Miksi Hannaa ei aleta kohdella samoin kuin taanoisesta popstars ohjelmasta muokattua Gimmeliä.. Hyvä, että kohtelu ei ollut saman kaltaista leimaantumista.
Kysymys..
4
259
Vastaukset
- gimmel=tuote
Gimmel on tuote.Kolme tuntematonta ihmistä joilla on varmasti hyvin erilainen musamaku pistettiin yhteen ja nyt niiden pitää laulaa 5-12-vuotiaille suunnattua purkkapoppia.Hanna sen sijaan levyttää omalle tyylilleen sopivaa musiikkia,hyvä niin..
- Gina
Gimmelit kuuluu vähän eri kategoriaan, kuin laulajat.
- Hanna Pakarinen
olet aivan oikeassa!njäh njäh njääh!!!!!!!!
- Arskah*
Siis todellisuudessahan olisi kummallista, jos joku arvostelisi bändiä, jossa on useampia henkilöitä vain, koska yhdestä yksilöstä löytyisi vikoja. Mutta Hanna on itsekkin tuote, häntä pitää arvostella. En vieläkään pysty kuuntelemaan Hannan esikoista, vaikka sitä niin paljon onkin soitettu, aina vaihtuu radiokanava. Kauheaa kuultavaa. Tuiskun biisi nyt menee ihan taustamusiikkina, koska ei siitä laulusta erotu niin vahvasti, että voisi mitään pahaa sanoa. Innolla kyllä odottelen molempian albumeita, jos vaikka Hanna pukkaisi parempia biisejä ja että Antti saisi enemmän ytyä biiseihinsä.
jos vielä pitäisi pisteet antaa molempien biiseistä. Niin menisihän se Antin hyväksi 8 - 7,5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358