Heippa!
Sellaisella asialla olen, että mahtaako keneltäkään löytyä hyllystä Margit Sandemon Jääkansan tarina- sarjaa kokonaisuudessaan (47 kpl), ja olisiko haluja myydä kohtuu hintaan? Tahtoisin kovasti saada ko. sarjan omaan hyllyyni, mutta kirjat tuntuvat olevan kiven alla. Voin ostaa myös yksittäin myytynä. :D Ja jos jollakin on Sandemo-sarjan kirjoja, nekin ovat kovin tervetulleita. Pistäkää viestiä tulemaan!!
Jääkansan tarina!!!
riina.palonen
2
605
Vastaukset
- /Stella
Minulla on koko kirjasarja ja olen miettinyt siitä luopumista. Moneen kertaan luettuja mutta hyväkuntoisia. celimene@jippii.fi
- sontsi
Minä etsin myös Jääkansan tarinaa kohtuuhintaan, jos jollain on vielä myynnissä niin ota ihmeessä yhteyttä! Asun Helsingissä ja voin lähiseuduilta noutaakin.
sonjalatva@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327