Olen 23 vuotias nainen ja mua vaivaa ihan tosi ällöttävä juttu. Nimittäin aina kun olen yhdynnässä ja laukeen niin mulla tulee aika usein pissat, joskus myös ulostetta. Mulla ei normaalisti ole mitään pidätys ongelmia tai löysää vatsaa, mut orgasmin kanssa tulee sellaset jöötit sänkyyn ettei mitään rajaa :(
En uskalla enään harrastaa seksiä sen jälkeen kun baari illan jälkeen menin yhen miehen luo ja harrastettiin siellä sitten seksiä, olin pikkasen humalassa joten oli vaikeempi saada orkkuja joten pyysin miestä ottaa suihin, voitte vaan kuvitella mitä sillon tuli, kyllä pissat miehen suuhun ja jöötit sen perässä sänkyyn. Mies ryntäsi heti vessaan raivona ja sillä aikaa mä hiivin ulos asunnosta, jättäen kaikki jäljet sänkyyn.
Mikä avuks tällaselle? Mulla ei oo poikaystävää tän takia! :( Onko muilla kokemuskia?
Kiitos kaikille vastanneille!
Orgasmi & Ulostaminen
9
4027
Vastaukset
- Raivoraitista
Unohda alkoholi!
- ProVoKaattori!
Kirjoitusvirheiden lisäksi tuo oli huono provo.
- yhtegref
Sairaan huono provo.
- kaikkea nähnyt
Älä tästä muserru. Et ole ainoa. Aika monilla käy samalla tavalla. Jotkut, kuten minä, jopa innostuvat siitä. On todella innostavaa, kun tytöltä tulee pissi tai kakka kun saa orgasmin.
- provo tai ei
Ja käy vessassa tarpeillasi ennen seksiä
- kakkapöksy
Älä tästä vähenny. Ekaa kertaa olin jossain Malmön tai Kööpenhaminan keskustassa.
- vä hän nyn ny
kakkapöksy kirjoitti:
Älä tästä vähenny. Ekaa kertaa olin jossain Malmön tai Kööpenhaminan keskustassa.
Mitä tarkoittaa "älä tästä vähenny?"
- kakkipöksy
Olisin ollut todella innostunut aiheesta. Tule lähemmin kertomaan ja näyttämään miten se tapahtui.
- Anonyymi
Mun siskon mies on kova panomies. Hän nuolee naisen perseestä paskan ennen kuin ryhtyy panohommiin naisen kanssa. Hän kutsuu sitä Venuksen suklaaksi se maistuukin panomiehen suussa paremmalle kuin oikea suklaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219