C vai A lonkat..??

tiinaHoo

Eli olen etsinyt pentua. Ja silmiini osui kivan oloinen yhdistelmä. Narttu musta typistetty tuonti näyttelymeriittejä vaikka muille jakaa ja isä ruskea ulkomainen komistus. pentuilmoituksessa emän lonkat mainitaan A/A, MUTTA kun tutkin nartun tietoja kennelliiton tietokannasta, niin siellä tuloksena B/C,ja kaksi kertaa kuvattu. Eli mitä hittoa tämä nyt tarkoittaa? Kun kiinnostusta olisi viedä koira tulevaisuudessa ZTP-testiin, niin mitens tämä nyt menee??

4

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Ja lähestyisin kasvattajaa, ehkäpä hänellä on asiaan hyvä selitys. Jos kyseessä on virhe tietokannassa, niin sehän on hänen etunsa myös, että se sinne korjaantuu. Olen niin sinisilmäinen, että en haluaisi uskoa tahallisuuteen asiassa. Mutta joku ei nyt täsmää, jos kerran asiat on niin kuin kuvailit. Jos kyseessä on tahallinen vilpinyritys, niin unohtaisin koko koiran hankinnan ko. kasvattajalta. Mutta haluaako kasvattaja todella mainettaan pilata tahallisella asialla, josta jää helposti kiinni. Vai olisiko sittenkin vaan joku inhimillinen virhe.

• pazca

koira on ehkä kuvattu Suomessa ja ulkomailla...tulokset heittelee maasta riippuen.

• sen huonomman

vaihtoehdon olevan oikein, niin ei tule ainakaan pettymyksiä.

• Gadget!

Josko kasvattaja on lähettänyt lonkkakuvat itsensä DV:n arvioitavaksi Saksaan ja sieltä sitten tulos A? Kannattaa kysyä kasvattajalta itseltään. Jos näin on, niin luonnollisesti jälkeläisille myös ovi ZTP-testiin on auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe