Miten hyvät bileet?

Jannapanna

Olen miettinyt että miten saisin hyvät bileet aikaan ja mitä niihin tarvitaan ja mikä olisi hyvä bile paikka? nopee vastauksia!

7

3001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xfnn

Puliukkojen kanssa sillan alle tuulilasinpesunestettä nauttimaan.

• okopkpok

Jos haluat perinteiset bileet jossa tanssitaan,puhutaan paskaa,istutaan tupakalla ja riidellään sekä riehutaan tarvitset alkoholia.
      Jos haluat hullun hauskat,naurua täynnä olevat,erittäin rennot kemut tarvitset kannabista.
      Jos haluat vauhtia ja armotonta biletystä tarvitset amfetamiinia/essoja.
      Jos haluat bileet jossa kaikki sekoilevat omissa maailmoissaan tarvitset happoja/sieniä

Itse tykkään ja suosittelen kemuja jossa pääasiassa nautitaan kannabista sekä pieniä määriä alkoholia yhdessä.
      Voin kertoa että elämäni parhaita kokemuksia :) (harmi vaan että laki yrittää kieltää tämän huvin joten kiinnijääminen on se pahin uhka.)

• llaree

Riippuu vähän minkälaisia bileitä olisit järjestämässä. Esim alkoholittoimia vai alkoholillisia :D

Kotona voi tietysti aina järjestää bileet, mutta vaarana on että jotain menee rikki tai joku varastaa jotain.
      Mun mielestä mökki olisi paras paikka. Jos teillä ei ole omaa mökkiä niin niitä voi vuokrata.
      Ulkonakin voi tietty järjestää esim puistossa tai vaikka mettässä mut aika rajallisesti.

Tietokone ja hyvät kaijuttimet olis bilepaikassa hyvät niin voi soittaa musiikkia. Sit kaikkee pientä naposteltavaakin vois olla, ei välttämättä mitään kermakakkuja yms :D

Sit sun pitää myös päättää että ketkä kutsut vai onko ne bileet kaikille avoimet. Bileistä kannattaa kertoo jo ainakin 2 viikkoo etukäteen.

• okopopk

2 viikkoa etukäteen?Bileistä kerrotaan samana päivänä kun ne on.Perjantaina on aina jossain pippalot ja niistä pistetään sana kiertämään koulupäivän aikana ja illalla sitten porukka vaan menee sinne

• Piknik

Alkoholittomat juhlat ovat parhautta!

Tarvitset vain pientä naposteltavaa ja alkoholin tilalle limua / mehua. Juhlat kannattaa järjestää jossakin pienesssä puistossa tai oman kodin takapihalla. Jos juhlat pidetään sisällä sieltä voidaan varstaa jotakin, eikä kenelläkään ole sen jälkeen kivaa.

• shaibaa

ei herran jumala mistä näitä vanhempia sossu mummoja nyt taas tulee

• rappionuori

Kosteeta paljasta pintaa, savukonret, strobot ja musiikkivehkeet.

Itse ottaisin myös huumeita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe