Olen ostanut mopon ja nyttemmin kevarin. Joka kerta tietyssä kauppaliikkeessä vastaanotto on kuin halvalla makkaralla,,,, johtuuko sitten siitä, että olen nainen ostoksilla.
Palvelua ei saa, typeriä selostuksia siitä, kuinka heillä on kiirettä jne,,,,
Mopon ostin käytännön syistä ko. liikkeestä ja vannoin, etten ikänä astele samaan liikkeeseen.
Kevarista kysyin tarjousta ölklö liikkeestä, jossa ei oltu edes kiinnostuneita antamaan tarjousta (vaikka maksan in käss). Lopulta kuitenkin annettiin tarjous, joka ei ollut edes tarjous. Ehkä naisille kuvitellaan voivan "tarjota" mitä tahansa. Noh vastasin kiitos ei.
Käytännön syistä kysyin huollon hintaa ölklö kaupasta ja minulle vastattiin, että asiakkaat ovat etusijalla!
Siis tuossa öklö kaupassa huollossa käyttäjät eivät ole heidän asiakkaistaan....
Mistä v näitä öklö myyjiä siunaantuu? Ei ole ilmeisesti lama vielä opettanut heille asiakaspalvelua,,,, Uusi lama tänne ja heti kiitos, että rupeaa asiakkaiden rahat kelpaamaan vai onko tämä yleensä asenne naisasiakkaita kohtaan motoristiliikkeissä vai kyseessä satunnainen asennevamma?
Mistä näitä töppöjä myyjiä siunaantuu?
Vaihdan autoonko?
1
602
Vastaukset
- Pois öklöstä
Onhan näitä liikkeitä hurumygget, ei tarvii yhdessä asioida, jos ei taho, mie en taho. Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa: "maksaja pääsee aina mukaan", kyllä rahasi kelpaavat toiseen kauppaan ja saat palveluakin. Ei meitä miehiäkään aina kaikissa kaupoissa haluta palvella, kun myyjä tekee väärän giagnoosin asiakkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813