takaritilä

uusi omistaja

Oolisiko jollain myynnissä volvo 240 takalasin aurinkosuojaa/ritilää?

9

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 240GL

Mulla oli aikoinaan vuosimallin 1988 240 GL jossa oli tuo ritilä - otin sen pois heti kun auton ostin ja se taitaa olla vielä vintin kätköissä - voisinpa sen ehkä myydäkin...

• uusi omistaja

Mitä hintaa sillä piät ja minkälaine kiinnitys siinä o?

• 240GL
        uusi omistaja kirjoitti:

Mitä hintaa sillä piät ja minkälaine kiinnitys siinä o?

Pitäis käydä vintillä katsomassa että se on tallella - muistaakseni siinä oli ikkunan kumilistan alle työnnettävät kiinnikkeet, joihin sitten itse ritilä kiinnitettiin. Se oli aivan laatukamaa, koska oli laitettu autoon jo uutena.Kyllä siitä varmaa 50 euroa lienee käypä hinta.

• Sepe33.
        240GL kirjoitti:

Pitäis käydä vintillä katsomassa että se on tallella - muistaakseni siinä oli ikkunan kumilistan alle työnnettävät kiinnikkeet, joihin sitten itse ritilä kiinnitettiin. Se oli aivan laatukamaa, koska oli laitettu autoon jo uutena.Kyllä siitä varmaa 50 euroa lienee käypä hinta.

Joko olet käynyt siellä vitillä ja onko ritilä vielä myynnissä ?

• Ei kannata

Joskus oli tuollainen ritilä, mutta se napisi ja kolisi ikkunaa vasten.

• ghtyj

Onko kenelläkään tuommoista ritilää myynnissä?
      niko2011@live.fi tonne saa tarjota hintapyynnön kanssa ;)

• Jomp pe

Mulla olisi tuollainen ehjä takaritilä ja sen saisi vaikka 20 Eurolla, tietty siihen tulisi vielä rahtikuluja hiukka lisää.. Kiinnikkeet on vielä kiinni autossa, mutta jos ne saa kohtuudella irti, niin voisi kaupat tehdä.. Lisäksi löytyy komiat aluvanteet kesärenkailla jos kiinnostaa..

• volvo200
        Jomp pe kirjoitti:

Mulla olisi tuollainen ehjä takaritilä ja sen saisi vaikka 20 Eurolla, tietty siihen tulisi vielä rahtikuluja hiukka lisää.. Kiinnikkeet on vielä kiinni autossa, mutta jos ne saa kohtuudella irti, niin voisi kaupat tehdä.. Lisäksi löytyy komiat aluvanteet kesärenkailla jos kiinnostaa..

^ onko vielä takaritilä kaupan ? ja onko kiinnikkeet tallessa ?

• volvo240DL

onko kenelläkään enää ritilää myynnissä? jos löytyy kohtalaisen hyvä kuntoinen niin ostan heti pois! kiinnikkeitä ei ole pakko olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe