Olen lähdössä Santa Mariaan joulukuussa ja yllätyksekseni löysin jo etukäteen muutaman potentiaalisen näköisen yökerhon saarelta, vaikka väitetäänkin ettei siellä ole mitään? Onko jollain kokemusta esimerkiksi Piratasta, josta on olemassa ihan kuvia ja videoita? Ja sitten. Mites nämä "yökerhot", joita on esimerkiksi Riu Funanan yhdeydessä? Taitavat olla yöaikaankin koko perheen paikkoja vai? Entäs beachpartyt?
Yökerhot Santa Mariassa
BMiG
2
1050
Vastaukset
- ''nimimerktl
Itse en piratassa käynyt, mutta vaikutti lupaavalta. Turtle Shack ravintola järjestää joka perjantai beachpartyn, kannattaa mennä, siellä nuotio, paikallista musiikkia, tanssiryhmää ym.
- wwwlaaan
Ja Turtle Shakissa on ilmainen nettiyhteys (wlan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295