Kertaan viestien sisältöjä-mutta onko miehelläni mielestänne -paha ongelma- vai ei? Ikää 52v.
juo n. puoli litraa kirkasta joka päivä mutta käyttäytyminen ei hurjasti muutu humaltuneeksi.
Valittaa toisinaan vatsakipuja.
yöunet eivät ole normaalit vaan nukkuu noin 3-5h yössä.
saa ärtymiskohtauksia mitättömistä asioista.
lääkärissä sokerit koholla ei muita.
omasta mielestään ei ole alkoholisti.
Voisiko muuttaa tapojaan muutenhan suunta on selvä vai onko tämä ihan normaalia?
juoppoko?
7
388
Vastaukset
- ei epäselvää
tapaukseen voi vastata muuta kuin että on juoppo.
kysyn millainen henkilö avaajan mielestä on juoppo?
- mitesnytnoin
Jos juo puolilitraa kirkasta joka päivä niin on kyllä juoppo ja miksiköhän se maha on kipeä.. Sisuskalut kärsii siitä kirkkaasta! Onko mies koittanut olla ilman jokapäiväistä annostaan?
- avaaja
juoppo on sellainen joka jo sanana on negatiivinen - vaikka ihmisessä on hyviä puolia.Juoppo juo ja tuhlaa aikaansa kun nauttii viinan tuomasta olosta joka juopoille tuo ilmeisesti jotain elämää suurempia tuntemuksia hyvästä olosta, vapaudesta voimasta ja itsetunnosta paosta.
Juoppo altistaa itsensä ja perheensä riidoille rahahuolille terveyden ja vastuullisuuden menettämiselle eikä useinkaan tajua milloin on menettänyt itse juomisen hallintansa.
Raja normaalin suomalaisen ihmisen tai juopon sellaisen välillä näemmä tulee siinä viinan määrässä.
Joka muuten salakavalasti lisääntyy jos ei tajua lopettaa.
Miten se on niin vaikea keksiä muuta tekemistä????? - avaaja
mitesnytnoin kirjoitti:
Jos juo puolilitraa kirkasta joka päivä niin on kyllä juoppo ja miksiköhän se maha on kipeä.. Sisuskalut kärsii siitä kirkkaasta! Onko mies koittanut olla ilman jokapäiväistä annostaan?
on ollut toki varvoin ilman ja tiukkaa tekee , luultavasti tuollainen määrä jo on kerennyt tehdä tuhojaan jonkun verran ties missä kalustossa.
Elämä vaan ei aina kaikille löydä parhaita polkuja ettei tarvitsisi huoliaan viinaan hukuttaa.
Ja taitaa olla totta ettei siitä selviä. - Maroolofi
avaaja kirjoitti:
on ollut toki varvoin ilman ja tiukkaa tekee , luultavasti tuollainen määrä jo on kerennyt tehdä tuhojaan jonkun verran ties missä kalustossa.
Elämä vaan ei aina kaikille löydä parhaita polkuja ettei tarvitsisi huoliaan viinaan hukuttaa.
Ja taitaa olla totta ettei siitä selviä.No seisooko sillä vielä? Siitähän sen tietää. Juopoilla ei seiso.
- tuossa luettavaa
ainakin. "hyvällä" lapsella on monta nimeä.
http://www.paihdelinkki.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047