Olisiko kellään hyviä vinkkejä mikä olisi halvin ja kätevin tapa matkustaa ranskan Biarriziin pitkäksi viikonlopuksi? Olisiko jollain lentoyhtiöllä halpoja suoria lentoja tai olisiko lähistöllä muitakaupunkeja joihin pääsisi halpalennoilla helsingistä? Kiitos kaikista vinkeistä!
halvalla Biarriziin?
2
476
Vastaukset
- Caleb84^
Uskoisin että Ryanairilla pääsisit halvimmalla. Ensin Tampereelta Lontooseen ja sieltä sitten Biarriziin. Saattaa olla että lennot menee huonosti että joutuisit olemaan yön Lontoossa, mutta ainakin ton voisit katsoa jos ei mitään mega venaamista siellä tulisi. Myös liian lyhyitä vaihtoaikoja ei Ryanilla kannata ottaa, koska kuitenkin halpalentoyhtiö kyseessä. Suosittelisin min 3 tuntia.
- Ranska-Fani
Ainakin kesällä Blue One lensi suoraan Helsingistä Biarritziin. Oli myös edullisia tarjouslentoja. itse kävin kesäkuussa. Ehdottomasti näkemisen ja kokemisen arvoinen paikka, tosin viikonloppu ehkä turhan lyhyt aika...
itse olin viikon ja näkemistä riitti itse kaupungissa sekä ympäristössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249