mainoksessa

Olettekos olleet kuvattuna koskaan missään mainoksessa? Minäpäs olen sanomalehdessä yhdessä lapsenlapseni kanssa kuvassa mainoksessa, joka mainostaa liikuntatuotteita kaikille kohderyhmille. Mä edustan sitten vissiin niitä ikääntyviä ja vanhuksia, heh heh.

21

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vanhin likkani oli -70 luvulla Seura mainoksessa Erkki Liikasen kanssa.

• olenhan minä ollut. Länsiväylässä joka on sellanen ilmaisjakelulehti tääl päin. Enpä meinannut muistaakkaan. :))

• Nittaminax kirjoitti:

olenhan minä ollut. Länsiväylässä joka on sellanen ilmaisjakelulehti tääl päin. Enpä meinannut muistaakkaan. :))

Ilmaisjalelun lehdessä minäkin. Kaikki sen lukee nyt täälläpäin. Mut ei kait mitään negatiivista, kun lasten kanssa kuljen muutenkin jatkuvasti, ja onhan urheilupalveluista kyse. Ja tekstin maininta, aktiivinen arki, on hyvää mainosta ihan minulle itsellenikin. Ja lapsikin on kypärä päässä, ja niin urheilullisen kuvan antaa, et ei voi olla negatiivista hänellekään.

Mistä siinä Länsiväylän artikkelissa kun olit kuvassa, oli kyse?

• miljoona kirjoitti:

Ilmaisjalelun lehdessä minäkin. Kaikki sen lukee nyt täälläpäin. Mut ei kait mitään negatiivista, kun lasten kanssa kuljen muutenkin jatkuvasti, ja onhan urheilupalveluista kyse. Ja tekstin maininta, aktiivinen arki, on hyvää mainosta ihan minulle itsellenikin. Ja lapsikin on kypärä päässä, ja niin urheilullisen kuvan antaa, et ei voi olla negatiivista hänellekään.

Mistä siinä Länsiväylän artikkelissa kun olit kuvassa, oli kyse?

enään kuolemaksikaan muista mitä se käsitteli, kun se oli -80 luvun alkua. Mutta ehkä jotain työllisyydestä koska olin silloin koulutuksessa ja ne kävi siellä koululla kuvaamassa.

• HTZA

joku kalsarikuvaus, muinoin.
      Kuvat eivät menneet läpi, yksikään mallityttöjen "pimppiläppä" ei suojellut tarpeeksi.
      Joku aika sitten, kävi sääliksi kun katselin David Beckhamin mainoskuvia.

Noh, vakavasti, valitettavasti, minun kohdallani mainostajat menettivät paljon.
      Tulen kyllä halimaan sinua, jos kuvauksia tulee lisää.
      Nimim: Haluu julkkikseksi

:)
      H.

• jokunen vuosi sitten joutua Prisman mainokseen, telkkariin. Miulta tultii kysymää, haluunko kuvattavaksi, kyllä säikähin, äkkäsin sitten vedota kiireeseen, etten jouda mitenkään siihen touhuun.:)))

• HTZA

Kun kerran on kaunis, pitää se kauneus jakaa kaikkien kanssa.
        Minä, ainaski, lähden heti jos pyydetään Lordin uudelle demolle.
        H.

• Mitähän siitä olisi saanut korvaukseksi, ei varmaan mitään. Mun yhden kaverin poika on Dress mannin mainoksessa telkkarissa, pyöräilyn suomen mestari. Mut hän onkin oikea valokuvamalli.

Tää kuva minusta ja lapsenlapsesta oli vaan sattumalta, koska haluttiin tuoda julki, et palveluja kaikille kohderyhmille...

• HTZA kirjoitti:

Kun kerran on kaunis, pitää se kauneus jakaa kaikkien kanssa.
        Minä, ainaski, lähden heti jos pyydetään Lordin uudelle demolle.
        H.

outoa siinä on, ei kerrassaan mittää:))))

• miljoona kirjoitti:

Mitähän siitä olisi saanut korvaukseksi, ei varmaan mitään. Mun yhden kaverin poika on Dress mannin mainoksessa telkkarissa, pyöräilyn suomen mestari. Mut hän onkin oikea valokuvamalli.

Tää kuva minusta ja lapsenlapsesta oli vaan sattumalta, koska haluttiin tuoda julki, et palveluja kaikille kohderyhmille...

siitä jotain saanu, en yhtään muista nyt, oliskos ollu hotelli yö kahdelle tai jotain.. ?

Nii, muutes en muistanu kertoo tos aiemmin, et, miun vanhin tytär oli yhden valokuvaamon mainoksessa paikallisessa lehdessä pienenä, pitkät ajat, kuin myös siel kuvaamon ikkunassa:)))

Otithan sit talteen sen lehtikuvan, on sit joskus kiva kattella sitä lapsenlapses kanssa:)))))

• sasus kirjoitti:

siitä jotain saanu, en yhtään muista nyt, oliskos ollu hotelli yö kahdelle tai jotain.. ?

Nii, muutes en muistanu kertoo tos aiemmin, et, miun vanhin tytär oli yhden valokuvaamon mainoksessa paikallisessa lehdessä pienenä, pitkät ajat, kuin myös siel kuvaamon ikkunassa:)))

Otithan sit talteen sen lehtikuvan, on sit joskus kiva kattella sitä lapsenlapses kanssa:)))))

Ne on hauskoja juttuja ja kivoja muistoja.

• GloriaJoy

mutta muutamassa lehtikuvassa olen ollut ja meinasin päästä telkkariinkin kun oli ohjelma sarja eräästä Marttaliiton projektista 70-80 luvun vaihteessa ja onneksi saatoin kieltäytyä, kun miulla oli just eessä muutto ihan muualle :-)

• En minäkään telkkariin suostuisi, tai sit pitäis saada hyvä palkka. Tuollainen lehden mainos unohtuu varmaan äkkiä. Kyllä aika moni on tullut sanomaan, että mitäs julkkis. Saa nähdä onko lapsi nolona ensiviikolla, kun kuulee kuvasta koulussa. Lehti on jaettu jokaiseen kotiin paikkakunnalla...

Kerran olen aikaisemmin ollut lehdessä kuvattuna, kun olin perustamassa erästä yhdistystä ja se kuva on tullut esille pari kertaa sen jälkeenkin, koska on ollut yhdistyksen vuosipäivästä kyse, ja kuvassa on kerrottu perustamisesta ja maininta perustaja jäsenistä.

• GloriaJoy
        miljoona kirjoitti:

En minäkään telkkariin suostuisi, tai sit pitäis saada hyvä palkka. Tuollainen lehden mainos unohtuu varmaan äkkiä. Kyllä aika moni on tullut sanomaan, että mitäs julkkis. Saa nähdä onko lapsi nolona ensiviikolla, kun kuulee kuvasta koulussa. Lehti on jaettu jokaiseen kotiin paikkakunnalla...

Kerran olen aikaisemmin ollut lehdessä kuvattuna, kun olin perustamassa erästä yhdistystä ja se kuva on tullut esille pari kertaa sen jälkeenkin, koska on ollut yhdistyksen vuosipäivästä kyse, ja kuvassa on kerrottu perustamisesta ja maininta perustaja jäsenistä.

miu oli innostunut nuoruuden innossa leikkaamaan otsahiukset lyhyiksi korvia kohti ja menin työkkärin uuteen opintovalintoihin ohjaavaan neuvontapisteeseen lukemaan materiaalia. Seuraavana aamuna sekä lukion rehtori että keskikoulun rehtori miun juostessa kohti omaa luokkaa iski mille silmää ja sano et mitä kansikuvatyttö, toinen ulko-ovella ja toinen kerrosrappusissa. Onneksi jollain luokassa oli Länkkäri mukana ja siinähän miu istui koht isossa kuvassa (onneksi oli nätisiti otettu) lukemass.

• GloriaJoy kirjoitti:

miu oli innostunut nuoruuden innossa leikkaamaan otsahiukset lyhyiksi korvia kohti ja menin työkkärin uuteen opintovalintoihin ohjaavaan neuvontapisteeseen lukemaan materiaalia. Seuraavana aamuna sekä lukion rehtori että keskikoulun rehtori miun juostessa kohti omaa luokkaa iski mille silmää ja sano et mitä kansikuvatyttö, toinen ulko-ovella ja toinen kerrosrappusissa. Onneksi jollain luokassa oli Länkkäri mukana ja siinähän miu istui koht isossa kuvassa (onneksi oli nätisiti otettu) lukemass.

Kiva juttu. Muistin muuten, tosta länkkäri sanasta, et kerran olin koulujenvälisessä fotokerhojen kilpailussa kilpailemassa diasarjassa, päänäyttelijä. Se oli länkkäritarina, joka oli kuvattiin hiekkamontuilla ja saatiin kolmas palkinto. Palkinto oli jotain fotokerholle saatavaa materiaalia, kamera varmaan. Pitäisköhän kysyä jos se on diasarja on siellä koululla vieläkin.

• Kaunottaren äiti ;)

minä, mutta minun, söpöä, likkaani haluttiin Elloksen kataloogiin, vaan en päästänyt. :)

• Hieman pelottaa, mitä lapsenlapsi kuulee koulussa.

• Adria

No joo, henkilöstölehdessä aika useinkin. Mainostetaan siinäkin jotain asiaa tai sanomaa.

• Sä oot sit vähän niin kuin julkkis omalla alallas. Minä sain ihan itsellenikin imagoa samalla, kun oli se teksti, aktiivinen arki. Ja lehteä meni kaikkiin kotitalouksiin. Toki minut tunnetaan muutenkin täälläpäin lastenhoitopiireissä.

• ...

Kyllä, harvoin. Useammassakin mediassa. Kuuluu duuniin, ei nettipalstoille.

Kai sait muuten asiallisen korvauksen kuvista ja käyttöoikeuksista?

=DW=

• Tos oli kysymys vapaa-ajan harrastuksista, ei työstä, vaikka työnikin liittyy liikuntaharrastuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52