Mielenkiintoinen sisustus, aina pitsi verhoja myöten. Oisko jonkun entisen naispuolisen huuhailian sisustama kun näin kodikasta. Veikkaan tuputuun valinneen ainakin tapetit.
Jahas, tällainen huusholli
6
206
Vastaukset
- Vakkari.
lämpimästi palstalle;)
- mounlex
ja kumarrus. Mut eiks nuo punaset tunnelmavalaistukset ole jo vähän liikaa?? :)
- Otan osaa.
tervetulleeksi palstalle? Olet sä aika sekopää ja skitso. Vastasit vielä siihenkin....heh...olet ihan pimee!
- :0)
mounlex kirjoitti:
ja kumarrus. Mut eiks nuo punaset tunnelmavalaistukset ole jo vähän liikaa?? :)
Mounlex. Tulitkos jäädäkses? Täällä kaivataankin hyvää kirjoittajaa:0)
- Vakkari.
Otan osaa. kirjoitti:
tervetulleeksi palstalle? Olet sä aika sekopää ja skitso. Vastasit vielä siihenkin....heh...olet ihan pimee!
vaan minä toivotin. Mounlex toikin eilen oikein mainion keskustelun avauksen palstalle joka keräsi oikein hyvän määrän määrän kommentteja.
Tällaisia kirjoittajia tarvitsemme.
Jos tulet huuhaalta niin huomioi, että tämä on aikuismielisten rento keskustelupaikka. - Piiiiitkä ketju hoho
Vakkari. kirjoitti:
vaan minä toivotin. Mounlex toikin eilen oikein mainion keskustelun avauksen palstalle joka keräsi oikein hyvän määrän määrän kommentteja.
Tällaisia kirjoittajia tarvitsemme.
Jos tulet huuhaalta niin huomioi, että tämä on aikuismielisten rento keskustelupaikka.omaa ketjuaan kahdella multinikillään yks sellainen jota ennen ei näkynyt, kirjoitti ja vastaili, haluu huomioo. Se siitä mullin ketjusta, kyl tyyppi tiedetään tasan tarkkaan!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264