Olen kiinnostunut hämiksistä ja erikoisesti Chilen tarantelloista. Mulla on tosi iso terraario ja kaikki maailman vehkeet, mitä niillä kuuluisi olla. Tiiän niistä kaiken tarpeellisen (ruokinta, lämpö, kosteus ym...!) Tykkään enemmän seurailla lemmikeitten liikkeitä ja touhuja, joten hämis on aivan ihana ajatus! =) (En tahdo käärmettä, kotiloa yms.)
On vain yksi este, joka varjostaa haavettani: Mulla on hämiskammo! Pelkään niitä kuollakseni! En uskalla koskea sellaiseen edes tikulla. Käteni hikoilevat ja alan täristä jos olen hämäkin kanssa samassa huoneessa. Jos hämis on terraariossa niin ei ongelmaa, mutta silti.
Tämä haaveeni hankkia Chilen tarantella on varmasti aika tyhmä? Pelkään niitä liikaa. =´( Onko mitään paikkaa missä ko. eläilajiin voisi tutustua? Pitää harkitaa uudestaan hämyn hankintaa... Eikö? Ja taidan olla vielä aika nuori hoitamaan tälläistä, vaikka tiedän kyllä jaksavani! Olen 13-vuotias...
Turhia toiveita...
Poison
1
175
Vastaukset
- anna
Itse täytän kohta 14 ja minulla on kolme hämähäkkiä, kohta enemmän. Ei ole mitään mieltä hankkia hämistä jos pelkäät niitä noin paljon, miten terraarion siivous ja hämähäkin siirtäminen terraariostaan sitten onnistuisi?
et et et ole ollenkaan nuori :) jos tuo hämähäkkipelko nyt vähitellen laantuisi... itse pidän karvaisista lintuhämähäkeistä mutta en luonnossa elävistä hämähäkeistä, aika outoa vai mitä? Noh, suosittelen harkitsemaan toista kertaa hämähäkkisi hankintaa, suoraan sanoen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076