eli viikon flunssaoireista kärsimisen jälkeen ( kurkkukipu, yskä, nuha, tukkoinen olo, paksut keltavihreät yskökset/räät, ei kuumetta) menin tänään lääkäriin ja todettiin keuhkoputkentulehdus ja poskiontelontulehdus, ja sain antibioottikuurin jotain lääkettä vielä tukkoisuuteen. 6 päivän päästä olisi tarkotus lähteä kreikkaan. Nyt tässä on sitten kamala stressi päällä että ehdinkö parantua matkaan mennessä, ja mahd. jälkitaudit ( esim keuhkokuume? :o) pelottaa.
Onko teillä omia kokemuksia 'kipeänä'' matkailusta, ja yleisesti ottaen kyseisten tautien paranemisesta antibiooteilla? nyt on ollut jo 4 päivän sairasloma ja vielä jatkuu seuraavat 4 päivää.
kiitos jo etukäteen!! :)
poskiontelontulehdus + keuhkoputkentulehus + lomamatka?
1
1210
Vastaukset
- Minkkuri
Mulla oli sama tilanne n. kk sitten. Sain antibiootin ja ehdin sitä syödä 4 pv ennen matkalle lähtöä. Vielä oli hieman tukkoinen olo, mutta varasin Nasolinia mukaan lentokoneeseen, mikä auttoi korvien paineeseen. ( Nuhassa paine voi tuntua kipuna korvissa lentäessä).
Söin antibioottikuurin ( 7 pv) loppuun ja matka meni mainiosti. Ainut oli, että en pystynyt lomalla kuntoilemaan muiden mukana, sillä en halunnut stressata elimistöä liikaa, kun olin vielä toipumassa. Tästä lomasta tuli minulle löhöloma shoppailuneen ja nähtävyyksiä katsellen.Muutoin loma meni suunnitellusti, eikä mitään jälkitauteja ilmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086