Tamara Maunonen joka autoineen siirtyi satojen kilometrien päähän sieppauksen yhteydessä?
Mittariin niitä kilsoja ei sitten myöskään ollut tullut. Kuulin tästä eilen ja meinasin netistä lukea lisää, mutta eihän siitä mitään noin vain löytynytkään.
Oliko se
49
406
Vastaukset
- sama vaan
siis sellaisen ufosieppauksen yhteydessä
- seepia53.
Onpas jännä ettei missään ole mitään tietoa,mikähän stoori tällä tarinalla sitten.
- Sama vaan nytkin
seepia53. kirjoitti:
Onpas jännä ettei missään ole mitään tietoa,mikähän stoori tällä tarinalla sitten.
Ehkä ajankohdasta johtuen. Tämä ufosieppaus tapahtui kuulemma vuosikymmenniä sitten...saattahan olla ettei sen takia ole nettiin ilmaantunut juttua siitä. Kertojat vaikuttivat varmoilta siitä että juuri hän olisi ollut kyseessä...Kyseessähän on tämä kuuluisa ennustaja (edesmennyt?), nykyään hänen tyttärensä kirjoittaa Hymyyn.
- L.K.S.E.O.H.
Sama vaan nytkin kirjoitti:
Ehkä ajankohdasta johtuen. Tämä ufosieppaus tapahtui kuulemma vuosikymmenniä sitten...saattahan olla ettei sen takia ole nettiin ilmaantunut juttua siitä. Kertojat vaikuttivat varmoilta siitä että juuri hän olisi ollut kyseessä...Kyseessähän on tämä kuuluisa ennustaja (edesmennyt?), nykyään hänen tyttärensä kirjoittaa Hymyyn.
Tuohan minun oikeastaan kuuluisi tietää, kun ennen vanhaan näitä sentään tarkkaan seurasin, varsinkin kotimaisia. Jotain tuollaista olen lukenut, mutta en nyt muista tarpeeksi kommentoidakseni sitä mitenkään.
- Varaktori
Ufotutkija Tapani Kuningas keskustelee humanoideista tähtitieteilijän, kirkkoherran ja filosofin kanssa. Videolla mukana myös Tamara Maunonen, mutta en jaksanut katsoa kertooko hän tuosta sieppauksesta mitään. Katsele sinä ja kerro myös meille muille.
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=27&t=240&a=9246- Sama vaan jälleen ke
minäpä katson ja kerron sitten, kun tuota kestoa ei näyttäisi olevan hirmuisesti.
- pelkkänä korvana..
Sama vaan jälleen ke kirjoitti:
minäpä katson ja kerron sitten, kun tuota kestoa ei näyttäisi olevan hirmuisesti.
laata mutta ei valmista tule, jokos joku on saanut valmista kuultavaa?
- Varaktori
pelkkänä korvana.. kirjoitti:
Ainakin mulla näkyy, innostuin nimittäin katselemaan. Huvittaa eversti Nikunen joka kertoo ilmavoimilla olleen tutkahavaintoja ufoista. Mitähän Kähmy sanoisi tähän? ;)
- Sama vaan viestii
pelkkänä korvana.. kirjoitti:
Sama oire oli, vaihdoin toiseen liittymään ja sitten alkoi pelittämään. Ei ollut Tamara mukana tuossa videossa, mutta olipahan silti video...huh huu.
- Varaktori
Sama vaan viestii kirjoitti:
Sama oire oli, vaihdoin toiseen liittymään ja sitten alkoi pelittämään. Ei ollut Tamara mukana tuossa videossa, mutta olipahan silti video...huh huu.
Vissiin Tamara on siinä alkuperäisessä josta tuo on vain pätkä. Näkyy nimittäin Tamara Maunonen olevan esiintyjäluettelossa siellä sivun alaosassa ja siitä arvelin hänen mahdollisesti näkyvän myös tässä lyhennetyssä versiossa. Jatketaan Tamaran etsimistä. :)
- Sama vaan kirjoittaa
Varaktori kirjoitti:
Vissiin Tamara on siinä alkuperäisessä josta tuo on vain pätkä. Näkyy nimittäin Tamara Maunonen olevan esiintyjäluettelossa siellä sivun alaosassa ja siitä arvelin hänen mahdollisesti näkyvän myös tässä lyhennetyssä versiossa. Jatketaan Tamaran etsimistä. :)
Nämä suomalaiset jutut kyllä kiinnostaa monessa mielessä enemmän kuin sellaiset ulkomailla tapahtuneet.'
Kun tuo Tamaran juttu vaikuttaisi olevan jokseenkin kiven alla, niin harmittaa kun en enempää kysellyt siitä silloin kun siitä puhetta oli. Puhetta kun tuntui riittävän niin monesta asiasta, niin ajattelin siitä kotona rauhassa lueskella...ja tässä sitä sitten ollaan, tyhjän päällä :). - Varaktori
Sama vaan kirjoittaa kirjoitti:
Nämä suomalaiset jutut kyllä kiinnostaa monessa mielessä enemmän kuin sellaiset ulkomailla tapahtuneet.'
Kun tuo Tamaran juttu vaikuttaisi olevan jokseenkin kiven alla, niin harmittaa kun en enempää kysellyt siitä silloin kun siitä puhetta oli. Puhetta kun tuntui riittävän niin monesta asiasta, niin ajattelin siitä kotona rauhassa lueskella...ja tässä sitä sitten ollaan, tyhjän päällä :).http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=Tamara tarinoi&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&Submit.x=22&Submit.y=12
Lainaa kirja nimeltään Tamara tarinoi : selvänäkijä kertoo elämästään ja kokemuksistaan / Tamara Maunonen, Tuovi Putkonen. Ehkä siinä olisi jotain tästäkin asiasta. - Sama vaan kiittää
Varaktori kirjoitti:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=Tamara tarinoi&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&Submit.x=22&Submit.y=12
Lainaa kirja nimeltään Tamara tarinoi : selvänäkijä kertoo elämästään ja kokemuksistaan / Tamara Maunonen, Tuovi Putkonen. Ehkä siinä olisi jotain tästäkin asiasta.Pitääpä katsoa jospa löytyisi paikallisesta, tai voisihan tuon vaikka tilata, jos ei löydy. Kiitos tästäkin.
Tuollaisesta sitä kyllä lukisi ihan mielellään. Tapauksesta en ole kuullutkaan, en ainakaan muista sitä, mutta tuossakin tuntuisi toistuvan sama vanha, eli henkilö ollut tekemisissä vieraiden olentojen kanssa ja sen seurauksena sitten aktivoituu ne henkiset kyvyt. En tiedä miten Tamara ne sai, mutta näistähän on saanut sekä lukea että kuulla useaan otteeseen.
Marjaan taikka sieneen menijoille seuraava vinkki hyttysten varalle, tepsii kuulemma myös paarmoihin. Mömmöjä monen moisia myydään toki, mutta luonnosta voi silti myös helpotuksen saada...suopursu, sitä kun ensin hieroskelee käsiensä välissää, sitten levittelee sitä irronnutta nestettä käsillään sinne mitä haluaa ötököiltä suojata. Jotta ufoihin jotenkin liittyisi tuokin, niin tuotahan voi kokeilla myös kun ufoja bongailee sellaisella alueella jossa niitä häiritsijöitä liikkuu.
Seuraavalla kerralla vinkki kuinka selvitä paremmin helteen kourissa töitä paiskien...
Mitä mainiointa maanataita kaikille mainioille ihmisille :).- Varaktori
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=27&t=139&a=5812
Tässä testaillaan niitä mainitsemiasi henkisiä kykyjä. :) Varaktori kirjoitti:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=27&t=139&a=5812
Tässä testaillaan niitä mainitsemiasi henkisiä kykyjä. :)Pitääpä paremmalla ajalla katsoa, mutta arvaan jo kuinka tuolla on käynyt :).
Tuolla kun kuultiiin eilen Tamarasta, niin jännän jutun kuulin myös itsekkin, tai itseasiassa monta. Kyseessä oli Kyllikki, eli kertoja itse. Oli itse ollut ratissa tuolloin ja miehensä oli nuokkunut vieressä. Linja-auto oli parkannut vähän etäämällä. Sen kohdalle tullessaan joku oli hänelle sanonut takapenkiltä että jarruta, ja hän löi sitten jarrut lukkoon, niin että miehensä pää lasiin kovaa kopsahti. Hirveästi oli ruvennut Kyllikkiä torumaan, mutta samalla oli linkin takaa vanha mummo köpötellyt tukien kanssa sivuilleen katsomatta suoraan tielle. Ilman tätä äkillistä jarrutusta tämä vanhus olisi jäänyt alle ja kenties kuollut. Näitä mahtuu maailmaan ihmeelliseen.- Varaktori
Pihlaja67 kirjoitti:
Pitääpä paremmalla ajalla katsoa, mutta arvaan jo kuinka tuolla on käynyt :).
Tuolla kun kuultiiin eilen Tamarasta, niin jännän jutun kuulin myös itsekkin, tai itseasiassa monta. Kyseessä oli Kyllikki, eli kertoja itse. Oli itse ollut ratissa tuolloin ja miehensä oli nuokkunut vieressä. Linja-auto oli parkannut vähän etäämällä. Sen kohdalle tullessaan joku oli hänelle sanonut takapenkiltä että jarruta, ja hän löi sitten jarrut lukkoon, niin että miehensä pää lasiin kovaa kopsahti. Hirveästi oli ruvennut Kyllikkiä torumaan, mutta samalla oli linkin takaa vanha mummo köpötellyt tukien kanssa sivuilleen katsomatta suoraan tielle. Ilman tätä äkillistä jarrutusta tämä vanhus olisi jäänyt alle ja kenties kuollut. Näitä mahtuu maailmaan ihmeelliseen.Huonostihan siinä Tamaralle kävi. Skeptikko korjasi koko potin ennustamalla oikein. :)
Arvelinkin, että Tamara on tullut esiin juuri SUTin tilaisuudessa. :D Varaktori kirjoitti:
Huonostihan siinä Tamaralle kävi. Skeptikko korjasi koko potin ennustamalla oikein. :)
Arvelinkin, että Tamara on tullut esiin juuri SUTin tilaisuudessa. :Dmilloin hän tuli esille, tuossa ohjelmassa vaiko siellä seminaarissa, sehän oli juuri.. Itsekkin siellä olin ja paljohan siellä tuli esille, sanoisin jopa että aivan liiankin paljon :D...johonkin se raja pitäisi kyllä vetää.
Lauantai siellä kuitenkin vierähti.
Vinkki 2. Niin, kovalla helteellä kun haravoi vaikka pihaa, pilkkoo puita. lenkkeilee...siis hommailee sellaista jossa hiki lentää. Tällöin kannattaa ottaa suuri kide merisuolaa ja laittaa se kielen alle, hissukseen sulamaan. Paitoja saa kyllä vaihdella tiuhaan, kun menevät valkoiseksi ja koppuraisiksi selästä...niin. ja sitä juomista sitten kanssa, mutta sehän me kaikki tiedetäänkin. Pitäisi toimia myös humanoideja jahdatessa..- Varaktori
Pihlaja67 kirjoitti:
milloin hän tuli esille, tuossa ohjelmassa vaiko siellä seminaarissa, sehän oli juuri.. Itsekkin siellä olin ja paljohan siellä tuli esille, sanoisin jopa että aivan liiankin paljon :D...johonkin se raja pitäisi kyllä vetää.
Vinkki 2. Niin, kovalla helteellä kun haravoi vaikka pihaa, pilkkoo puita. lenkkeilee...siis hommailee sellaista jossa hiki lentää. Tällöin kannattaa ottaa suuri kide merisuolaa ja laittaa se kielen alle, hissukseen sulamaan. Paitoja saa kyllä vaihdella tiuhaan, kun menevät valkoiseksi ja koppuraisiksi selästä...niin. ja sitä juomista sitten kanssa, mutta sehän me kaikki tiedetäänkin. Pitäisi toimia myös humanoideja jahdatessa..Ainahan sutin tilaisuuksissa tarinoita kerrotaan. :)
Ihan arvaamalla veikkasin Tamarankin tulleen siellä esille kun se sopisi oikein hyvin sammakkomiesten ja muiden vastaavien kanssa sutilaisten jutuiksi. Voin tietysti väärässäkin olla. Esiintyy tosiaan tuolla videollakin ja on siellä kaksi muutakin ammattiennustajaa joista viimeinen tosin luovuttaa kesken leikin. - Sama vaan kommentoi
Pihlaja67 kirjoitti:
milloin hän tuli esille, tuossa ohjelmassa vaiko siellä seminaarissa, sehän oli juuri.. Itsekkin siellä olin ja paljohan siellä tuli esille, sanoisin jopa että aivan liiankin paljon :D...johonkin se raja pitäisi kyllä vetää.
Vinkki 2. Niin, kovalla helteellä kun haravoi vaikka pihaa, pilkkoo puita. lenkkeilee...siis hommailee sellaista jossa hiki lentää. Tällöin kannattaa ottaa suuri kide merisuolaa ja laittaa se kielen alle, hissukseen sulamaan. Paitoja saa kyllä vaihdella tiuhaan, kun menevät valkoiseksi ja koppuraisiksi selästä...niin. ja sitä juomista sitten kanssa, mutta sehän me kaikki tiedetäänkin. Pitäisi toimia myös humanoideja jahdatessa..itse kuulin Tamarasta pohjanmaalla, kun olin siellä kyläilemässä. Joten en minä ainakaan sutin kautta hänestä mitään kuullut...
Varaktori kirjoitti:
Ainahan sutin tilaisuuksissa tarinoita kerrotaan. :)
Ihan arvaamalla veikkasin Tamarankin tulleen siellä esille kun se sopisi oikein hyvin sammakkomiesten ja muiden vastaavien kanssa sutilaisten jutuiksi. Voin tietysti väärässäkin olla. Esiintyy tosiaan tuolla videollakin ja on siellä kaksi muutakin ammattiennustajaa joista viimeinen tosin luovuttaa kesken leikin.Joo, mutta silti, tällä kertaa ei oikein voinut sille mitään että häpeän tunne jopa nousi pintaan. Siis olen pyrkinyt olemaan hyvinkin avarakatseinen, mutta kun asioita kerrotaan totena jotka voi kumota ihan samantien. Vai oletko tietoinen siitä että Niburu on nyt tälläkin hetkellä suoraan yläpuolellamme 30km korkeudella, kuten monet muutkin planeetat. Ne on vain kätketty lentokoneiden levittämillä aineilla :D.
- Varaktori
Pihlaja67 kirjoitti:
Joo, mutta silti, tällä kertaa ei oikein voinut sille mitään että häpeän tunne jopa nousi pintaan. Siis olen pyrkinyt olemaan hyvinkin avarakatseinen, mutta kun asioita kerrotaan totena jotka voi kumota ihan samantien. Vai oletko tietoinen siitä että Niburu on nyt tälläkin hetkellä suoraan yläpuolellamme 30km korkeudella, kuten monet muutkin planeetat. Ne on vain kätketty lentokoneiden levittämillä aineilla :D.
Siinä jo Grimmin sadutkin kalpenee. :D
Varaktori kirjoitti:
Grimmin sadut ovat kyllä hyviä :), jos pidät, niin suuntaa sinäkin seuraavan kerran kohti päiväkumpua :D.
Se että nämä "faktat" yleensä esitettiin, niin taisi tai ainakin toivon että johtui ainoastaan peruuntumisista. Olivat edellisenä iltana saapuneet ja puhelleet noista asioista ja jokin hätäratkaisu piti sitten peruuntumisien tilalle keksiä. Ei kait muuten...
Ovatko ihmiset yksinkertaisesti niin kohteliaita ettei vastaväitteitä juuri esitetty...itse olen turhan ujo, enkä tahdo "valokiilaan" itseäni vahingossakaan vapaaehtoisesti laittaa joten pidin ymmärrettävästi matalaa profiilia.
Mukavia ihmisiä ja kiinnostavia juttuja riitti kyllä muuten. Eikä minulla niitä henkilöitä vastaan ole mitään jotka olivat...hmmm, hieman hukassa.- levitoidaan
Pihlaja67 kirjoitti:
Joo, mutta silti, tällä kertaa ei oikein voinut sille mitään että häpeän tunne jopa nousi pintaan. Siis olen pyrkinyt olemaan hyvinkin avarakatseinen, mutta kun asioita kerrotaan totena jotka voi kumota ihan samantien. Vai oletko tietoinen siitä että Niburu on nyt tälläkin hetkellä suoraan yläpuolellamme 30km korkeudella, kuten monet muutkin planeetat. Ne on vain kätketty lentokoneiden levittämillä aineilla :D.
Aika levotonta kuin myös tuolla toisellakin.
- Varaktori
Pihlaja67 kirjoitti:
Grimmin sadut ovat kyllä hyviä :), jos pidät, niin suuntaa sinäkin seuraavan kerran kohti päiväkumpua :D.
Se että nämä "faktat" yleensä esitettiin, niin taisi tai ainakin toivon että johtui ainoastaan peruuntumisista. Olivat edellisenä iltana saapuneet ja puhelleet noista asioista ja jokin hätäratkaisu piti sitten peruuntumisien tilalle keksiä. Ei kait muuten...
Ovatko ihmiset yksinkertaisesti niin kohteliaita ettei vastaväitteitä juuri esitetty...itse olen turhan ujo, enkä tahdo "valokiilaan" itseäni vahingossakaan vapaaehtoisesti laittaa joten pidin ymmärrettävästi matalaa profiilia.
Mukavia ihmisiä ja kiinnostavia juttuja riitti kyllä muuten. Eikä minulla niitä henkilöitä vastaan ole mitään jotka olivat...hmmm, hieman hukassa.Ainahan se on noissa sutin jutuissa mennyt niin, että ensin lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan punaisia ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, sitten lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan sinisiä ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, siteen lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan vihreitä ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, sitten... :D
Varmaan jos luentoja on viimehetkellä peruuntunut, niin se on sekoittanut pakan entisestään. :) - levitoidaan
Varaktori kirjoitti:
Kuulut tuohon samaan sarjaan.
levitoidaan kirjoitti:
Aika levotonta kuin myös tuolla toisellakin.
Riippuu siitä mitä tarkoitat pellellä. Kerro, niin osaan paremmin vastata. Kiitos.
Varaktori kirjoitti:
Ainahan se on noissa sutin jutuissa mennyt niin, että ensin lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan punaisia ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, sitten lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan sinisiä ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, siteen lavalle saapuu luennoitsija joka sanoo ufojen olevan vihreitä ja yleisö antaa raikuvat aplodit luennon päätteeksi, sitten... :D
Varmaan jos luentoja on viimehetkellä peruuntunut, niin se on sekoittanut pakan entisestään. :)Ollaan nyt jonkun mielestä pelle ja satusetä...järjestetäänkö hänelle ufokokous :D.
Joo, lauantain ohjelma meni aika samalla kaavalla.- p8ygotf
Pihlaja67 kirjoitti:
Ei kai sentään ihan näin paksua Päiväkummussa? Sano nyt, että tuo oli pilaa. Maalaispoika kun ei enää ymmärrä satiiriakaan näillä sivuilla käytyään.
- Varaktori
Pihlaja67 kirjoitti:
Ollaan nyt jonkun mielestä pelle ja satusetä...järjestetäänkö hänelle ufokokous :D.
Joo, lauantain ohjelma meni aika samalla kaavalla.Näköjään joku veti taas herneen nenään. :D
- 9hkhjkhjbj
p8ygotf kirjoitti:
Ei kai sentään ihan näin paksua Päiväkummussa? Sano nyt, että tuo oli pilaa. Maalaispoika kun ei enää ymmärrä satiiriakaan näillä sivuilla käytyään.
Muutamilla on aika lennokasta juttua illasta toiseen.
p8ygotf kirjoitti:
Järkytykseltä en voi sinua säästää...ei ole mistään pilasta kyse, näin se vain on. Maalaisflikka vastaa näin.
Sama vaan kommentoi kirjoitti:
itse kuulin Tamarasta pohjanmaalla, kun olin siellä kyläilemässä. Joten en minä ainakaan sutin kautta hänestä mitään kuullut...
Aino Kassisella oli joku samantapainen kokemus. Muistan lukeneeni siitä silmät pyöreenä.
Punainen planeetta niminen kirja kertoo matkasta jollekin planeetalle ja aika tarkkaa kuvausta siitä. Ihan kielenpäällä on kokijan nimi. En kuitenkaan usko sen olleen Tamaran tekele-.Kirjoittaja on kuitenkin joku suomalainen nainen selvänäkijöitä. vuosikymmenten takaa.Varaktori kirjoitti:
Näköjään joku veti taas herneen nenään. :D
Ne kun ovat, kuivattuina varsinkin kovin kevyitä, niin nuuskaisemalla lähellä ja kovaa voi vahinkokin käydä :D.
Pitää nyt ruveta yöpuulle käymään. Kiitän mukavasta rupatteluseurasta. Öitä :).- putkella mies
maagikko kirjoitti:
Aino Kassisella oli joku samantapainen kokemus. Muistan lukeneeni siitä silmät pyöreenä.
Punainen planeetta niminen kirja kertoo matkasta jollekin planeetalle ja aika tarkkaa kuvausta siitä. Ihan kielenpäällä on kokijan nimi. En kuitenkaan usko sen olleen Tamaran tekele-.Kirjoittaja on kuitenkin joku suomalainen nainen selvänäkijöitä. vuosikymmenten takaa.Minä valvoin aamuun asti ullakkokamarissa ja katselin putkeni läpi punaista planeettaa
- Sama vaan luki
maagikko kirjoitti:
Punainen planeetta niminen kirja kertoo matkasta jollekin planeetalle ja aika tarkkaa kuvausta siitä. Ihan kielenpäällä on kokijan nimi. En kuitenkaan usko sen olleen Tamaran tekele-.Kirjoittaja on kuitenkin joku suomalainen nainen selvänäkijöitä. vuosikymmenten takaa.Tuossa vieressä minulla on muistilappu kirjoista joita pitäisi haalia luettavaksi ja Aino Kassisen nimi siinä näyttääkin olevan. Pitääpä tuo kirjan nimikin merkitä siihen. Kiitos tästä tiedosta.
- seepia53.
maagikko kirjoitti:
Punainen planeetta niminen kirja kertoo matkasta jollekin planeetalle ja aika tarkkaa kuvausta siitä. Ihan kielenpäällä on kokijan nimi. En kuitenkaan usko sen olleen Tamaran tekele-.Kirjoittaja on kuitenkin joku suomalainen nainen selvänäkijöitä. vuosikymmenten takaa.Siis että Niripu piilottellee tuossa päittemme yläpuolella 30kilometrin korkeudessa"" hui" sanon minä.No jos se ei ole siinä niin missä se on, vaiko onko missään?
Taisi tulla semmoinen kysymys,että ei siihen suomi24 palsta osaa kaikista sanasepoista huolimatta vastausta antaa. - uyhuuhvl
seepia53. kirjoitti:
Siis että Niripu piilottellee tuossa päittemme yläpuolella 30kilometrin korkeudessa"" hui" sanon minä.No jos se ei ole siinä niin missä se on, vaiko onko missään?
Taisi tulla semmoinen kysymys,että ei siihen suomi24 palsta osaa kaikista sanasepoista huolimatta vastausta antaa.Ei missään. Ihmisillä on muuten vaan tukka pystyssä ja vaaka näyttää minulle raavaalle miehelle 3 kg. Pienen järven aallokko on kymmenmetristä ja vuorovesivoimat valtavat. Aurinkoa ei tietenkään näy, koska olematon nobiru täyttää koko taivaan.
- Varaktori
uyhuuhvl kirjoitti:
Ei missään. Ihmisillä on muuten vaan tukka pystyssä ja vaaka näyttää minulle raavaalle miehelle 3 kg. Pienen järven aallokko on kymmenmetristä ja vuorovesivoimat valtavat. Aurinkoa ei tietenkään näy, koska olematon nobiru täyttää koko taivaan.
http://phet.colorado.edu/sims/my-solar-system/my-solar-system_en.html
Tuolla ehkä voisi simuloida mitä tapahtuu? Jaksaako joku kokeilla? - Varaktori
Varaktori kirjoitti:
http://phet.colorado.edu/sims/my-solar-system/my-solar-system_en.html
Tuolla ehkä voisi simuloida mitä tapahtuu? Jaksaako joku kokeilla?Siis simuloida Nibirua jossain järkevällä etäisyydellä. :)
- kontaktihenkilö
maagikko kirjoitti:
Punainen planeetta niminen kirja kertoo matkasta jollekin planeetalle ja aika tarkkaa kuvausta siitä. Ihan kielenpäällä on kokijan nimi. En kuitenkaan usko sen olleen Tamaran tekele-.Kirjoittaja on kuitenkin joku suomalainen nainen selvänäkijöitä. vuosikymmenten takaa.Punainen planeetta -kirjan takana on Aino Ivanoff.
- Voiviinerileipä
Pihlaja67 kirjoitti:
Järkytykseltä en voi sinua säästää...ei ole mistään pilasta kyse, näin se vain on. Maalaisflikka vastaa näin.
Voi meitä maalaisia. Kun on koulut käytynä ja edes ripaus maalaisjärkeä nupissa, ei pääse enää kokemaan mitäänTodellaJännää. Päin vastoin, tekee mieli latistaa toistenkin huikeita kokemuksia väittämällä niitä vääriksi.
Ymmärrän kyllä, että SUT vetää puoleensa mieleltään sairastuneitakin ihmisiä, mutta että heitä päästetään vuosittaisessa tapahtumasssa lavalle "luonnoimaan"... no huh huh, kuten UFO-tutkija Ari Hyyppä olisi sanonut.
Ja kukaan ei kohteliaisuuttaan edes kommentoinut. Olisi taitanut Kopernikuksen kirot saada Lassilan lausumina niskaansa moinen skeptikko. - ¤_¤
Voiviinerileipä kirjoitti:
Voi meitä maalaisia. Kun on koulut käytynä ja edes ripaus maalaisjärkeä nupissa, ei pääse enää kokemaan mitäänTodellaJännää. Päin vastoin, tekee mieli latistaa toistenkin huikeita kokemuksia väittämällä niitä vääriksi.
Ymmärrän kyllä, että SUT vetää puoleensa mieleltään sairastuneitakin ihmisiä, mutta että heitä päästetään vuosittaisessa tapahtumasssa lavalle "luonnoimaan"... no huh huh, kuten UFO-tutkija Ari Hyyppä olisi sanonut.
Ja kukaan ei kohteliaisuuttaan edes kommentoinut. Olisi taitanut Kopernikuksen kirot saada Lassilan lausumina niskaansa moinen skeptikko.tuollainen järkyttävää kuultavaa kun tietää millaisissa harhoissa ihminen elää.
Tuon voisi ottaa opetustilanteena, kun näkee aidosti tällaisen harhaisen ihmisen.
No pokassa on kyllä pitäminen, mutta eihän se naurun asia ole.
Tällainen harhainen ihminen osaa myös olla vakuuttava joissain asioissa ja
vakuuttaa jopa lääkärin. On kokemusta erään ns. juoppohullu kohtauksen
saaneen ihmisen jututtamisesta. Välillä toimitteli aivan normaalia, mutta kun
aloin syvemmin kysellä esille tuli kaiken maailman lepakkoihmiset lähettimineen. - Varaktori
Voiviinerileipä kirjoitti:
Ja kukaan ei kohteliaisuuttaan edes kommentoinut. Olisi taitanut Kopernikuksen kirot saada Lassilan lausumina niskaansa moinen skeptikko.Kenen luento oli peruuntunut? Lauantain ohjelmaan oli merkitty tasan yksi luento joka ainakin otsikkonsa osalta käsitteli reaalimaailmaa (Ilmasähkön aiheuttamat sähköiset valoilmiöt). Toivottavasti edes se pidettiin ja myös sisältö oli asiaa sillä muutenhan koko päivä olisi ollut pelkää humpuukia.
Varaktori kirjoitti:
Kenen luento oli peruuntunut? Lauantain ohjelmaan oli merkitty tasan yksi luento joka ainakin otsikkonsa osalta käsitteli reaalimaailmaa (Ilmasähkön aiheuttamat sähköiset valoilmiöt). Toivottavasti edes se pidettiin ja myös sisältö oli asiaa sillä muutenhan koko päivä olisi ollut pelkää humpuukia.
perui, toinen niistä pidettiin kai sitten sunnuntaina. Antti Mäkelän luento peruuntui kokonaan valitettavasti, sellaisia luentoja itsekkin mieluiten kuuntelisin.
- hip hei
Varaktori kirjoitti:
Kenen luento oli peruuntunut? Lauantain ohjelmaan oli merkitty tasan yksi luento joka ainakin otsikkonsa osalta käsitteli reaalimaailmaa (Ilmasähkön aiheuttamat sähköiset valoilmiöt). Toivottavasti edes se pidettiin ja myös sisältö oli asiaa sillä muutenhan koko päivä olisi ollut pelkää humpuukia.
Olisit ollut itse paikalla niin ei tarvitse muilta kysellä.
- Varaktori
hip hei kirjoitti:
Olisit ollut itse paikalla niin ei tarvitse muilta kysellä.
Hävettää niiden muutamien sutilaisten puolesta jotka siellä vielä yrittävät tehdä ufotutkimusta. Miten lie kehtaavat tämän jälkeen enään julkisesti tunnustaa jäseniä olevansa. :(
- Kyllä.Huh huh
Varaktori kirjoitti:
Hävettää niiden muutamien sutilaisten puolesta jotka siellä vielä yrittävät tehdä ufotutkimusta. Miten lie kehtaavat tämän jälkeen enään julkisesti tunnustaa jäseniä olevansa. :(
Eipä ollut ainakaan aamulla SUT:n keskustelupalstalla otettu asiaan kantaa. Ihmettelin. Luulisi herättävän sielläkin keskustelua. Vai onko porukka niin nolona, ettei enää kehtaa otta asiaa esille.
BB:n asema tässä lähinnä säälittää. Hän ainakin yrittää edistää suomalaista UFO-tutkimusta, mutta tutkimukselle tällainen on kuin Lahden käry Suomen hiihdon uskottavuudelle. - Varaktori
Kyllä.Huh huh kirjoitti:
Eipä ollut ainakaan aamulla SUT:n keskustelupalstalla otettu asiaan kantaa. Ihmettelin. Luulisi herättävän sielläkin keskustelua. Vai onko porukka niin nolona, ettei enää kehtaa otta asiaa esille.
BB:n asema tässä lähinnä säälittää. Hän ainakin yrittää edistää suomalaista UFO-tutkimusta, mutta tutkimukselle tällainen on kuin Lahden käry Suomen hiihdon uskottavuudelle.No BB minullakin oli mielessä ja on siellä toki muitakin asiallisia kavereita jotka eivät pidä ääntä itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24510286Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4012788- 841595
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei861569- 771443
- 641389
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81339Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581333Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981250- 361166