Moi! Joskus vuosi sitten löysin ainakin Riihimäen Seppälästä Wet 'n Wild merkkisiä meikkejä. Tässä taannoin kävin Helsingissä yhdessä Seppälässä, Stockalla ja Emotionissa eikä MISSÄÄN myydä kyseisen merkin tuotteita. Eli jos joku tietää, missäpäin Helsinkiä kyseistä merkkiä myydään, olisin kiitollinen vastauksesta! :)
Mistä Wet 'n Wildin meikkejä?
8
862
Vastaukset
- g
Helsingistä en tiedä, mutta noin yleisesti tuo merkki kuuluu Sokoksen ja isompien Seppälä-myymälöiden valikoimaan.
- arrfffg
ne lopettanut niiden maahantuonti? Itse olen jo 3 vuoden aikana ostanut niitä Seppälästä sekä Sokokselta.
Sokos lopetti niitä ja Seppäläkin harkitsee lopettamista.
- kkkkkgkhg
Itse löydän niit äainakin seppälöistä :O En kyllä käytä merkkiä paljoo
koska laatu ei ole paras mahollinen- tytö
meillä täällä on iso seppälä ja sieltä löytyy,tulee lisää all the time.
- danzzza
Jooh, ite oon Seppälästä ostanu et sieltä löytyy :) ja kai niit ei sit oo muualla ku seppälöis...:)
- joku
Joo, kyllä niitä seppälästä pitäs löytyy, oon aika vasta käyny siel ,vaikka ei se mikään kovin iso seppälä olekaan
JT Beauty Outletissa on jonkun verran, ja sinne saa vissiin lahettaa pyyntoja, ja sitten hankkivat jostain tukusta englannista. Tutustu sivuun: www.jtbeautyoutlet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164