Auttakaa tietämätöntä. Minulla on jatkuvat määräaikaiset työsopimukset ja tällä hetkellä sopimuks on syys- ja lokakuulle. Nyt kuitenkin tiedän että joudun tuuraamaan henkilöä joka tekee vain 6 tunnin työpäivää ja on pienemmällä palkalla, työsopimus on tehty normaali työajalle ja isommalle kuukausipalkalle. Saako työnantaja tuoda uutta sopimusta allekirjoitettavaksi tälle tuurausajalle?
Työsopimukset
ketuttaahan tämä
2
385
Vastaukset
- ehdot ainakin
Et kertonut, kuinka pitkään tuurailet. Ainakin syys- ja lokakuun ajalta sinun kohdallasi pitäisi noudattaa tekemäsi määräaikaisen sopimuksen ehtoja. Mikä on määräaikaisuutesi syy?
- ketuttaahan tämä
3 vuotta olen tuuraillut. 6 tunnin tuurailua olisi 3 viikkoa, sillä ajanjaksolla on myös päiviä jolloin teen normaali tuntimäärät työvuorojen vaihtumisten vuoksi. Määräaikaisuuden syyt ovat aina vakituisten työntekijöiden poissaolojen (lomien) sijaistaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219