apua, ihastunut nuorempaan..

puuma(ko)

Nyt ikätoverit apuja!
Olen ihastunut 25 vuotiaaseen nuoreenmieheen ja olemme hänen kanssaan jo ehtineet tehdä vaikka mitä.
Tuntuu kuitenkin että välillä hän pysähtyy miettimään että mitä oikein on tekemässä, tuntuu etäiseltä ja epävarmalta. Epäilen että hän pelkää olevansa pelkkä vanhemman naisen lelu. Leluksi häntä en sanoisi, itselläni ovat tunteet 100% pelissä ja kaikesta huolimatta tuntuu että hän on parasta mitä minulle on sattunut. Aluksi kyllä ihmettelin että kuinka niin nuori mies voi olla niin aikuismainen, hänellä on talous hyvin reilassa, kotonakin on kaikki mukavuudet ja viihde-elektroniikka jollaista en ole edes itse kyennyt ikinä hankkimaan. voiko olla totta että näin hyvin menestyvä, fiksu ja kuitenkin myös poikamainen pilke silmäkulmassa kulkeva nuorimies olisi vakavasti kiinnostunut suhteesta kanssani? Olemme keskustelleet myös hänen tulevaisuuden haaveista ja näyttää siltä että hän on jo saavuttanut suurimman osan mainitsemistaan joita oli esim. Vakituinen hyvin palkattu työ, auto, vene, kodin mukavuudet, lomaosake yms. hän mainitsi että seuraavaksi olisi vuorossa omistusasunnon ostaminen joka onkin muutaman kymmenen vuoden "projekti" kuten hän sen muotoili, samassa mainitsi myös perheen perustamisen jolloin minulla alkoi soida kellot että haluaako hän todella lapsilleen äidiksi minut, jo 32 vuotiaan naisen? Olisin itse aivan valmis perheen perustamiseen joten tämä kaikki vain tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, nyt hyvät ihmiset, kertokaa mielipiteenne, onko tämä koko suhde tuhoon tuomittu?

4

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No eipä teillä vielä suuri ikäero ole. Jos mies on muuten aikuinen ja ymmärtää, ettei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, niin anna mennä vain.

• Nature75

Allekirjoitan täsyin. Ja puuma-käsitteen voisi minun puolesta tunkea hevon vitun kuuseen.

• Jamila

No johan olet höpsö koko nainen... ;)! Katoppas Paavo Lipposta, Niinistöä ja montaa muuta kellä on paaaallljon nuorempi puoliso. Eihän se nyt iästä kiinni ole! Ja missä sanottu, että miehen pitäisi aina olla se vanhempi puolisko? Jos järjellä ajatellaan, niin itseasiassa olisikin parempi että naisella olisi itseään nuorempi kumppani. Miehen keskivrt elinikä on lyhyempi kuin naisen. Jos naisella itseään nuorempi puoliso, suuremmalla tod näköisyydellä ei tarttis olla leskenä yksinään yhtä kauan kuin jos mies olisi vanhempi.

Nykynainen ei enää ole nopeammin vanhan näköinen kuin mieskään. Myös ei hyvä että pappaikäiset enää alkaa lapsia tuhraamaan nuoremman puoliskon kanssa, lapselle huono juttu jos iskä alkaa olla ukki-iässä samaan aikaan kun kavereiden isät vielä nuorempia. Ja onhan jo tutkimuksissa todettu, että mm siittiöiden laatu huononee iän myötä.

Jatka rohkeasti elämääsi ihanan kumppanisi kanssa. JOs on kaatuakseen, suhde kaatuu muutenkin kuin iän vuoksi -ja ikäeroa ei teillä todellakaan edes paljon! Onnea ja mukavaa syksyä :)!

• vaari-hop

Sano muutaman viikon ajan, että ei nyt, päätä särkee. Jos jätkä alkaa mietiskelemään syntyjä syviä,
      potki perseelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe