Skannatatkaa palvelumainontaa. Sinfonia Seinäjoki raportoi tajunnantaajuksien löytymisestä: "Hypnoosissa aivot ovat ns. alfa tilassa, joka kuvastaa sitä taajuutta jolla aivot toimivat hypnoosiksi kutsutun tilan aikana."
http://www.sinfoniaoy.fi/hoidot/hypnoosi
Onko terveydenhuoltoväkeä liukunut nimenomaan Etelä-Pohjanmaalla vaihtoehtolääkintää, maallikkohypnoosiliittoihin tai energioiden kanavointeihin?
Sinfonia: tajunnantaajuus
10
456
Vastaukset
- huuhaahenkisiä?
mikä noita pohjanmaan erikoissairaanhoitajia oikein vaivaa? ensin menivät mukaan hypnologiliittoon. nyt touhuillaan luontaisenergioiden ja "tehottomien terapiahoitojen" kanssa. myllyknagas olisi saanut nostaa tämänkin lääketiedeintegraatiokeskuksen esille blogissaan. siispä terhikkiin "skannaamaan"?
- Lakeuksilla
Mutta eikös ne pari erikoissairaanhoitajaa, joista toinen oli vähän aikaa Hypnoosiliiton johdossakin, ole irtisanoutuneet Hypnoosiliitosta (ns. "mollattu maallikkohypnoosi"), jo tosi monta vuotta sitten? Tai ainakin jättäytyneet Liitosta ja "maallikkojen" kouluttamisesta poies, kuten TEHYKIN on jankuttanut. Vai miten on? Syitä ns. "luontaishoitojen" suosioon Lakeuksilla ovat varmaan kansanopistot ja Kaustisen "parantajat".
- kokemuksia?
Monenlaisia hoitomuotoja. Onko kaikki vaihtoehtoisia lääkintämuotoja? Kenelläkään kokemuksia?
- löydetty!!!!
Ja putkradiostako tajunnantaajuus löytyy Kalundborgin ja Motalan väliltä ;-)
Tieteellinen taso heikkoa. Erilaiset huuhaa- ja maallikkokärhöt yleisiä: Myös alan erikoissairaanhoitajien keskuudessa.- mikä????
Kuka tietää mikä Sinfonian hypnoosin taustayhteisö hypnoosiliikkeistä?
- Butler
mikä???? kirjoitti:
Kuka tietää mikä Sinfonian hypnoosin taustayhteisö hypnoosiliikkeistä?
tietoa, mutta onpi vähän salaista. En paljastele kuka mihinkin liittoon kuuluu. Jokainen ottakoon itse selville ne asiat.
- jatkuu vaan
Butler kirjoitti:
tietoa, mutta onpi vähän salaista. En paljastele kuka mihinkin liittoon kuuluu. Jokainen ottakoon itse selville ne asiat.
Pelleily, pelailu ja vihjailu jatkuu. Tavoitteesi on varmasti tämänkin palstan sammuttaminen ja provosoiminen.
- Butler
jatkuu vaan kirjoitti:
Pelleily, pelailu ja vihjailu jatkuu. Tavoitteesi on varmasti tämänkin palstan sammuttaminen ja provosoiminen.
mikään vastauspalvelu...!!! Täällä kun nää kammoiset jatkuvasti näitä kysymyksiä heittelee. Ottakoon jokainen itse selvää, jos on mielenkiintoa
- asiaa, pliis!
Butler kirjoitti:
mikään vastauspalvelu...!!! Täällä kun nää kammoiset jatkuvasti näitä kysymyksiä heittelee. Ottakoon jokainen itse selvää, jos on mielenkiintoa
Kuitenkin kommentoit. Miksi et siis vastaisi asiapitoisesti? Nimittelemättä ketään "kammoisiksi", "paranoidisiksi" tai vihjailematta?
- Mr. "Ali Tajunta"
Sinfonia Seinäjoki: "Hypnoosissa aivot ovat ns. alfa tilassa, joka kuvastaa sitä taajuutta jolla aivot toimivat hypnoosiksi kutsutun tilan aikana."
Entä vasemman ja oikean aivopuoliskon synkronointi? Ja "Alitajunta"? Se pieni homunculus-ukkeli joka istuu otsalohkon takana ja kommunikoi mestarishypnotisoijan kanssa sormimerkeillä? Ajatuskenttäterapiaakin (EDxTM) on myös tarjolla Integraatioasemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717