Onko kokemuksia tästä kennelistä ja sen koirista?
kennel Big Jokes
10
1769
Vastaukset
- miemie^^
Yhden harjiksen olen heiltä ostanut ja sitten kun on seuraavan harjiksen aika otan sieltä tai heidän suosittelemastaan paikasta!
- ????
Tällä kennelillä on paljon pentueita,eikö kellään ole kokemusta? Olisin kiitollinen tiedoista. Kannattaako koiraa sieltä hankkia?
- brazfila
Mene ite tutustumaan sinne ja tee sitten omat johtopäätöksesi.
- PEntuja
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
- Gizmopoika
PEntuja kirjoitti:
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
Ensimmäinen harjikseni on täältä.Poika on todella ihana ja hyväluonteinen.Kasvattaja on todella mukava ja paljon olen neuvoja saanut.Seuraavankin koirani otan tästä kennelistä.
- random11
Kasvattaja on kaikkea muuta kuin mukava, näin omasta kokemuksesta. Hän on oikeasti narsisti, oon ite päässyt tätä todistamaan henk. koht. elämässä.
- harjakoira
Pentueita paljon, terveystutkimukset retuperällä ja liian nuorena jalostukseen käytettyjä koiria. Kukin tehköön omat päätöksensä mistä koiransa ottaa
- jebu1
Terveystutukimukset on musta kyllä ihan ajantasalla ja sellaiset kun vaaditaan...
- ninnikkäiseni
Terkat on tehty omilla koirilla hyvin,paperit löytyy,vaikka olen jo toinen omistaja koirille. Ei moittimista
- minelan
Älä usko kaikkiin kirjoitusiin tällä palstalla , ota ite yhteys kasvattajaan ja kerro mitä toivvot koiralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106