Eli kerta löysin tälläisen palstan niinpä tilitän tarinani tänne. (:
Aloin odottamaan mun esikoista, Tia Aura Emmiinaa, joskus seiskaluokan alussa elokuun puolella. Kun Tia syntyi 31.5.2009 kahdeksan maissa aamulla olin silloin vielä 13-vuotias sillä mun 14-vuotis synttärit olisivat vasta viikko ennen juhannusta. Nykyään olen jo 15-vuotias, Tiakin on jo isotyttö 1v 3kk ja 10päivää, Tian isä on 25-vuotias.
Teiniäiti.
8
1982
Vastaukset
- bhbhbh
Ai ai olisi voinut lapsen isä saada syytteen kun on maannut alaikäisen kanssa ja vielä tehnyt sen raskaaksi.
- 1+3
No mitäs teille nyt kuuluu? Asutteko yhdessä vai asutko vielä vanhempies luona? Onko sujunut hyvin vauvan kanssa? Mitenkäs yläaste?
- :)))
provoja oikein sikiää?!
- anonyymi1859748
oho olitpas nuori o:
joku sano mulle että niin nuori voi kuolla synnytykseen.näköjään ei pidä ihan paikkaansa(::
onnee sulle (::::::::::::::::: - minä
No ei se ettei kyseinen kirjoittaja kuollut, tarkoita että ei olisi totta että noin nuorella on suuri riski kuolla synnytykseen.
- anonyymi026135
miten sä kävit koulut loppuun? (: ja hirmusti onnea!!
- 17väippä
Onnea paljon, sitä tulette matkallanne tarvitsemaan. Lapsen isä kyllä on aivan liian vanha sinulle, toisaalta saat varmasti paljon tukea häneltä ikänsä puolesta.
- mamma17w
olikohan vahinkoraskaus vai mikä? oma mielipiteeni on että mies on AIVAN liian vanha hyihyi...mutta jos pärjäät lapsen kanssa ja olet vastuuntuntoinen niin mikäs siinä sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086