Entä onko kukaan käynyt Vitalmedissä laajassa unitutkimuksessa? Kannattako kenties monessa, jos yhdestä ei saa mielestään riittävästi apua uneen? Vai ovatko heidän menetelmänsä suurin piirtein yhtenevät?
Vitalmed
4
351
Vastaukset
- sleepman2
lähes samanlaiset tutkimukset on, riippuu hyvin paljon lääkäristä kuinka paljon hänellä on aikaa keskittyä juuri kyseiseen tapaukseen.
Tuo Vitalmed lähetti laajan esitäytettävän lomakkeen, mutta Eiran lääkäri haluaa toimia vain tekstarin välityksellä! Miten toimitaan jatkossa, riippuu siis ihan siitä, mitä tekstareita hän minulle lähettää. Toki aika on varattu ja silloin paneutunee asiaani. Joka tapauksessa. em. tuntuu minusta hieman oudolta, onhan näin isosta asiasta kyse! Eirakin minusta ihan kunnon lääkäriasema. Vai liekö potilassuoja ajatuksena. Kannattaako vielä tässä vaiheessa huolestua, kun on n. kuukausi itse tutkimuksiin? Vitalmedin asennoituminen tuntuu vain niin paljon asiakaslähtöisemmältä heti alusta alkaen.
Eikö toisaan kukaan ole käynyt ei niin Eirassa kuin Vitalmedissakaan unitutkimuksissa! Ihmetyttää, vai mitä tämän takana on? Kiinostaa kokemukset ja hoito, mitä antavat mukaan.
- Insomnia55
hamalake kirjoitti:
Eikö toisaan kukaan ole käynyt ei niin Eirassa kuin Vitalmedissakaan unitutkimuksissa! Ihmetyttää, vai mitä tämän takana on? Kiinostaa kokemukset ja hoito, mitä antavat mukaan.
Eiran sairaalassa unitutkimuksessa. Hoito määräytyy tietysti sen mukaan mitä sieltä löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803