Kerätään nyt kaikki kliseet tähän yhteen, kaikki anti-klisee ihmiset mukaan!!!
"bensa ja tulitikut" (Hahahahahhhaaa)
"Mies isolla M:llä"
"Pieni ja pippurinen"
"Tumma ja tulinen"
"Remonttireiska"
"Carpe diem" - "tartu hetkeen" - "elä täysillä joka hetki"
"Laidasta laitaan"
"Kaveripohjalta ensiksi"
"Kainalopaikka hakusessa"
"Sitä jotakin"
"Kemioita"
"Pilkettä silmäkulmassa"
"Oikeanlainen katse"
"Sporttinen"
"Spontaani"
"Temperamenttinen"
"Komeaksi/Kauniiksi kehuttu/haukuttu"
"En löydä baarista -etsin täältä"
"Olethan juoksusi juossut"
"Aika asettua aloilleen"
"takkatulen ääressä"
"Omillasi toimeentuleva"
"Tosimielellä vesikielellä"
Eikö ihmisillä mukaanluettuna oih niin ihanan verbaalisilla naisilla muotoilla asioita mitenkään persoonallisemmin kuin vain niillä samoilla kliseillä vai onko niin että netti on täynnä aivan yhtä persoonattomia klisee ihmisiä kuin niiden käyttäjät antavat ymmärtää olevansa?
Kliseihmisiä täynnä
31
899
Vastaukset
- Ihmettelijä84
Mitäs kiertoilmauksia tulisi käyttää jos on oikeasti sporttinen, spontaani, tempperamenttinen tai haluaako omillaan toimeentulevan kumppanin?
- Klisee-Antti
Meillä on voittaja!
Löysimme ainakin yhden täydellisen klisee ihmisen, jonka persoonan voi kuvailla parilla kliseellä samoin kuin sen mitä hän etsii! - pikevaan
Klisee-Antti kirjoitti:
Meillä on voittaja!
Löysimme ainakin yhden täydellisen klisee ihmisen, jonka persoonan voi kuvailla parilla kliseellä samoin kuin sen mitä hän etsii!Olisipa mukava lukea oma ilmoituksesi, niin näkisi millainen deitti-ilmon oikeasti "kuuluu" olla.
Siinä ei varmaankaan käytetä yhtään ilmausta tai adjektiivia, jota joku muukin käyttää. - Reino_järjestää
pikevaan kirjoitti:
Olisipa mukava lukea oma ilmoituksesi, niin näkisi millainen deitti-ilmon oikeasti "kuuluu" olla.
Siinä ei varmaankaan käytetä yhtään ilmausta tai adjektiivia, jota joku muukin käyttää.Älkää akat aina valittako saatana!
- Ihmettelijä84
Klisee-Antti kirjoitti:
Meillä on voittaja!
Löysimme ainakin yhden täydellisen klisee ihmisen, jonka persoonan voi kuvailla parilla kliseellä samoin kuin sen mitä hän etsii!Mutta et näemmä osannut antaa minulle vastausta :)
- Klisee-Antti
Ihmettelijä84 kirjoitti:
Mutta et näemmä osannut antaa minulle vastausta :)
Kliseeihminen haluaa automaattiset vastaukset vielä?
Noinkohan sun testit menee kaikissa kouluissakin läpi?
Aina voi avata sellaisia kliseitä kuin "sporttinen". Mitä tarkoitat sillä? Aivan kuten "spontaani". Tarkoitatko että varaat taksimatkalla yhdestä baarista toiseen kännykällä lentoliput Jamaikalle vai mitä?
Mitä tarkoittaa "omillasi toimeentuleva"? Ettei tarvitse lainata muilta vai että on töissä? Entäs autolaina tai asuntolaina?
"Temperamenttinen" on oiva termi ihmisille jolla välttää se että sanoo "suutun vitun helposti, odota vain".
Ei se nyt niin aivan mahdottoman vaikea ole kiertää noita kliseitä ja OIKEASTI kuvailla itseään.
Mutta tietäähän sen kun kyselet vastausta että olet tehnyt itsestäsi kliseen ja ihmettelet että miten eri tavoin joku voi edes toimia. - Klisee-Antti
pikevaan kirjoitti:
Olisipa mukava lukea oma ilmoituksesi, niin näkisi millainen deitti-ilmon oikeasti "kuuluu" olla.
Siinä ei varmaankaan käytetä yhtään ilmausta tai adjektiivia, jota joku muukin käyttää.Jos et tajua mitä eroa on käyttää kuluneita mitäänsanomattomia kliseitä jolla tuotat itsestäsi oikean stereotypioiden kliseeihmisen sekä käyttää samoja adjektiiveja/ilmauksia niin sulla on oikeasti hätä, koska olet täysin persoonaton ihminen.
Tietysti voisin näyttää ilmoitukseni, mutta sehän aiheuttas sen että alkaisitte kopioida minun tekstejäni koska ette omia persoonallisia osaa luoda! - Ihmettelijä84
Klisee-Antti kirjoitti:
Kliseeihminen haluaa automaattiset vastaukset vielä?
Noinkohan sun testit menee kaikissa kouluissakin läpi?
Aina voi avata sellaisia kliseitä kuin "sporttinen". Mitä tarkoitat sillä? Aivan kuten "spontaani". Tarkoitatko että varaat taksimatkalla yhdestä baarista toiseen kännykällä lentoliput Jamaikalle vai mitä?
Mitä tarkoittaa "omillasi toimeentuleva"? Ettei tarvitse lainata muilta vai että on töissä? Entäs autolaina tai asuntolaina?
"Temperamenttinen" on oiva termi ihmisille jolla välttää se että sanoo "suutun vitun helposti, odota vain".
Ei se nyt niin aivan mahdottoman vaikea ole kiertää noita kliseitä ja OIKEASTI kuvailla itseään.
Mutta tietäähän sen kun kyselet vastausta että olet tehnyt itsestäsi kliseen ja ihmettelet että miten eri tavoin joku voi edes toimia.Sporttinen = urheilee ja liikkuu. Itse näkisin, että tähän liittyy usein tervelliset elämäntavat. Eli ei polta, käyttää alkoholia kohtuudella ja syö pääasiassa terveellisesti
Spontaani = ei tarvitse aina kahden viikon suunnittelusessiota tulitikkuaskia ostaakseen. Spontaaniutta on toki monenasteista. Tästä voi tarkemmin kertoa kun alkaa viestittelemään deiteillä. Aina ei tarvi varata sitä lentoa Jamaikalle ollakseen spontaani...
Omillasi toimeentuleva = Esim. ei juokse/asu äitin luona syömässä ja ruinaamassa rahaa joka väliin. Ei kärsi alaraajahalvauksesta jolloin tarvii hoitajan.
Tempperamenttinen = innostustuu asioista niin negatiivisessa kun positiivisessa mielessä. Voidaan myös ymmärtää tunteensa näyttävänä.
Klisee-Antti, adjektiivit on keksitty sitä varten, että saadaan tiivistettyä suurempi kokonaisuus yhden sanan taakse eikä tarvi käyttää "kiertoilmauksia" kuin englannin YO-aineessa konsanaan. Listassasi on toki paljon ns. "oikeita kliseitä", mutta itse en lisäisi normaaleja adjektiiveja ks. listaan.
Olisi hauska nähdä työhakemuksesi jos itse käytät vain ja nimenomaan persoonallisia kiertoilmauksia ettei vain tarvitsisi käyttää helppoja adjektiiveja xD Saattaapi hakemus venähtää vähän turhan pitkäksi.
PS. Ja tosiaan toistamiseen. Kritisoin vain listaasi noiden sanojen osalta, jotka ovat mielestäni ihan käyttökelpoisia sanoja ilman, että ne ovat kliseitä. Aggressiivisesta ja alentavasta vastaustyylistäsi minua kohtaan et tainnut asiaa oivaltaa.
PPS. Ei vissiin oo hirveesti herunu vastauksia naisilta sun persoonallisilla ilmotuksilla? xD
- oiuhohio
Eniten ärsyttää x:n käyttäminen sanoissa, joihin se ei oikeasti kuulu.
Ja "kaiken kivan merkeissä".
Sellaiset profiilit skippaan samantien. - odotan --
Noin verbaalinen, niin kerro itse mitä pitäis laittaa ? Kiinostuksella
- ja oksetus
Puistatus tulee heti, kun lukee jonkin miehen profiilista, "pilkettä silmäkulmassa ja "kaiken kivan merkeissä=seksin vonkaaminen yleensä". Ja omillaan toimeentuleva? Hehe, kyllähän sitä nälkään jo olis kuollut, jos ei omillaan tulisi toimeen, olipa työssä tai työtön tai siltä väliltä. Jos jollakulla tosiaan raha ratkaisee, niin mihin se kyseinen tyyppi sitä parisuhdetta tarvitsee, ostakoon seksinsä vaikka "rajan takaa"
- *
ja oksetus kirjoitti:
Puistatus tulee heti, kun lukee jonkin miehen profiilista, "pilkettä silmäkulmassa ja "kaiken kivan merkeissä=seksin vonkaaminen yleensä". Ja omillaan toimeentuleva? Hehe, kyllähän sitä nälkään jo olis kuollut, jos ei omillaan tulisi toimeen, olipa työssä tai työtön tai siltä väliltä. Jos jollakulla tosiaan raha ratkaisee, niin mihin se kyseinen tyyppi sitä parisuhdetta tarvitsee, ostakoon seksinsä vaikka "rajan takaa"
Lähes jokaisessa naisten profiilissa toivotaan juuri sitä "pilkettä silmäkulmassa" joten eikö siinä vaan vastata siihen kysyntään joka on luotu?
- mies vastaa
ja oksetus kirjoitti:
Järkyttävän moni ei tule omillaan toimeen, olisiko 20% pääkaupunkiseudulla.
Järkyttävän moni myös popsii mielialalääkkeitä, olisikohan sama määrä. Tietenkin näissä on samoja.
Siinähän sitten miehen onkin hyvä etsiä edes hieman siedettävää naista, kun sinänsä kelvolliset yksinhuoltajat tippuvat pois jos ei halua muiden lapsia kasvattaa. - Klisee-Antti
Mitä tahansa muuta kuin tuota samaa klisettä.
Eikö teitä hävetä käyttää jotain "pilkettä silmäkulmassa"?
Joo mulla on tosi kova panetus päällä ja hymyillen kattelen kameraan virne päällä, mulla on poikamaista peliä luvassa sulle jos vaan haluut.
Minua hävettäisi tapailla naista joka käyttää "pilkettä silmäkulmassa" juttua profiilissaan.
- Ni37
vielä "olethan itsestäsi huolehtiva"
- åpöl,
"Löydänkö sinut näin", "sinäkö se oot?"
- 049809348j3riohj
" Ihan avoimin mielinhän tässä ollaan liikkeellä "
heh heh heeeeheheheheeheheeee - mies vastaa
"rivitalonpätkä, volvo ja kultainen noutaja"
Kerran kokeilin tuota ja hämmästyin kun ihan fiksut, kouluttautuneet ja nätit naiset järjestäytyivät riviin.
Oli kemistiä ynnä muuta akateemista, oli myös 17-vuotiasta lapsenhoitajaa jos niin nuorista tykkää.
Ystävällisenä ihmisenä en viitsinyt noita enempää kiusata. - jepjep..
Löytyyhän näitä..
"Hakusessa naisellinen nainen"
Lempiasiat "ehkä sinä"
Kielitaito " ;) tai erittäin hyvä ;) "
"kaksin aina kaunihimpi"
"Ihan normaali suomalainen mies tarjolla"
"Nallekarhu vailla naista"- EiHelv
Itsekin tullut huomattua että kun miehet aina kitisevät siitä että itseään uhkeaksi tai muodokkaaksi kutsuvat naiset ovat oikeasti vain läskejä niin vastaavasti itseään "nallekarhuiksi" tai "miehen kokoiseksi mieheksi" kutsuvat ovat yhtä lailla ylipainoisia. Kyllä niitä kiertoilmaisuja näkee myös miesten käyttävän joten turhaa valitatte kun naiset "valehtelee"!
- hyvät kielitaidot
Toi kielitaito-kohta.. "ei ole tullut valituksia" tms.. BOORING!
- mies vastaa
EiHelv kirjoitti:
Itsekin tullut huomattua että kun miehet aina kitisevät siitä että itseään uhkeaksi tai muodokkaaksi kutsuvat naiset ovat oikeasti vain läskejä niin vastaavasti itseään "nallekarhuiksi" tai "miehen kokoiseksi mieheksi" kutsuvat ovat yhtä lailla ylipainoisia. Kyllä niitä kiertoilmaisuja näkee myös miesten käyttävän joten turhaa valitatte kun naiset "valehtelee"!
Eipä ole tullut vastaan yhtään naista joka olisi ollut "naisen kokoinen", ehkä siksi että ovat karsiutuneet alkuunsa. On tullut vastaan naisia jotka ovat umpikännissä vielä iltapäivällä tai jotka mainostavat nussivansa kaikkea mikä liikkuu. Kumpikaan ei innosta.
Joskus Amerikasta ajattelin tuoda matkamuistoksi sikäläiset naisen "women's sizes" alusvaatteet kun olivat niin järkyttäviä, siellä ilmaisu tarkoittaa 150 kilosta ylöspäin. Tosi järkyttävää kun vastaan lyllertää pari 150-200-kiloista jenkkiä ja perässä satakiloinen 12-vuotias.
Itse olen ollut mahdollisimman rehellinen, paino on normaalirajoissa eikä edes ylärajalla. - kyllästynyt.........
hyvät kielitaidot kirjoitti:
Toi kielitaito-kohta.. "ei ole tullut valituksia" tms.. BOORING!
Joo, siis minua ärsyttää myöskin se, kun liian monet miehet laittavat tuohon jotain niinkin "nokkelaa" heidän mielestään ja näin tekevät lähes kaikki miehet luullessaan olevansa hauskojakin...
- Klisee-Antti
Aloitukseeni lähti ajatus siitä että olen loputtomasti selaillut profiileita joissa toistuu samat fraasit. Ne ovat hyvin kuluneita eivätkä kuvaile useinkaan mitään.
Esimerkkinä tässä oli viisi 23-27 vuotiasta "urheillullista" naista joilla oli parilla koira sekä ettivät sporttista miestä.
En ilmoitusten perusteella (ilman kuvaa) voisi sanoa että mikä näitä naisia erottaa toisistaan. Hiusten värityksissä ja pituuksissa on eroja sekä koulutuksissa, mutta loppu on ihan arvailujen varassa mitä nämä ihmiset ovat. Luonteista ei voi päätellä mitään paitsi ehkä miten pilkutukset on paikoillaan.
Onpahan siinä ainakin se "ota selvää" joten kai sitten jokaiselle voi laittaa sen saman copy&paste viestin ja odottaa että kuka vastaa.
Jos heillä olisi kuva niin minkä perusteella heitä muuten voisi oikeastaan edelleenkään erottaa toisistaan paitsi sen miltä he näyttävät?
Mitä se kertoo ihmisestä joka kertoo itsestään kliseistä jorinaa ja odottaa toiselta osapuolelta kliseitä?
Se kertoo sen että kyseessä on kaikin tavoin kliseemaailmassa elävä kliseeihminen.- 5+17
Liikatarjonta tekee naiset laiskoiksi. Miksi yrittää vähääkään panostaa tekstiin kun vastauksia tulee kuitenkin riittävästi. Onhan se tietysti helppoa elämää kun ei vähääkään tarvitse miettiä sanomisiaan tai kirjoituksiaan, latelee vaan niitä ulkoaopittuja fraaseja. Sitten kun saa toisen samanlaisen kumppanikseen, niin mikäpä sen leppoisampaa!
Ja kun naiset valittavat vastausten tasoa, niin mitä muuta voi odottaakaan? Kuka vähääkään fiksumpi mies jaksaa alentua kirjoittelemaan "pilke silmäkulmassa" "sporttisista" harrastuksistaan?
Sitä saa mitä tilaa. - merinirkki
5+17 kirjoitti:
Liikatarjonta tekee naiset laiskoiksi. Miksi yrittää vähääkään panostaa tekstiin kun vastauksia tulee kuitenkin riittävästi. Onhan se tietysti helppoa elämää kun ei vähääkään tarvitse miettiä sanomisiaan tai kirjoituksiaan, latelee vaan niitä ulkoaopittuja fraaseja. Sitten kun saa toisen samanlaisen kumppanikseen, niin mikäpä sen leppoisampaa!
Ja kun naiset valittavat vastausten tasoa, niin mitä muuta voi odottaakaan? Kuka vähääkään fiksumpi mies jaksaa alentua kirjoittelemaan "pilke silmäkulmassa" "sporttisista" harrastuksistaan?
Sitä saa mitä tilaa."Virtaa riittää". Onkos tommonen tyyppi pattereilla käyvä vai tartteeko laturin?
"Petetty ja jätetty, annathan minun vielä uskoa ihmiseen". Yöökk. Kuka rupeaa alisteiseen suhteeseen sairaan mustasukkaisen, kenties luulotautisen äijän kaa?
"Ei ikärajoitusta". Onko noin tiukilla että jonkun saa vai mistä on kyse?
Tää on hyvä ketju. Inhoan naisena itsekin kliseitä ja muotisanontoja, joita lähes kaikki viljelee. Mun mielestä älykkyyden merkki on se että pystyy omalla ainutlaatuisella tavalla kommunikoimaan matkimatta muita.
- .-.--------------
Yksi asia ärsyttää miesten profiileissa..
"Yh-äidit käy myös" siis WTF... tuota ei tarvi erikseen mainita, vaan kyllä sen näkee sieltä ihannenaisen kohdalta, tuollaisesta tulee mieleen joku halpa luokitus vaikka itse en yh olekaan, mutta ärsyttää moinen luokitus!!!!!! - keupa keu
Klisee-Antin profiilissa lukee?
Naputteles tähän muutama persoonallinen lause, miten sä kuvailet itseäs sun profiilissa,
kun et tunnu olevan kliseiden ystävä, eli niitä kliseitä tuskin sun profiilista löytyy. - velipoika
täällä on ainoastaan ja pelkästään pinnallisia deittailijoita, jotka kuvittelee itsestään jotain muuta kuin todellisuus on. Lisäksi ne etsii vain ja ainoastaan sellaisia ihmisiä joita ei ole olemassakaan, vaatimuslistat ovat pitkiä ja epätodellisia. Jos et ole ulkomuodoltasi juuri semmonen kuin television jenkkisarjojen miehet tai naiset niin on turha odottaa treffejä. Pään sisäpuoli ei kiinnosta ketään, kliseitä heitellään kyllä hakuilmoituksessa, mutta totuus on sitten jotain muuta. Treffeille mennään yleensä vaatimusten kanssa, joita ei voi millään normaali ihminen täyttää. Olen itse naimisissa, mutta seurannut siskoni nettitreffailua ja halleluja - en varmasti ikinä eroa, koskapa uuden ihmissuhteen löytäminen on todella työn ja tuskan takana. Ja niille, jotka ovat jo valmiit sanomaan että siskoni on nirso tai sitten todellinen noita-akka niin pitäkää tieto omananne koska niin ei todellakaan ole, jos en ois siskoni veli niin varmaan veisin sen ulos treffeille.
Minua ärsyttää, jos joku kuvailee itseään sanoilla "pirteä ja iloinen" tms. Ei kukaan voi aina olla pirteä ja iloinen! Kyllä vireystaso ja mielialat vaihtelevat kaikilla ihmisillä, tilanteen mukaan.
Toinen mikä ärsyttää on, jos viljellään jotain mainoksista ja sketsisarjoista tuttuja hokemia, kuten "Elämä on" jne.- ojvoj
todella kun kaikki miehet on mukamas omasta mielestään "komean ulkonäön omaavia ja urheilullisia".... mistä ne tietää kenen mukaan ne on komeita, kun kaikilla on omat mielipiteensä siitä ulkonäöstä....
vai ajatteleeko ne jotain Michelangelon patsasta? Kertoisivat mitä tekevät, kyllä se urheilullisuus niinkin tulee ilmi... esim. kohdasta harrastukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069