Hyvä että palstanne lopetetaan. Minua ei edes säälitä sellaiset ihmiset jotka tukeutuvat toisiinsa ja ilkeilevät porukalla...ja siitä kun ette pääse mihinkään, että loiset elää...moraalittomat, säälittävät raukat, jotka epäasiallisin keinoin kulkevat päämääräänsä.
Niin, että kuka pärjää omillaan, ja kuka pärjää porukan voimalla.:)
Olen ilmoittanut ylläpidolle tästä riekumisestanne.
Ja taas se alkaa
2
195
Vastaukset
- kiittäjä.
kiitos...kiitos...
- Inkku'
*Kummallista...
...minustakin se, että ihmisistä ei löydy inhimillisiä piirteitä enää ollenkaan...jopa heistäkään enää, joiden kanssa vuosia pidettiin hauskaa eri palstoilla.
Nyt teistä on tullut vihan ja koston vääristämiä epäinhimillisiä olentoja, jotka eivät osaa lopettaa vainoamista...mihin ihmisistä on jäänyt kyky antaa anteeksi. Jokainen meistä tekee virheitä, asioita jotka eivät ole kaikkien mieleen ja silti pitäisi yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa.
Minusta on sairasta vainota ja herjata ihmisiä, vajota niin alas kostonhimoissaan, että tuodaan ihmisten yksityisiä sähköpostiviestejä yleiseen foorumiin vain siitä syystä, että saa tyydytettyä omat tuskansa kun ei osaa jo hellittää ja antaa anteeksi.
Jos itse kantaisin kaunaa kaikesta siitä mitä olen näillä palstoilla saanut osakseni, niin kysyisin itseltäni peiliin katsoen, että oletko enää järjissäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264