Täällä on yksi blondi, joka ei osaa laittaa kehystä seinälle. Mukana siis kaksi sellaista mustaa juttua ja rautalanka. Miten ne mustat laitetaan kehykseen kiinni?:D
Ikea Ribba-kehyksen kiinnitys?
3
3861
Vastaukset
- tumpelo/
eikö kukaan:(?
- anonyymi sisustaja
Kysyjä varmaan jo saikin taulunsa seinälle, mutta kirjoitetaan nyt tänne ohjeet jos joku muu niitä sattuu tarvitsemaan. (Itsekin pähkäilin tuon kiinnityksen kanssa ja löysin englanninkieliset ohjeet Ikea-fans sivuilta.)
Elikkä taulun taustalevy otetaan irti ja sinne taustalevyyn työnnetään haluttuun kinnityskohtaan se musta kiinnike (tai ne molemmat). Mustan kiinnikkeen reiästä pujotetaan rautalanka, joka kieputetaan itsensä ympäri jotta se pitää. Taustalevy laitetaan kiinni kehykseen ja taulu ripustetaan rautalankalenkistä seinälle. - Ripustuja
Kiitos!
Ei olisi ihan heti itse tajunnut. Nykyään kiinnike on metallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491