Tarjoan edelleenkin neitokakadua,ja siniotsakakadu pariskunta,,neitsikka 50e,,ja siniotsapariskunta 1000e,,häkistä voi sopia erikseen...Olemme käymässä Kemissä viikolla 38,mikäli tulee kaupat Kemin suunnalla niin voimme tuoda sinne...
lemmikit
2
460
Vastaukset
- Antti-Vantti
Oi voi, näinkö kävisi hyvä onni linnun suhteen..! Taidat olla se sama henkilö jolla oli jo ilmoitus aiemmin? Asun Kemissä, ja lintumme on vielä kaveria vailla =0) Olin itse jo kiinnostunut neitokakadustanne, mutta tämä välimatka (vaikkakaan ei ole pitkä.. ) aiheutti sen että kolmivuorotyöni vuoksi koen hankalaksi lähteä ajelemaan kauaksi..
Häkkiä emme välttämättä edes kaipaa; oma häkkimme on kohtuullisen suuri, joten se kelpaa kyllä toistaiseksi kahdellekin linnulle =0) Tulevaisuudessa tarkoitus hankkia suurempi häkki mikäli Antti todellakin saa kaverin.
Mikäli olisit valmis myymään neitokakadunne meille, Antillemme seuraksi, olisi kiva kuulla.
Voisitko kirjoittaa s-postiosoitteeseeni viestiä, niin on mukavampi keskustella asiasta!
katjasipola(at)hotmail.com - tp
Meidän neitokakadu on saanut hyvän kodin...siitä olen kiitollinen../siniotsapariskunta on vailla uutta,hyvää kotia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076