1:25
"jeesus ilmestyi ja sanoi, että sä kuolet viikon sisällä ellen saa muuttaa sun elämää - tunsin sen rakkauden ja voiman!"
Atheist Vs Christian Debate
http://www.youtube.com/watch?v=F9ujP7tlqVc
Uskikset tekevät itse itsestään naurunalaisia. Ateistien ei tarvitse sen eteen vaivaa nähdä. Tämäkin video on hyvä näyte miksei kannata kuulua kirkkoon ja kannustaa tälläistä satuilua.
Väittely TUSKA-festivaaleilla
4
170
Vastaukset
- Kössönöm
kestin katsoa, sitten loppui huumorintaju. Miksi niiden pitää kaikille festareille mennä tuota harhaansa julistamaan?
- +++++++++++++
Se on muuten aika mielenkiintoista, että kun kristityt tekevät jotain pahaa uskontonsa takia niin he ovat vääriä krsitittyjä, siitä tulee erittäin hupaisaa kun kaikki kristityt riippumatta suunnasta väittävät samaa.
- dcba
Tuonhan voi tulkita selkeäksi tappouhkaukseksi ja tuo hihu saattaa olla niin hullu, että järjestää
tämän tyypin hengiltä jotta hänen ilmestyksensä toteutuisi eikä hänen uskonsa horjuisi.
Pelottavaa. Pitäisiköhän tuollaiset häiriintyneet uhkailijat ilmoittaa poliisille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481