Olen joskus tehnyt monta epäonnistunutta polttoa ja siellä on jotain pikakuvakkeita yms. Nyt pitäisi tyhjentää levy. Miten tämä tapahtuu? Kokeilin jo winukan ''alusta''- juttua, mutta se sanoo, että alustusta ei voitu suorittaa loppuun. Myöskään delete-napista ei tapahdu mitään, vaikka levyn poistettava tiedosto on valittuna.
Onko siis jotain ohjelmaa jolla saisi väkisin tyhjennettyä dvd:n?
dvd-rw- levyn tyhjentäminen
12
2060
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Levyllä olevan tiedoston viemää tilaa ei saa vapautettua. Polta tavarat toiselle levylle.
- no höpö
No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona. - afgbgadgadbdb
no höpö kirjoitti:
No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona.Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...
jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.
- afgbgadgadbdb
ThreeMice kirjoitti:
jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.
Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.
- LEVYN:..!!%#?+
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.
.
voi aina formatoida uudelleen?????
Tai purkaa formatoinnin?????
Vai onko DVD-tuki tältä osin vajavainen Win seiskassa?????
.
- polttelee
Formatoi levy jollakin poltto-ohjelmalla. Minä olen hoitanut tuollaisen työn Nerolla.
- afgbgadgadbdb
Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?
Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg - polttelee
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?
Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg>Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <
Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin. - afgbgadgadbdb
polttelee kirjoitti:
>Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <
Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin.Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false
- TUHOAJA::..!1%#?+!1
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false
.
tyhjää kyllä levyt olemasta
. - afgbgadgadbdb
TUHOAJA::..!1%#?+!1 kirjoitti:
.
tyhjää kyllä levyt olemasta
.Osaan tehä itekkin. Vois heittää juhannuskokkoon vaikka. Tai sitten roskikseen kun ei niitä aukikaan saa, eikä siellä ole kuin pikakuvakkeita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565500Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551685- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101207Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190