Olen ollut eräässä ravintolassa töissä nyt noin kuukauden. En kuitenkaan oikein viihdy työssäni, ja sainkin työtarjouksen eräältä toiselta ravintolayritykseltä. Työssäni on 4:n kuukauden koeaika, joten työsuhteen purkaminen käy vissinkin suhteellisen helposti. Mietin kuitenkin sellaista, että suoritin hygieniapassitestin nykyisessä työpaikassani pari päivää sitten(työnantajan kustannuksella), ja passin pitäisi tulla 2-3 viikon päästä. Mitäs, jos vaihdan työpaikkaa ennen tätä? Tuleeko minun suorittaa hygieniapassitesti uudestaan omakustanteisesti? Vai antaako yritys minun pitää hygieniapassini?
Työpaikan vaihtaminen&hygieniapassi
Hygieniapassista...
1
352
Vastaukset
- wä
hygieniapassi on henkilökohtainen ei yritykseen sidottu. ja passia ei voi sinulta kukaan muu viedä pois kuin osaamistestaaja, joka tuokin lienee hyvin harvinaista. joten sen suhteen voit olla huoletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259