Turistivisa Filippiineille

Kylee

Muutamia kysymyksiä 59 päivän turistivisan hakemisesta. Noitahan saa nykyään hakea Helsingin vasta-avatusta suurlähetystöstä.

1. Tarkoituksenani on oleskella Filippiineillä kauemmin kun tuon 59 päivää. Kannattaako viisumihakemukseen kuitenkin laittaa, että oleskeluni kestää alle 59 päivää? Ilmeisesti minulla olisi oltava lento pois Filippiineiltä 59 päivän sisään?

2. Tarviiko viisumia hakiessa olla lennot jo varattuna? Tarvinko kopiot lentotiedoista?

3. Voinko matkustella viisumin voimassa ollessa pois Filippiineiltä esim. lomailemaan johonkin lähimaahan?

4. Ilmeisesti viisumin pidentäminen Filippiineillä on kohtalaisen helppoa?

Toivottavasti joku osaisi vastailla näihin :)

6

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisinajattelija69

1. Ota viisumi kahdella maahantulolla. Voimassa 6 kk, ja voit myös poistua kerran maasta, ja tulla takaisin.
      2. Molempiin kyllä.
      3. Katso kohta 1.
      4. Kyllä.

• Sushi Lover

Ei vielä ollut suurlähetystöllä kotisivuja. Ihan vaan uteliaisuudesta... Mitä maksaa Suomesta hankittuna? Olen aina hoitanut jatkon paikan päällä.

• ................
        Sushi Lover kirjoitti:

Ei vielä ollut suurlähetystöllä kotisivuja. Ihan vaan uteliaisuudesta... Mitä maksaa Suomesta hankittuna? Olen aina hoitanut jatkon paikan päällä.

Tukholmassa edelleen ja konsullipalveluja saa myös helsingistä. Eli suurlähetystön sivut ovat edelleen
        http://www.philembassy.se/

• .................

1. ei tarvitse olla lentoa pois 59 päivän sisään,mulla oli vain menolippu, kun menin sinne aikoinaan ja jäin 5 kuukaudeksi. Otat vaan sen tasan 59 päivää ja sitten vaikka heti Filippiineillä lentoasemalla imigration officessa loput kuukaudet mitäå tarvitset ja jälleen kukaan ei kysy paluulippua :D

2. Ei tarvitse

3. Voit

4. Kyllä naurettavan helppoa, ja jahka olet naimisissa filippiinan kanssa, niin saat aina sinnen mennessäs vuoden viisumin, niin ei tarvitse kysellä uudestaan.

• Alkuperäinen kysyjä

Niin, kaksi vastausta alkuperäisiin kysymyksiin. Toisen mukaan ei tarvi lentolippuja, eikä paluulentoa ja voi matkustaa 59 päivän aikana pois Filippiineiltä ja jälleen takaisin. Toinen vastaus oli aivan päinvastainen.

Mikähän mahtaa olla totuus? Viisumihakumuksessa (johon oli linkki tuolla Ruotsin sivuilla) ainakin kysytään kuinka monta päivää aiot olla Filippiineillä ja milloin on lento pois Filippiineiltä.

• toimi noin
        Alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

Niin, kaksi vastausta alkuperäisiin kysymyksiin. Toisen mukaan ei tarvi lentolippuja, eikä paluulentoa ja voi matkustaa 59 päivän aikana pois Filippiineiltä ja jälleen takaisin. Toinen vastaus oli aivan päinvastainen.

Mikähän mahtaa olla totuus? Viisumihakumuksessa (johon oli linkki tuolla Ruotsin sivuilla) ainakin kysytään kuinka monta päivää aiot olla Filippiineillä ja milloin on lento pois Filippiineiltä.

muistaakseni minulla oli siirettävä lippu, josta taisi kopio mennä Tukholmaan. Itse Cebussa olessani viivyin siellä 5 kuukautta ja hain lisää viisumille pidennystä, kukaan ei kysynyt minkäänlaisia lentolippuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5229
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      524
      1770
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe