VIP Lemmikit 10 28.-29.8.2010 Hyvinkään Wanhalla Villatehtaalla
Tapahtuman tarkoitus on edistää lemmikkieläinharrastusta ja tuoda yleisölle esille erilaisia lemmikkejä omistajien esittelemänä ja myös eri harrastusvaihtoehtoja lemmikkien kanssa.
Järjestyksessä toisen tapahtuman ohjelmassa on mm. koiratanssiesityksiä, kissojen match-show, kotikissanäyttely, koirien pikajuoksukilpailu, kissa-agilityä, kaninäyttely ja kaniestejuoksua sekä hamsterinäyttely.
Esiteltäviä eläimiä on tällä hetkellä ilmoitettuna koiria, kissoja, preeriakoiria, haisunäätiä, jättiläiskaneja, papukaijoja, iguaani, kilpikonnia, käärmeitä mm. kuningasboa, jonka kanssa rohkeat voivat valokuvauttaa itsensä.
Lisäksi tapahtumassa on lemmikkiaiheeseen liittyviä info- sekä myyntipöytiä, joista voi shoppailla ruokaa, leluja, lemmikkitarvikkeita ym.
Paikalla on myös kahvio sekä makkaraa paistuu ulkotiloissa nälkäisille ja makean
http://kotisivukone.fi/files/vipet.kotisivukone.com/vip_lemmikit_10_aikataulut_netti.pdf
lemmikkitapahtuma,hyvinkää
viplemmikkitapahtuma
3
358
Vastaukset
- martsuuuu
Kiva mutta missä toi on toi paikka?
- 4+19
keskellä hyvinkäätä
- ...
4+19 kirjoitti:
keskellä hyvinkäätä
olisikova sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294