Hei!
Minulla on sellainen ongelma, ettei swingi lähde millään draiverilla (varsinkaan sellaiselta rangetiiltä). Saan pallon hyvin matkaan lyhytvartisilla mailoilla lyöntityylistä riippumatta, mutta heti kun kyseessä on pitkävartinen, alkaa tulla hutilyöntejä. Välillä jopa niin hutilyöntejä, ettei pallo lähde mihinkään. En tajua miten se pieni ero varressa tuntuu muuttavan kaiken.
Tämä ongelma alkoi siitä kun sain lyöntiasennon ja lyönnin muuten oikeanlaiseksi. Ehkä siitä puuttuu rentoutta, mutta ei pitäisi olla ainoa syy. Olen epäillyt, että määritän etäisyyden pallosta väärin. Onko mitään neuvoja, vaikka kysymys onkin hankala näin etänä...
Osumatarkkuus pitkävartisilla
6
1018
Vastaukset
- _Jakke_
Asento silleen että pallo on enemmän etujalan puolella. Draiverilla voi olla oikeestaan ihan linjassa etujalan kanssa.
- kuulostella
neuvoja
Kiitettävän moni golffarikaverini on valmis aina kertomaan mikä vikana kaverin lyönnissä. Jos haluut sotkee lyöntisi niin ota vaan neuvoja vastan.
Jos taas haluut nauttia kolopappoilusta niin käyppä paikallisen kolhvitohtoorin pakeilla, yleensä se vika löytyy ja paikallinen Pro osaa jopa korjata ja antaa neuvot harjoitteluun. :) - sdfdfgfg
Minäkin suosisttelen pallon viemistä etujalan linjalle. Virallisesti se kait menee niin, että aina pykälä pidempi maila, niin pallo siirtyy pallon verran etujalan linjaa kohden. Eli keskeltä lähtee PW:llä tai SW:llä ja sitten pallon mitta aina vasempaan.
Driverin käytön oppii rangella kokeilemalla... Nostaa laskee tiitä, siirtää palloa vasempaa- oikeaan... hakemalla se löytyy. Driver lyönti on niin henkilökohtainen, että ei kun etsimään sitä itselle sopivaa.
Aina sanotaan, että jokaisella mailalla löydään samanlailla... no ehkä ammatilaiset, mutta minä en ainakaan ole nähnyt yhtään klubi pelaajaa joka lyö riverillä samanlaisen swingin kun rautamailalla- minusta
Oikea kyynärpää aukeaa liika ja sentakia se ei osu..
Haahaa mee Prolle äläkä kuuntele noiden tollojen neuvoja
- määmy
mitä rautamailojen kanssa?
Itse sain suhteellisen hyvin tekemällä hidastuslyöntejä. Menee surkeaksi taas siinä vaiheessa kun lihakset on kireät. Kirein lihaksin osuu pallon ylä- tai alalaitaan tai lähtee väärään suuntaan. Pari kertaa olen lyönyt tiin pois pallon alta. - //%
Hienoa jos lyönti on muuten oikein. Mulla tuli tuosta mieleen, että jos sulla tulee jotenkin ahdasta oikean kyljen luona etkä pysty pitämään boksia tarpeeksi kauan pitkävartisilla. Keskity enemmän boksin pitämiseen ja tarvittaessa vasemman kylnen alta pois viemiseen jos ei muu auta:
http://www.youtube.com/watch?v=7dB92puVNHo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738