mistä töitä alan opiskelijalle opiskelun ohelle tai vastavalmistuneelle? Kaikissa vastaantulevissa hakemuksissa vaaditaan 1-5 vuoden kokemus. MIstä sitä kokemusta voi saada jos kukaan ei ota töihin ilman sitä? Olen ½ etsiskelly alan töitä opiskelujen ohelle, opiskelen nyt 2. vuotta. Mikä neuvoksi?
ei töitä opiskelijoille...
1
498
Vastaukset
- Alaa vaihtanut
Henksuvuokraus firmat on ihan ok ovia tollaseen duuniin, koskaan ei oo pakko ottaa keikkaa vastaan jos ei pysty/halua mutta tottakai se näkyy sitten tarjonnassakin. Voit itse päättää työ tunnit/ ottaa sellasta keikkaa mitä jaksat tehdä, ja varmasti löytyy ravintola-alalta hommia ihan sama mikä kaupunki ku vaan etsii, ei ne tuu ovelle kyselemään. Mutta huomaa, henksuvuokraus firmoissa sulle ei anneta mitään etuuksia: työterveydenhuolto, matkakorvaukset, viikonloppu, yötyölisät mitään näistä et saa, eli jos vaan mahdollista vältä loppuun asti noita, ja etsi suoraan raflasta töitä. helpointa on ku soitat sinne tai vielä parempi ku meet käymään sinne mikä kiinnostaa ja kerrot mitä osaat. kyllä sulle tiskivuoro löytyy jos on motivaatio kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076