään kun ei osaa käytöstapoja? Tämä perustelu on nyt kuultu jo vähän liian monta kertaa. Eivätkö naiset osaa olla noteeraamatta näitä huonosti käyttäytyviä? Minä en kyllä millään jaksa uskoa, että jos vastaat asiallisiin viesteihin asiallisesti "kiitos, ei kiitos" niin saisit melkein aina takaisin jotain törkeyksiä. Varmasti saat, mutta kyllä sinne väliin nyt luulisi niitä fiksujakin löytyvän, jotka osaavat suhtautua viestiisi asiallisesti.

Eli sinusta nyt siis lähtökohtaisesti kaikki sinua ei-kiinnostavat miehet käyttäytyisivät sinua kohtaan törkeästi? Teetkö mahdollisesti vastaavia oletuksia ennakkoon muuallakin elämässäsi?

• moko-makin
        temesa kirjoitti:

Pelkää saavansa törkyviestin? Mitäs pelkäämistä siinä on mitä joku toinen täysin tuntematon kirjoittelee takaisin typeryyksissään kun ei osaa käytöstapoja? Tämä perustelu on nyt kuultu jo vähän liian monta kertaa. Eivätkö naiset osaa olla noteeraamatta näitä huonosti käyttäytyviä? Minä en kyllä millään jaksa uskoa, että jos vastaat asiallisiin viesteihin asiallisesti "kiitos, ei kiitos" niin saisit melkein aina takaisin jotain törkeyksiä. Varmasti saat, mutta kyllä sinne väliin nyt luulisi niitä fiksujakin löytyvän, jotka osaavat suhtautua viestiisi asiallisesti.

Eli sinusta nyt siis lähtökohtaisesti kaikki sinua ei-kiinnostavat miehet käyttäytyisivät sinua kohtaan törkeästi? Teetkö mahdollisesti vastaavia oletuksia ennakkoon muuallakin elämässäsi?

"Teetkö mahdollisesti vastaavia oletuksia ennakkoon muuallakin elämässäsi?"
        Kyllä teen.

• dgjdjjd
        temesa kirjoitti:

"Pelkää saavansa törkyviestin? Mitäs pelkäämistä siinä on mitä joku toinen täysin tuntematon kirjoittelee takaisin typeryyksissään kun ei osaa käytöstapoja? Tämä perustelu on nyt kuultu jo vähän liian monta kertaa. Eivätkö naiset osaa olla noteeraamatta näitä huonosti käyttäytyviä?"

Ei niitä vali vali vali viestejä pelätä, vaan se oikeasti alkaa ottaa pannuun, kun JOKA AINUT KERTA kun vastaa ystävällisesti " kiitos viestistäsi, mutta olemme niin erinlaisia", vastaukseksi saa joko jankutus viestin, vali-valin tai sulle kelpaa vain pelimies-viestin.

JOTEN jätän nykyisin vastaamatta jokaiselle, jotka ovat todella kaukana miehestä jonka kanssa voisi olla yhteinen tulevaisuus. Noita epäasiallisia viestejä kun tulee takaisin aivan liikaa, eikä niitä jaksa lukea ja ne täyttävät postilaatikon.

• Välitä et ole ainoa, laittaa vaikka kuinka viestejä tai firttejä niin ei edes viitsitä laittaa kieltävää vastausta, vaikkei ole kuvaa mukana. En osaa sanoa minkä takia ne sitten täällä ovat.

• DaveWX

ottaa itseensä. Treffipalstat on sellaista aikuisten ihmisten pullistelua joka ei yleensä johda mihinkään.
      Eli suoraan sanottuna tyhjää pullistelua joka ei johda mihinkään.

• eräs mies

Mulla kans ilmoitus treffipalstalla ja jotkut venakot tai norsunluurannikon mimmit vaan vastailee. Mulla kans ihan asiallinen ilmoitus ja kiltti mies onn ja fiksukin vielä enkä oo rumakaan mut ei suomalaista naista näemmä kiinnosta. Täytyy kokeilla tuota samaa että lähettelen viestejä kaikille naisille ja kattoo miten käy.
      Mut kai se on just niin että kiltit miehet ei naista saa...

• jnhbgv

s24 treffit ovat surkeammasta päästä jos seuraa etsii, siis miespuolinen. ccdatessa ja Matchissa sentään naiset jopa vastaavat. Tiedän ovat maksullisia, mutta ei muutama kymppi mitään meinaa useamman kuukauden treffailusta. Ainakin näiden kautta on treffiseuraa tullut ja tosiaan naisetkin ovat aktiivisia. Tuon s24 turmio on tuo ilmaisuus, eli monet naiset pitävät ihan huvikseen profiileita voi sanoa 50-70% sellaisia joilla ei ole aikomustakaan ketään treffata. Haluavat vain miesten imarteluja ja flirttejä lueskella.

• Kieli Natsi

mutta jos sinä ja ap kirjoitatte noin "hyvää" suomea deittiviesteihinne niin siinähän se vastaamattomuuden syy on.

Minä en vastaa jos viesti vilisee kirjoitusvirheitä. Ei anna fiksua kuvaa ihmisestä. Ei kukaan oleta että vastapuoli on itse Waltari, mutta alkeellisimmat kielioppisäännöt olisi hyvä osata. Netissä pelataan nimenomaan sillä kirjallisella ilmaisutaidolla. Jos se on hukassa, ei lohkea ja se siitä.

• Zinnkeller

Kun olin 3-kymppinen 19 vuotta sitten (eli ihan äsken, siltä se ainakin tuntuu), minulla oli pk-seudun Alueuutisissa seuranhakuilmoitus. Olin silloin aika yllättynyt, kun sain melkein 20 vastauskirjettä, kaikki sopivan ikäisiltä (20-30) naisilta, ja monessa oli vielä kuva mukana. Kun nyt 49-vuotiaana olen kokeillut nettideittipalstoja, vastauksia tulee hyvin nihkeästi ja suurin osa naista tuntuu pitävän esim. 5 vuotta itseään vanhempaa miestä liian vanhana.

Ei nettideittailu tunnu toimivan ainakaan omalla kohdallani lainkaan. Ravintoloissa minulla on hyvät saumat 35-40 vuotiaisiinkin naisiin, vaan ei netissä...

• ugnu

Itse yritin alussa vastata kaikille jotain kohteliasta, mutta ongelma on, että siinä saisi istua koneella tuntitolkulla per viikko keksien jotain sanottavaa. Niitä viestejä voi tulla aika paljon. Ja se tuntuu ajan tuhlaukselta, koska kuitenkaan lähes kellään ei ole kuvaa profiilissaan, eivätkä muutenkaan kerro itsestään kaikkia oleellisia asioita.
        Toinen syy on, että ikäänkuin jättää ne vähemmän kiinnostavat tyypit varalle odottamaan, jos myöhemmin alkaisikin kiinnostaa.

• Me

Kokeile oma ikäisiä naisia ja 49 5 vuotiaita, hih! No miksi ei ???
        Sitten ymmärrät miksi nuoret naiset ei huoli susta... niin ;))))

• dggh57645457

"Ei nettideittailu tunnu toimivan ainakaan omalla kohdallani lainkaan. Ravintoloissa minulla on hyvät saumat 35-40 vuotiaisiinkin naisiin, vaan ei netissä..."

Jos sinulla on hyvät saumat livenä jopa reilusti nuorempiin naisiin, niin kyllä se menestys pitäisi saada replikoitua netissäkin. Eli sinulla on profiilissa ja/tai lähestymisviesteissä vikaa.

Netissä on tietenkin live-elämää vaikeampi saada itseä reilusti nuorempia naisia kiinnostumaan kun se ikä on heti esillä profiilissa, kun taas ravintolassa sitä ei lue otsassa.

• Zinnkeller
        dggh57645457 kirjoitti:

"Ei nettideittailu tunnu toimivan ainakaan omalla kohdallani lainkaan. Ravintoloissa minulla on hyvät saumat 35-40 vuotiaisiinkin naisiin, vaan ei netissä..."

Jos sinulla on hyvät saumat livenä jopa reilusti nuorempiin naisiin, niin kyllä se menestys pitäisi saada replikoitua netissäkin. Eli sinulla on profiilissa ja/tai lähestymisviesteissä vikaa.

Netissä on tietenkin live-elämää vaikeampi saada itseä reilusti nuorempia naisia kiinnostumaan kun se ikä on heti esillä profiilissa, kun taas ravintolassa sitä ei lue otsassa.

"Netissä on tietenkin live-elämää vaikeampi saada itseä reilusti nuorempia naisia kiinnostumaan kun se ikä on heti esillä profiilissa, kun taas ravintolassa sitä ei lue otsassa."

Tuossahan se syy on. Netti tuotteistaa ihmisen niin pahasti senteiksi, kiloiksi ja ikävuosiksi, ettei se ole otollinen paikka kenellekään löytää miestä/naista. Tästä syystä lopetinkin kokeiluni nettideittailun maailmassa muutama kuukausi sitten lopullisesti. Ei auta kuin panostaa jatkossa yökerhoihin.

• Taika-Jimbo
        Zinnkeller kirjoitti:

"Netissä on tietenkin live-elämää vaikeampi saada itseä reilusti nuorempia naisia kiinnostumaan kun se ikä on heti esillä profiilissa, kun taas ravintolassa sitä ei lue otsassa."

Tuossahan se syy on. Netti tuotteistaa ihmisen niin pahasti senteiksi, kiloiksi ja ikävuosiksi, ettei se ole otollinen paikka kenellekään löytää miestä/naista. Tästä syystä lopetinkin kokeiluni nettideittailun maailmassa muutama kuukausi sitten lopullisesti. Ei auta kuin panostaa jatkossa yökerhoihin.

Nettideittailu on vitsi. Miehistä ehkä 1% saa vastauksia naisilta, jotka luonnossa saisivat pakit tuolta 1% miehistä heti kättelyssä.

Jos nettideittailu toimisi edes naisilla, jokaisella naispuolisella suomalaisella olisi 100 miehen joukosta valittu valioyksilö kumppaninaan...mutta kaupungilla silmät auki kulkien jokainen huomaa, ettei näin ole. Tavallisilla naisilla on ihan tavallisia miehiä kainalossa - miehiä, jolle he eivät ikinä netissä vastaa mitään.

Syy tähän on se, että nettideittailu on naisille lottoamista. Ilmainen arpa, jolla on pienet mahdollisuudet voittaa huippuyksilö. Paino sanalla 'pienet', mutta se ei maksakaan mitään. Tosimielisen deittailun naiset hoitavat tosielämässä ja käyvät täällä vain kurkkaamassa, olisiko joku huippuyksilö tarttunut syöttiin.

• 23

Mene mieluummin oikeasti jonnekin ja katsele ympärillesi. Unohda nämä sivujen esitietojen jakelut.
      Varmemmin löydät oikeasti kohtaamalla sopivan kumppanin.
      Kaikki eivät hae ulkomuodon perusteella kaveria. Jokin harrastus voisi olla sopiva reitti. Toisaalta, ei se tule etsimällä. Sitä vain kohtaa kiinnostavan ihmisen jossakin.
      Onnea etsintään, eikä sinulla vielä kiire ole. Omakin löytyi 29 v.na vasta.

• Chivalry is dead!

Miehistä stereotypiaa.
        Osa meistä on niitä joista naiset pitävät ja tulevat toimeen on hauskaa yhdessä. Mutta jos haluaisi jotain vähän intiimimpääkin niin ei todellakaan ei koskaan jne? minä olen itse juuri tämä... Olen se hyvänpäivän kaveri jolle puretaan surut ja ongelmat ja sitten jätetään yksin. Olen myös se joka ei kainostele ellei ole yksin jossain baarissa. Kenenkään kaunokaisen luokse uskalla mennä kun alkaa kädet vapisemaan ja ahdistamaan. (pelkää tulevansa hylätyksi ja syrjityksi)
        Kiinnostuksen katseita ja käyttäytymistä naisilta tulee mutta eivät sitten kuitenkaan halua mitään joka on hassua. Olen se jolla rakkaus on vain kaukainen ajatus... Olen se joka jää aina, olen se poikkeus joka määrää säännön :/ I'am the chivalrous man. And the man is dying inside.

Osa miehistä on niitä joita naiset kuolaavat ja haluavat, vaikka ovat täysiä kuspäitä/leikittelijöitä. Nämä käyttävät naisen ja heittävät sitten pois ja siirtyvät seuraavaan.

Osa miehistä on niitä joille ei uskalla edes puhua eikä ottaa mitään kontaktia.

• Feeeeek_

VOI HELVETTI, KYLLÄ NE MIEHET SAA NAISIA JOS MENEE TUTUSTUU NIIHIN ELÄVÄNÄ ELÄMÄSSÄ EIKÄ VERKKOJEN KAUTTA SÄHKÖLLÄ, EI SILLÄ ONNISTU MIKÄÄN OIKEA INHIMILLINEN KESKUSTELU. KUN IHMISELLE PUHUU NAAMASTA NAAMAAN NI EI SITÄ OLE YHTÄÄN NIIN ENNAKKOLUULOINEN JA VAATIVA JOS SIITÄ PITÄÄ, TOISINKU TÄÄLLÄ NETISSÄ.
      TOISINSANOEN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ ON TUNTEET
      VIRTUAALIMAAILMASSA ON PELKÄT KRITEERIT JA NE ODOTUKSET
      MENKÄÄ SIIS HELVETTI TUTUSTUMAAN NAISIIN MUUALLA VAIKKA BAARIIN TAI KLUBIIN SIELLÄ KÄY IHAN KIVOJAKI NAISIA VÄLILLÄ VIETTÄMÄSSÄ ILTAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe