Mitenkähän onnistuu ns lähteä kohottamaan kielitaitoaan Usaan? Aikomuksena on on suorittaa 3:n vuoden sisällä ensin armeija pois alta. Minulla on kylläkin jo jatko-opinnot mielessä johon aioin täällä Suomessa hakea, mutta ajatus lähteä sitä ennen kehittämään englannin taitoa on kiinnostanut jo pitkään. Omaan kohtuu hyvän, vaikken minkään täydellisen englannin kielen taidon. Tarkoituksena olisi että voisi myös jotain pienimuotoisia opintoja suorittaa sielläkin.
Kysyisin vielä, että onko tuleeko kalliiksi (olen kuullut monenlaisia kommentteja) ja mistä voisi saada tukea tähän? Vielä, että mihin päin kannattaisi suunnata, ja onko omia kokemuksia)? Itseäni kiinnostaisi erityisesti osavaltiot Michiganjärven itäpuolelta (Wisconsin) länsirannikolle (Oregon). Kiitos.
Kielitaitoa kehittämään Amerikkoihin
4
391
Vastaukset
- skfkdjfksf
Sopisiko community college? Siihen saa opintotukea, jos suorittaa koko kahden vuoden associate-tutkinnon, tosin lyhyempi opiskelu (lukukausi tai lukuvuosi) on mahdollista, mutta ilman tukia. YFU:n ohjelmassa asutaan isäntäperheessa, muukin asumisvaihtoehto onnistuu varmasti. Veikkaisin, että tämä vaihtoehto on varmaan edullisimmasta päästä, ellet sitten halua au pairiksi, joka on mahdollista mm. EF ja muiden järjestöjen kautta. Viisastelijoille tiedoksi, että tiedän, mikä associate-tutkinto on ja ehdotankin sellaisia opintoja lähinnä siksi, että kielitaito karttuu ja koska se on edullinen vaihtoehto verrattuna kaupallisiin opintovuosiin ja kielikursseihin.
Lisää tietoa YFU:n nettisivuilla: http://www.yfu.fi/community-college-usa- 2+15
Wisconsin on siirtynyt Michiganjarven itapuolelle!
- 3254363679908
2+15 kirjoitti:
Wisconsin on siirtynyt Michiganjarven itapuolelle!
Jea typotin, länsipuolta meinasin. Oikeestaan aika typerä ja turha postaus sulta, kun et itse kykenyt mitään uutta asiaa tuomaan aiheeseen.
- 11+10
3254363679908 kirjoitti:
Jea typotin, länsipuolta meinasin. Oikeestaan aika typerä ja turha postaus sulta, kun et itse kykenyt mitään uutta asiaa tuomaan aiheeseen.
How does anybody know what you meant to say? One can only go by what you write, in the future try to be more careful.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319