Onko kellään kokemusta Saunalahden liittymän käytöstä Madeiralla? Muistan vaan viime kesänä, kun kävin Portugalissa(mannermaalla) niin liittymä ei siellä toiminut (saunalahti ykkönen.) Käsittääkseni sen olisi pitänyt toimia... En ymmärrä.
SaunalahtiKuuluvuus?
10
842
Vastaukset
- Madeiralla
Minulla ainakin on toiminut ihan hyvin Saunalahden liittymä Madeiralla.
- y.y.a
Kentän voimakkuus on kiinni operaattorin verkosta, yya operaattoreitakin voi olla useita.
Ykköstä ei saunalahden sivuilta löydy, prepaidit ei ainakaan toimi ulkomailla.
Onko puhelimessa jokin operaattorivaihdonesto päällä? (rajalla olevat käyttää ettei mene vahingossa kalliiseen vieraaseen verkkoon).- yritysliittymä
Itsellä on ollut ongelmia takavuosina toisen liittymän kanssa ulkomailla, kun oli "yritysliittymä" eli numeroavaruus viilattu pöytänumeroihin jne. se pelasi jollain operaattorilla, mutta ei taas jollain toisella. Kotimaastakin löytyi ongelmapaikkoja paikoittain.
- jake12345
joo oli Saunalahti täysin kuulumattomissa eli ei toiminut lainkaan mulla, kun olin just Madeiralla.
Vain hätäpuhelut mahdollisia, ilmoitti luuri. Eikä löytänyt operaattoria. Mutt onneks paljon parjattu Soneran yhteys(kumppani) toimi moitteettomasti.- mukaan...
Tuon mukaan pitäisi toimia kaikissa Masseurin ilmoittamissa verkoissa:
http://saunalahti.fi/gsm/roaming_mvno.php?country=Portugali&find=Hae
Huom, mutta ei 3Geenä! Eli onko jotain rajoituksia sen osalta puhelimessa tai liittymässä? - Levadalle
Mulla toimii myös Sonera moitteetta Madeiralla.
- päässä
Madeidan vika jos ei ymmärrä käynnykän päälle mitään muuta kuin hieno ulkokuori ja näytössä "sairaan siisti kuva"
- jake12345
no tostahan olikin apua ...kiitos siitä... ja paskat silmillesi!
- Saunapuhelin
jake12345 kirjoitti:
no tostahan olikin apua ...kiitos siitä... ja paskat silmillesi!
Meillä toimi molemmilla kevään reissulla. Tietty jos siellä ei ollut kenttää ylipäätään jossain kolkassa niin eihän siellä tietty toimi mutta se ei taas johdu varsinaisesti Saunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220