Voi iiik!

Mirke

Meidän poni vaan lihoo lihoo ja lihoo, mitä vois tehä. Kaiken lisäks se saa tosi herkästi ähkyn ja mahahaavan. Ratsastaessa takapää tippuu maahan että poni melkein istuu. ruokavalio koostuu tällähetkellä kourallisesta kivennäistä, 8 kiloo heinää päivässä mut ei mitään muuta ja poni senkun vaan lihoo

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaan_ähkyjä

Terse,
      mää oon kuule sitä mieltä et sun pitäis antaa sille sun rasvapallerolle yx teelusikalline mulskun herkkuu (Mullin Herkku.) ni sit ne useinmiten laihtuu..
      tai sit viet sen kuntosalille niinku ihmisten koska siel on niinku juoksumatto jol se voi niinku juosta koska kai ny jos se kirmaa maastossa ni sitä häiritsee kaikki stnan heinät ja muut herqut ni sit se alkaa syömään niitä ja sen takapää tippuu maahan. ei sen tarvii ees pysähtyy et se saa syötyy niit!
      kolmas ja viimenen vaihtoehto on rasvaimu. niitä tehdään myös hevosille. eikä maksa ees paljoo (x ainaka niille jotka on tuottanu omist hevosistaa ruokaa ja saanu sen kaut rahaa. oikeesti iha hyvä bisnes.. sori jos loukkasin mut mun iskä aina sanoo et lemmikit = ruoka.
      nomut täs kaikki täl kertaa (x moikka ja pärjäile pysy vahvana ja rakasta heppaas vaik se onki läski.

• Mirke

ok...

• vähitellen
        Mirke kirjoitti:

ok...

Jos hevonen vain lihoo, vaikka liikuntaa on (vähitellen) lisätty ja ruokaa (vähitellen) vähennetty, kannattaisi eläinlääkärin vilkaista pollea. Suurin osa poneista kuolee huomattavaan ylipainoon.

• Ellu86

mikä hiton teini sie luulet olevas!!.. Annan sulle sellaisen neuvon mirke että vähennä heinän määrää :)

• joku vaan....

kokoinen poni on? koska shetu joka on tehokas ruuan käyttäjä ja mahdollisesti viel pieni kokoinen ei tartte 8kg heinää. ja se on ylensä heinä mikä lihottaa eikä kaura. joten vähennä heinää. jos ei auta niin sit tohtoriin yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe