SÄHKÖPOSTIT POISTETAAN!!!

Uninen

suomi24 ylläpito näköjään poistaa sähköpostit ja säästää näin lupaamaansa "tallennustilaa".
Itselläni oli viestejä vuodesta 2004 asti saapuneet kansiossa ja nyt kun kirjauduin, niin huomasin että suuri osa myös LUKEMATTOMISTA viesteistä oli poistettu. Vain n. 30 Uusinta viestiä oli enää tallessa.

ÄLKÄÄ SIIS HELVETISSÄ AINAKAAN MAKSAKO LISÄTILASTA MITÄÄN, KUN EIVÄT SÄILYTÄ SIELLÄ MITÄÄN VAAN LUPAA KYSYMÄTTÄ POISTAVAT KAIKEN!!!

2

576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsop

Minulle kävi samalla tavalla. Kaikki saapuneet-kansion sähköpostit katosivat. Lähetin palautetta, johon sain vastauksena kyselyn, että mitä posteja siellä oli. Kerroin joitakin, joita muistin. Sen jälkeen sitten täysin hiljaista. Opin sen, että tarjoan tätä sähköpostiosoitettani vain joillekin vähäpätöisille viesteille, uutiskirjeille jne. Maksullisen sähköpostin tarjoaminen suomi24:stä on lähinnä vitsi.

• Käyttäny tätä perhanan suomi24 jo ikuisuudelta tuntuvan ajan ja tuuminu vain että ei ole paljoa moitittavaa ollut, mutta tämä menee jo yli ymmärryksen että mennään tuosta vaan poistaan perhana käyttäjien postit.
      Olin paljon eri posteja jättäny tarkoituksella talteen sinne kun ei tiennyt millon mitäkin tarvitsisin, ja ny on kaikki veks.
      Onko tämä muka perhana oikein!?
      Ihan puhtaalla hyvällä mielellä välitän tälle tapahtumalla ja sen järjestäjille terveiset että vetäkää vittu päähän ja paetkaa vuorille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe