Exelin kävelysauvojen kotisivu?

Exel kotisivu?

Yritin googlettaa ihan tosissani Exelin kävelysauvoista tietoja, päädyin aina kauppiaitten sivuille.
Mikä on oikea osoite valmistajan sellaiselle sivulle, missä niitä sauvoja esiteltäisiin. Kauppiaitten sivuilla kun on vaan ne sauvatiedot joita he myyvat.
Olen ymmärtänyt, että www.exelsports.net liittyisi jotenkin asiaan, mutta apua tuosta ei ollut.
(Onko koko yritys poistumassa?)
Ilmeisesti sauvoja valmimstavat nykyään alihankkijat.

8

4680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parsakaalikävelijä

Ihan samaa yritin minäkin. Exel myi kävelysauva- ym. osastonsa Karhusprotsille, joka myi ne edelleen jollekin jenkkifirmalle.

Valmistetaanko Suomessa enää lainkaan kävelysauvoja? Löytyykö jonkun toisen valmistajan sivuja, joissa voisi tutustua mallistoon?

• Mittumari

Hei, löytyykö Exel-sauvoille kestäviä asfalttitossuja? Joudun kävelemään osin asfaltilla osin hiekkatiellä ja ostamani "isot" asfalttitossut kestivät erittäin lyhyen ajan. Niiden "kaulus" tai "sukka" tai mikä lienee oikea nimitys, halkeaa ja sen jälkeen tossut eivät pysy sauvassa. Seuraavaksi ostin Gymstick-nimiset tossut, mutta niiden käyttäminen em. teillä on hankalaa, koska hiekkatiellä ne on pakko pitää väärässä "hiihtäjän" asennossa. Ajattelin antaa palautetta Exel-firmalle, mutta nyt näin, että Exelit eivät olekaan enää suomalaisvalmisteisia.

Mittumari

• Waka Wanha

Sauvakävely ei ole asfalttilaji vaan VAIN JA AINOASTAAN SORAPOHJAISILLE ALUSTOILLE.

Sen vuoksi niissä on piikki joka porautuu maahan ja antaa riittävän pidon.

• Waka Wanha

Viesti exel-markkinoinnille:

Saatanan tunarit!

Onko kukaan teistä vähä-älyisistä itse kävellyt ohjeistamanne pituisilla sauvoila.

Aivan järkyttävän liian lyhyitä sauvoja myydään tietämättömille tomppeleiile jotka eivät itse osaa ajatella mitä sillä sauvalla pitäisi tehdä.

Vastaan tulee päivittäin näitä sauvoja edellään työntäviä köpöttelijöitä, joita tekisi mieli ravistaa oikein kunnolla, että herää.

Kun sauva on liian lyhyt ei sitä voi käyttää siihen mihin se on tarkoitettu, työntämään kävelijää eteenpäin.

Yli 80-kymppisillä se tietysti käy kaatumisen estioon, mutta muiile ei.

• 50km viikossa

184 cm mieskuntoilija liikkuu 125cm.llä sauvoilla. Ohjeet/kertoimen sain armeijan liikuntaupseerilta.

• Waka Wanha

Siinä syy: Et ajattele itse, vaan noudatat jonkin vähä-älyisen neuvoja joka eit itsekään ole ajatellut!

T. Waka Wanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe