Sain tänään 18.9.2010 tietää, että eilisessä KD:n Uudenmaan piirihallituksen kokouksessa minun kansanedustajaehdokkuuteni, kuten myös Arto Lehkamon, oli virallisesti hyväksytty. Tähän asti olen ollut KD:n Loviisan osaston asettama kansanedustajaehdokas, mutta nyt olen virallisesti KD:n kansanedustajaehdokas Uudenmaan vaalipiirissä.
Tästä on hyvä jatkaa ja aloittaa pikku hiljaa varsinaisen vaalikampanjan käynnistäminen. Ensimmäinen vaalitilaisuus on Loviisan torin syysmarkkinoilla torstaina 30.9.2010. Ilmoitan heti kun saan tietoa KD:lta, mihin tilinumeroon halukkaat ehdokkuuteni tukijat voivat lahjoittaa vaaliavustusrahaa. Yrityksiltä en ota rahaa, koska en halua mitään kytköksiä.
Oletko halukas auttamaan minua jollain muullakin tavoin vaalikampanjassani? Jos asut Uudellamaalla ja jos haluat auttaa minua pääsemään eduskuntaan, niin ota minuun yhteyttä vaikka sähköpostitse (jouko.piho@kolumbus.fi) ja kerro miten voisit auttaa minua. Auttamistapoja on monia. Tiedon levittäminen ehdokkuudestani eri tavoin sinun sukulaisillesi, tuttavillesi ja eri tahoille, vaikka mediaan, eri paikkakunnilla järjestettävissä vaalitilaisuuksissa mukana oleminen ja siellä auttaminen eri tavoin, minun vaaliesitteitteni levittäminen koteihin, vaalijulisteitteni kiinnittäminen yleisille ilmoitustauluille ja kauppojen ilmoitustauluille, mukaantulo vaaliavustajajoukkooni (jossa on nyt kolme miestä), kaikenlaisten hyvien neuvojen ja vihjeiden antaminen jne.
Jos olet kiinnostunut mistään näistä tai tässä mainitsemattomista auttamismahdollisuuksista (joita sinulla voisi olla mielessä), niin ota rohkeasti yhteyttä minuun. Minä en voi päästä eduskuntaan yksin. Tarvitsen siihen Jumalan ja sinun apua.
Haluatko auttaa minua eduskuntaan?
54
1315
Vastaukset
- Raha Rahaa Mulle
On sitä mieltä, että kerjäläisistä on päästävä eroon. Luota sinä vaan Jumalaasi ja Pyhään henkeen.
Ei rahan pyytäminen vaalikampanjaan ole kerjäämistä, vaan mahdollisuuden antamista niille, jotka haluavat tukea jonkun vaalikampanjaa.
- PiukoJoho
JoukoPiho kirjoitti:
Ei rahan pyytäminen vaalikampanjaan ole kerjäämistä, vaan mahdollisuuden antamista niille, jotka haluavat tukea jonkun vaalikampanjaa.
Antamiseen ei ole heillä kuppi kännyssä konttaavilla ole tarjolla??
- Ristin tiellä
PiukoJoho kirjoitti:
Antamiseen ei ole heillä kuppi kännyssä konttaavilla ole tarjolla??
Ei, en halua auttaa sinua eduskuntaan. Syynä Jumalalta saamasi visiot ja muut outoudet, joista olet itse kertonut. Haluan antaa ääneni ja taloudellisen tukeni ehdokkaalle, joka tekee päätöksensä omilla aivoillaan, eikä kuulemiensa äänien tai muun ylimaallisen ohjauksen johdattelemana. Tämä ei tarkoita ettenkö sittenkin äänestäisi kristillisiä, mutta sinä olet minulle liian outo. Lisäksi näen miinuksena sen, että kokoomus oli sinulle kunnallisvaaleissa ensisijainen vaihtoehto, mutta he eivät sinua halunneet. Kristilliset siis ilmeisesti ovat sinulle pelkkä hätävara ja ainut tarjolla ollut työkalu poliittisten päämääriesi saavuttamiseksi. Ei millään pahalla, mutta parempi sanoa suoraan mitä ajattelee. Varjelusta valitsemallasi tiellä kuitenkin ja rukoilen sinulle ymmärtämystä omista motiiveistasi ja niiden puhtaudesta.
- Yksi pienimmistä
Ristin tiellä kirjoitti:
Ei, en halua auttaa sinua eduskuntaan. Syynä Jumalalta saamasi visiot ja muut outoudet, joista olet itse kertonut. Haluan antaa ääneni ja taloudellisen tukeni ehdokkaalle, joka tekee päätöksensä omilla aivoillaan, eikä kuulemiensa äänien tai muun ylimaallisen ohjauksen johdattelemana. Tämä ei tarkoita ettenkö sittenkin äänestäisi kristillisiä, mutta sinä olet minulle liian outo. Lisäksi näen miinuksena sen, että kokoomus oli sinulle kunnallisvaaleissa ensisijainen vaihtoehto, mutta he eivät sinua halunneet. Kristilliset siis ilmeisesti ovat sinulle pelkkä hätävara ja ainut tarjolla ollut työkalu poliittisten päämääriesi saavuttamiseksi. Ei millään pahalla, mutta parempi sanoa suoraan mitä ajattelee. Varjelusta valitsemallasi tiellä kuitenkin ja rukoilen sinulle ymmärtämystä omista motiiveistasi ja niiden puhtaudesta.
Nimimerkki Ristin tiellä nosti esiin kiinnostavia asioita. En tiedä odottaako hän vastauksia, mutta minä odotan. Vai saavatko kirjoittajat vastauksia vain kehuessaan J.Pihoa? Tiedän hänen persoonansa ja mielipiteidensä jakavan kovasti mielipiteitä paikallisissakin uskovien ihmisten yhteisöissä. Helluntaiseurakunnassakin on monia jotka eivät koe häntä omakseen. Teen vielä oman kysymykseni: Kenen asialla olette Jouko Piho? Onko teidän ehdokkuutenne tarkoituskaan palvella enempää kuin yhtä vain? Ja jos on tarkoitus palvella vain yhtä, niin onko se yksi pelkkä J, vai se kaikista suurin J?
- kollini
JoukoPiho kirjoitti:
vaan se joka sitä tekee .....miks huudetaan tasaarvoa kun pakistanissa nainen ei edes voi mennä ulos tiedän ollaan suomessa
paskaa se kai on kun
- Muorikka1921
Rahaa en valitettavasti voi antaa, sillä sotaveteraanin leskenä ja maatalousyrityksestä eläkeläisenä olen vähävarainen. Ääneni kuitenkin saatte Jouko Piho. Eduskuntaan tarvitaan ihmisiä joilla on henkilökohtaisesti tiedossa Jumalan tahto ja halu elää ja tehdä päätöksiä sen mukaan.
(isoäitini puolesta kirjoitin: Marjukka M)Muorikka 1921
Kiitän Teitä viestistänne, joka ilahdutti minua suuresti!
Ymmärrän sen, jos ei ole mahdollisuutta auttaa rahallisesti. Te arvostettuna sotaveteraanin leskenä ja maatalousyrityksen ansaittua eläkettä nauttivana seniorikansalaisena olette jo antaneet oman panoksenne Suomen rakentamiseen sillä rintamalla.
Mutta Te voitte auttaa minua paljon esirukoustenne kautta, ja kyllä lupaamanne ääni on myös minulle hyvin tärkeä. Joskus vaalit voivat ratketa jopa yhden äänen erotuksella. Tunnetuin tapaushan on presidentinvaalit v. 1956, kun Urho Kekkonen valittiin presidentiksi yhden äänen enemmistöllä.
Kiitän myös sinua Marjukka M, joka kirjoitit tämän minua rohkaisseen viestin isoäitisi puolesta.
Jouko Piho
KD:n kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä- Vartiotornin sotilas
JoukoPiho kirjoitti:
Muorikka 1921
Kiitän Teitä viestistänne, joka ilahdutti minua suuresti!
Ymmärrän sen, jos ei ole mahdollisuutta auttaa rahallisesti. Te arvostettuna sotaveteraanin leskenä ja maatalousyrityksen ansaittua eläkettä nauttivana seniorikansalaisena olette jo antaneet oman panoksenne Suomen rakentamiseen sillä rintamalla.
Mutta Te voitte auttaa minua paljon esirukoustenne kautta, ja kyllä lupaamanne ääni on myös minulle hyvin tärkeä. Joskus vaalit voivat ratketa jopa yhden äänen erotuksella. Tunnetuin tapaushan on presidentinvaalit v. 1956, kun Urho Kekkonen valittiin presidentiksi yhden äänen enemmistöllä.
Kiitän myös sinua Marjukka M, joka kirjoitit tämän minua rohkaisseen viestin isoäitisi puolesta.
Jouko Piho
KD:n kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissäMiksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin? Eivätkö kaikki kysyjät ole vastauksen arvoisia?
- Maan hiljainen
Vartiotornin sotilas kirjoitti:
Miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin? Eivätkö kaikki kysyjät ole vastauksen arvoisia?
Jos kysyjän tarkoitus on vain kiusata, niin miksi vastata? Minun ääneni on menossa Piholle, koska haluan aitoa kristillistä näkemystä eduskuntaan. Mitä pahaa voisi olla siinä, että ihmisellä on suora yhteys Jumalaan? Minusta se on lahja joka on tarkoitettu käytettäväksi kaikkien ihmisten yhteiseksi hyväksi.
Maan hiljainen kirjoitti:
Jos kysyjän tarkoitus on vain kiusata, niin miksi vastata? Minun ääneni on menossa Piholle, koska haluan aitoa kristillistä näkemystä eduskuntaan. Mitä pahaa voisi olla siinä, että ihmisellä on suora yhteys Jumalaan? Minusta se on lahja joka on tarkoitettu käytettäväksi kaikkien ihmisten yhteiseksi hyväksi.
Täällä on kysytty, miksi en vastaa kaikkiin kysymyksiin ja kissako vei kielen.
Ei ole kissa vienyt kieltä, mutta minä en voi vastata kysymyksiin, koska minulle ei ole esitetty kysymyksiä. Esim. nimimerkki "Ristin tiellä" ilmoitti, että hän ei äänestä minua ja sen jälkeen toi esille minun outouttani, mutta ei hän kysynyt minulta mitään. Enkä minä näe tarpeelliseksi kommentoida kaikkia ihmisten väitteitä minusta.- Yhteenvetäjä
JoukoPiho kirjoitti:
Täällä on kysytty, miksi en vastaa kaikkiin kysymyksiin ja kissako vei kielen.
Ei ole kissa vienyt kieltä, mutta minä en voi vastata kysymyksiin, koska minulle ei ole esitetty kysymyksiä. Esim. nimimerkki "Ristin tiellä" ilmoitti, että hän ei äänestä minua ja sen jälkeen toi esille minun outouttani, mutta ei hän kysynyt minulta mitään. Enkä minä näe tarpeelliseksi kommentoida kaikkia ihmisten väitteitä minusta.1. Miksi halusitte ensisijaisesti kokoomuksen ehdokkaaksi kunnallisvaaleissa?
2. Miten voisimme uskoa kd:n olevan teille muutakin kuin hätävara?
3. Miksi pyrkimys politiikkaan on teille tärkeämpää kuin puolue jota edustatte?
4. Mitä sellaista erityistä annettavaa teillä olisi, että teitä kannattaisi äänestää?
5. Mitä ajattelette Jumalan siunaaman avioliiton pyhyydestä ja rikkomattomuudesta?
6. Mikä on motiivinne politiikkaan lähtemiselle?
7. Onko teillä henkilökohtainen keskusteluyhteys Jumalan kanssa?
8. Mistä visionne ja näkynne tulevat?
9. Annatteko aina anteeksi niille, jotka ovat teitä vastaan rikkoneet?
10. Miksi antaa ennemmin rahaa vaalityöhönne, kuin apua hädänalaisille? - YÖK !
Yhteenvetäjä kirjoitti:
1. Miksi halusitte ensisijaisesti kokoomuksen ehdokkaaksi kunnallisvaaleissa?
4. Mitä sellaista erityistä annettavaa teillä olisi, että teitä kannattaisi äänestää?
5. Mitä ajattelette Jumalan siunaaman avioliiton pyhyydestä ja rikkomattomuudesta?
10. Miksi antaa ennemmin rahaa vaalityöhönne, kuin apua hädänalaisille?TÄMÄ SIJOITUS MENEE HUKKAA!
Antakaa rahat vaikka lasten liikuntaan.
Jouko Pihoa en äänestä koska jumala on Suomen kansan edellä. Eduskuntaan pitää saada kansanedustajia, ei joulupukkeja ja jeesuksia. Ikävä kyllä, Piho ei edes edusta näistä kumpaakaan.
Pihon vastenmielinen pyrkyrimeininki ällöttää.Yök.
KD:ssa on oikeasti hyviäkin ehdokkaita, Piho ei kuulu niihin. Ja toisekseen jos niin hassusti kävisi että Piho eduskuntaan pääsisi, kuinka kauan menisi että loikkaus Kokoomukseen tapahtuisi? Yhteenvetäjä kirjoitti:
1. Miksi halusitte ensisijaisesti kokoomuksen ehdokkaaksi kunnallisvaaleissa?
10. Miksi antaa ennemmin rahaa vaalityöhönne, kuin apua hädänalaisille?Vastaukseni nimimerkille "Yhteenvetäjä"
1. Halusin Kokoomuksen ehdokkaaksi, koska minulla on suvussani kokoomuslaisia ihmisiä, joilta olen lapsuudesta asti saanut kodin, uskonnon ja isänmaan henkeä. Luulin, että Kokoomus olisi sitä edelleenkin. Liityin siksi Kokoomukseen keväällä 2009. Mutta kävikin niin päin, että minulle sanottiin Loviisan Kokoomuksen johdon taholta, että minua ei voida asettaa kuntavaaliehdokkaaksi (kotisivuillani olevien "outojen" kirjoitusten takia) ja että minun tulisi miettiä sitä, olenko minä väärässä puolueessa. No, en ollut mielestäni, mutta koska olin muiden mielestä väärässä puolueessa, niin minun tieni Kokoomuksessa päättyi syksyllä 2009.
2. Minä liityin Kristillisdemokraatteihin, koska minua pyydettiin sinne sen jälkeen kun tuli tietoon, että olin saanut kenkää Kokoomuksesta. Mikään muu puolue ei lähestynyt minua. En kyllä itsekään voisi ajatella mitään muuta puoluetta.
3. Minulle politiikan sisältö on kaikkein tärkeintä, teki sitä mikä puolue tahansa. Kaikissa puolueissa on puolueen jäsenten kesken hyvinkin poikkeavia käsityksiä eri asioista. Niin myös KD:ssa. Minusta tämä on aika rasittavaa. Puolueet voisi pitemmällä tähtäimellä lakkauttaa kokonaan ja me voisimme siirtyä johonkin täysin toiseen systeemiin. Mutta ei siitä enempää tässä yhteydessä.
Mutta myönnän rehellisesti, että minun itseni ajamat asiat ovat minulle tärkeämpiä kuin puolue. Mutta koska nykyisin Suomen politiikassa ei voi oikein vaikuttaa muutoin kuin puolueiden kautta, niin minullakaan ei ole tällä hetkellä muuta mahdollisuutta kuin yrittää kanavoida omat ajatukseni KD:n kautta ja sen kautta, että saisin äänestäjiä. Tällöin ajattelen niin, että tämän itsenäisen ajatteluni takia minua voisi äänestää moni sellainenkin, joka ei yleensä äänestä KD:ta. Eli he eivät ensisijaisesti äänestäisi KD:ta vaan Jouko Pihoa.
4. Minulla on rohkeutta, ennakkoluulottomuutta, yhteistyökykyä, ideaalisuutta, realistisuutta, visionäärisyyttä, luovuutta, lahjomattomuutta sekä elämänkokemuksen ja Korkeimman antamaa viisautta.
5. Ajattelen niin, että Jumalan siunaaman avioliiton pyhyys on rikkomaton. Minä itse olen eronnut (tai pikemminkin erotettu), mutta vain sen takia, että silloinen vaimoni halusi erota. Minä en halunnut erota, koska pidin avioliittoa rikkomattomana. Mutta minkä minä sille mahdoin, että vaimo lähti ja otti avioeron.
6. Minun motiivini politiikkaan lähtemisessä on vaikuttaa eduskunnassa oikeudenmukaisten ja Jumalan tahdon mukaisten lakien säätämiseen. Tiedän, että maailmaan ja Suomeen on tulossa lähivuosina vaikeita aikoja. Haluan olla silloin, kansakuntamme kohtalon hetkinä, päättäjien joukossa, koska silloin Suomen johtajistossa tarvitaan Jumalaan luottavia miehiä.
7. On jonkinlainen, mutta ei riittävä. Toivon ja odotan, että tämä henkilökohtainen keskusteluyhteys Jumalan kanssa lisääntyisi. Rukoilen sitä joka päivä.
8. Minun näkyni ja visioni tulevat Raamatusta, muiden näkijöiden ja profeettojen kirjoituksista, uutisista ja ajan tapahtumien tiiviistä seuraamisesta sekä omista kokemuksistani, joita minulla on jonkin verran ja niiden kaikkien yhteensovittamisesta Jumalan minulle antaman intuitiivisen ymmärryksen avulla.
9. Anna anteeksi kaikille minua vastaan rikkoneille.
10. Jokainen antaa rahaa sinne, mihin haluaa ja minkä kohteen katsoo olevan hänen lahjoituksensa arvoinen. Minulle antavat rahaa ne henkilöt, jotka haluavat tukea minua ja poliittisia ajatuksiani. Samat henkilöt voivat antaa rahaa myös hädänalaisille. Tästä on turha tehdä mitään vastakkainasettelutilannetta.JoukoPiho kirjoitti:
Vastaukseni nimimerkille "Yhteenvetäjä"
1. Halusin Kokoomuksen ehdokkaaksi, koska minulla on suvussani kokoomuslaisia ihmisiä, joilta olen lapsuudesta asti saanut kodin, uskonnon ja isänmaan henkeä. Luulin, että Kokoomus olisi sitä edelleenkin. Liityin siksi Kokoomukseen keväällä 2009. Mutta kävikin niin päin, että minulle sanottiin Loviisan Kokoomuksen johdon taholta, että minua ei voida asettaa kuntavaaliehdokkaaksi (kotisivuillani olevien "outojen" kirjoitusten takia) ja että minun tulisi miettiä sitä, olenko minä väärässä puolueessa. No, en ollut mielestäni, mutta koska olin muiden mielestä väärässä puolueessa, niin minun tieni Kokoomuksessa päättyi syksyllä 2009.
2. Minä liityin Kristillisdemokraatteihin, koska minua pyydettiin sinne sen jälkeen kun tuli tietoon, että olin saanut kenkää Kokoomuksesta. Mikään muu puolue ei lähestynyt minua. En kyllä itsekään voisi ajatella mitään muuta puoluetta.
3. Minulle politiikan sisältö on kaikkein tärkeintä, teki sitä mikä puolue tahansa. Kaikissa puolueissa on puolueen jäsenten kesken hyvinkin poikkeavia käsityksiä eri asioista. Niin myös KD:ssa. Minusta tämä on aika rasittavaa. Puolueet voisi pitemmällä tähtäimellä lakkauttaa kokonaan ja me voisimme siirtyä johonkin täysin toiseen systeemiin. Mutta ei siitä enempää tässä yhteydessä.
Mutta myönnän rehellisesti, että minun itseni ajamat asiat ovat minulle tärkeämpiä kuin puolue. Mutta koska nykyisin Suomen politiikassa ei voi oikein vaikuttaa muutoin kuin puolueiden kautta, niin minullakaan ei ole tällä hetkellä muuta mahdollisuutta kuin yrittää kanavoida omat ajatukseni KD:n kautta ja sen kautta, että saisin äänestäjiä. Tällöin ajattelen niin, että tämän itsenäisen ajatteluni takia minua voisi äänestää moni sellainenkin, joka ei yleensä äänestä KD:ta. Eli he eivät ensisijaisesti äänestäisi KD:ta vaan Jouko Pihoa.
4. Minulla on rohkeutta, ennakkoluulottomuutta, yhteistyökykyä, ideaalisuutta, realistisuutta, visionäärisyyttä, luovuutta, lahjomattomuutta sekä elämänkokemuksen ja Korkeimman antamaa viisautta.
5. Ajattelen niin, että Jumalan siunaaman avioliiton pyhyys on rikkomaton. Minä itse olen eronnut (tai pikemminkin erotettu), mutta vain sen takia, että silloinen vaimoni halusi erota. Minä en halunnut erota, koska pidin avioliittoa rikkomattomana. Mutta minkä minä sille mahdoin, että vaimo lähti ja otti avioeron.
6. Minun motiivini politiikkaan lähtemisessä on vaikuttaa eduskunnassa oikeudenmukaisten ja Jumalan tahdon mukaisten lakien säätämiseen. Tiedän, että maailmaan ja Suomeen on tulossa lähivuosina vaikeita aikoja. Haluan olla silloin, kansakuntamme kohtalon hetkinä, päättäjien joukossa, koska silloin Suomen johtajistossa tarvitaan Jumalaan luottavia miehiä.
7. On jonkinlainen, mutta ei riittävä. Toivon ja odotan, että tämä henkilökohtainen keskusteluyhteys Jumalan kanssa lisääntyisi. Rukoilen sitä joka päivä.
8. Minun näkyni ja visioni tulevat Raamatusta, muiden näkijöiden ja profeettojen kirjoituksista, uutisista ja ajan tapahtumien tiiviistä seuraamisesta sekä omista kokemuksistani, joita minulla on jonkin verran ja niiden kaikkien yhteensovittamisesta Jumalan minulle antaman intuitiivisen ymmärryksen avulla.
10. Jokainen antaa rahaa sinne, mihin haluaa ja minkä kohteen katsoo olevan hänen lahjoituksensa arvoinen. Minulle antavat rahaa ne henkilöt, jotka haluavat tukea minua ja poliittisia ajatuksiani. Samat henkilöt voivat antaa rahaa myös hädänalaisille. Tästä on turha tehdä mitään vastakkainasettelutilannetta.Korjaan kohdan 9, johon tuli näköjään kirjoitusvirhe.
Ei siis pidä olla että "anna anteeksi", vaan tietysti että "annan anteeksi kaikille minua vastaan rikkoneille".
Tämä Suomi24:n systeemi, että ei voi korjata omia virheitään jälkikäteen on hankala.- johannes III
JoukoPiho kirjoitti:
Vastaukseni nimimerkille "Yhteenvetäjä"
10. Jokainen antaa rahaa sinne, mihin haluaa ja minkä kohteen katsoo olevan hänen lahjoituksensa arvoinen. Minulle antavat rahaa ne henkilöt, jotka haluavat tukea minua ja poliittisia ajatuksiani. Samat henkilöt voivat antaa rahaa myös hädänalaisille. Tästä on turha tehdä mitään vastakkainasettelutilannetta.Herra Pihon kantaa kyselisin muutamaan kysymykseen.
Miten suhtaudut tämänhetkiseen maahanmuuttopolitiikkaan?
Entäpä kirkollisverotukseen?
Mitä mieltä siitä että maksaessaan ikänsä kirkolle veroa joutuu vielä hautapaikkansakin vuokraamaan. Eikö kirkolle mikään raha riitä kun palveluistakin joutuu maksamaan.
Ydinvoimakantasi?
Turkistarhaus?
Pakkoruotsi?
Ruotsinkielisen vähemmistön erioikeudet?
Ahvenanmaan ja asukkaidensa erioikeudet?
Maanoston vaikeus Venäjältä heidän taas onnistuessa ostamaan pikku hiljaa Suomea itselleen.
Miten suhtaudut saman sukupuolen avioliitto-, adoptio- ym politiikkaan?
Tupakoitko, käytätkö alkoholia itse sekä miten suhtaudut yleensäkin päihdepolitiikkaamme?
EU- mielipiteesi?
Tuossapa Sinulta aluksi kyseltävää, josko tulisit ajatuksiltasi ja teemoiltasi tutummaksi.
Kiitoksia.
- Kiitos! _
Niin taloudellinen, kuin poliittinen tuki Armille
http://armi.vas.fi/ - Palmun lehvä
Jouko Pihon vastauksessa kymmeneen kysymykseen oli paljon kohtia jotka pistivät miettimään ja jotka todellakaan eivät ole hänelle eduksi. Ikäni kristillisiä äänestäneenä silmääni pisti kuitenkin erityisesti yksi kohta: "minullakaan ei ole tällä hetkellä muuta mahdollisuutta kuin yrittää kanavoida omat ajatukseni KD:n kautta ja sen kautta, että saisin äänestäjiä. Tällöin ajattelen niin, että tämän itsenäisen ajatteluni takia minua voisi äänestää moni sellainenkin, joka ei yleensä äänestä KD:ta. Eli he eivät ensisijaisesti äänestäisi KD:ta vaan Jouko Pihoa."
Tuo ja muukin puolueeseen liittyvä selittely paljastaa sen faktan, että KD ei ole Jouko Pihon oma puolue, vaan pelkkä väline käytettäväksi hänen omien pyrkimystensä ajamiseen. En siis tule äänestämään häntä, vaan valitsen kristillisten listalta jonkun sydämeltään aidosti puolueeseen ja sen arvoihin sitoutuneen henkilön. Kaukaahan minun ei tarvitse etsiä, sillä sellainen löytyy täältä Loviisastakin. Samaa suosittelen kaikille muillekin, jotka oman vakaumuksensa takia antavat äänensä kristillisille.
Oman näkemykseni mukaan Jouko Piho on susi lampaiden vaatteissa (Matt. 7:15).- J-P-!
Palmun lehvä, kiitos! Antakaa äänenne aidolle kristillisdemokraatille ja Pihot voi jättää omaan arvoonsa.
- johannes III
J-P-! kirjoitti:
Palmun lehvä, kiitos! Antakaa äänenne aidolle kristillisdemokraatille ja Pihot voi jättää omaan arvoonsa.
Älkää tuomitko vaan antakaa miehen yrittää ja kertoa ajatuksistaan, teemoistaan sekä tehdä itsensä ja arvomaailmansa tutuksi. Mielipiteensä voi sitten jokainen muodostaa itsekseen toisia solvaamatta.
- Stefan H
johannes III kirjoitti:
Älkää tuomitko vaan antakaa miehen yrittää ja kertoa ajatuksistaan, teemoistaan sekä tehdä itsensä ja arvomaailmansa tutuksi. Mielipiteensä voi sitten jokainen muodostaa itsekseen toisia solvaamatta.
EI OLE TEITILLÄNSÄ MITÄÄN MAHISTA PÄÄSTÄ LÄPI ILMAN RASISTISEN KIELIMUURIN YLITYSTÄ! VÄHINTÄIN PITÄÄ NÖYRTYÄ JA PAKKORUOTSIN IHANUUTTA JULISTAA... Sorry meni pakkoversaaliksi!
- Palmun lehvä
johannes III kirjoitti:
En ole solvannut J. Pihoa tai muitakaan ehdokkaita, enkä solvaa jatkossakaan. Mielipiteeni hänen ehdokkuudestaan ja omista ehdokkaan valintaperusteistani kuitenkin ilmoitin. Niin teen jatkossakin jos katson tarpeelliseksi. Kristillisdemokraattia olen aina äänestänyt ja äänestän tästedeskin.
- Varhainen lintu
Palmun lehvä kirjoitti:
En ole solvannut J. Pihoa tai muitakaan ehdokkaita, enkä solvaa jatkossakaan. Mielipiteeni hänen ehdokkuudestaan ja omista ehdokkaan valintaperusteistani kuitenkin ilmoitin. Niin teen jatkossakin jos katson tarpeelliseksi. Kristillisdemokraattia olen aina äänestänyt ja äänestän tästedeskin.
Minä en ole koskaan äänestänyt kristillisdemokraattia, mutta nyt äänestän. Piho siis tuo ainakin minun ääneni myös kristillisille. Syynä on hänen realistinen maahanmuuttokantansa. Minäkin haluan Suomen itse valitsevan kuka saa tulla maahan ja kuka ei. Omamme kaltaisesta kulttuurista ja uskontotaustasta tulevat työperäiset maahanmuuttajat ovat tervetulleita. Turvapaikkashoppaajat ja väkivaltaisen islamin kannattajat eivät ole tervetulleita. Kun kerran omasta kylästä löytyy näitä arvoja kannattava ehdokas, niin ääneni menee hänelle. Puolue on siinä täysin toisarvoinen juttu.
- Näyttää olevan
Varhainen lintu kirjoitti:
Minä en ole koskaan äänestänyt kristillisdemokraattia, mutta nyt äänestän. Piho siis tuo ainakin minun ääneni myös kristillisille. Syynä on hänen realistinen maahanmuuttokantansa. Minäkin haluan Suomen itse valitsevan kuka saa tulla maahan ja kuka ei. Omamme kaltaisesta kulttuurista ja uskontotaustasta tulevat työperäiset maahanmuuttajat ovat tervetulleita. Turvapaikkashoppaajat ja väkivaltaisen islamin kannattajat eivät ole tervetulleita. Kun kerran omasta kylästä löytyy näitä arvoja kannattava ehdokas, niin ääneni menee hänelle. Puolue on siinä täysin toisarvoinen juttu.
Taisi käydä selväksi, että joskus parasta vaalityötä voi olla suun pitäminen kiinni.
- harakankakka
Varhainen lintu kirjoitti:
Etkö ole jo tajunnut että PUOLUE ei välitä mitä
ehdokkaat suoltaa, pääasia että moni menee
läpi.Vaalien jälkeen PUOLUE kyllä muuraa suut
umpeen sooloilijoilta. Pätee ikävä kyllä kaikkiin
puolueisiin. Että se henkilövaaleista ja henkilö-
kohtaisista arvoista. - Maan suola
harakankakka kirjoitti:
Etkö ole jo tajunnut että PUOLUE ei välitä mitä
ehdokkaat suoltaa, pääasia että moni menee
läpi.Vaalien jälkeen PUOLUE kyllä muuraa suut
umpeen sooloilijoilta. Pätee ikävä kyllä kaikkiin
puolueisiin. Että se henkilövaaleista ja henkilö-
kohtaisista arvoista.Henkilökohtainen mielipiteeni on, että vakaumuksellinen kristitty valitsee sen toisen, eikä tätä. Se toinen ei ainakaan ole mukana henkilökohtaisen kunnianhimonsa ja poliittisten uratoiveidensa ja vallanhimonsa vuoksi. Kannattaa tosiaan tarkkaan harkita, että äänestääkö sellaista joka on mukana auttaakseen vain itseään, vai sellaista joka on mukana auttaakseen myös lähimmäisiään.
Maan suola kirjoitti:
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että vakaumuksellinen kristitty valitsee sen toisen, eikä tätä. Se toinen ei ainakaan ole mukana henkilökohtaisen kunnianhimonsa ja poliittisten uratoiveidensa ja vallanhimonsa vuoksi. Kannattaa tosiaan tarkkaan harkita, että äänestääkö sellaista joka on mukana auttaakseen vain itseään, vai sellaista joka on mukana auttaakseen myös lähimmäisiään.
Mielenkiintoista, että joku vieras tietää, että minulla on henkilökohtaista kunnianhimoa, poliittisia uratoiveita ja vallanhimoa, mutta sillä toisella ei ole.
Jos minulla olisi ollut taipumusta tuohon suuntaan, niin minä olisin aloittanut poliittisen uran luomisen ja 20-vuotiaana enkä vasta nyt 63-vuotiaana eläkeläisenä.
Minulla ei ole mitään vallanhimoa eikä kunnianhimoa eikä poliittisia uratoiveita. Haluan mukaan politiikkaan voidakseni vaikuttaa asioihin kristityn näkökulmasta. Suomi tarvitsee monessa mielessä puhdistusta. On monenlaista vääryyttä ja korruptiota, joita vastaan täytyy taistella.
Olen politiikassa mukana täysin asiapohjalta, en oman vallanhimon takia.- 2naamainen
JoukoPiho kirjoitti:
Mielenkiintoista, että joku vieras tietää, että minulla on henkilökohtaista kunnianhimoa, poliittisia uratoiveita ja vallanhimoa, mutta sillä toisella ei ole.
Jos minulla olisi ollut taipumusta tuohon suuntaan, niin minä olisin aloittanut poliittisen uran luomisen ja 20-vuotiaana enkä vasta nyt 63-vuotiaana eläkeläisenä.
Minulla ei ole mitään vallanhimoa eikä kunnianhimoa eikä poliittisia uratoiveita. Haluan mukaan politiikkaan voidakseni vaikuttaa asioihin kristityn näkökulmasta. Suomi tarvitsee monessa mielessä puhdistusta. On monenlaista vääryyttä ja korruptiota, joita vastaan täytyy taistella.
Olen politiikassa mukana täysin asiapohjalta, en oman vallanhimon takia.pelkästään vastauksistasi. Väitätkö, ettei 6400€ kk palkka ole ajanut sinua yhtään pyrkimyksissäsi? Jos olet noin puhdassydäminen, mikset auta lähimmäistäsi vapaaehtoistyössä yms. Raha se on sinunkin, niin kuin muidenkin KE motiivi, älä teeskentele!
- En varmasti auta
JoukoPiho kirjoitti:
Olen politiikassa mukana täysin asiapohjalta, en oman vallanhimon takia."--- Suomi tarvitsee monessa mielessä puhdistusta. On monenlaista vääryyttä ja korruptiota, joita vastaan täytyy taistella---."
Kuulostaa siltä, että olet pihalla kuin kaivinkone! Millaisia menetelmiä olet muuten ajatellut pudistusoperaatioissasi käyttää? Kaasua? Mestauskirvestä? Vai ajattelitko kenties taistella julistamalla sanaa? - iso D .
JoukoPiho kirjoitti:
Olen politiikassa mukana täysin asiapohjalta, en oman vallanhimon takia.tervettä kunnianhimoa pitää olla että pääsee eteenpäin.
iso D . kirjoitti:
tervettä kunnianhimoa pitää olla että pääsee eteenpäin.
Tässä on uusimmat vaaliteemani ja myös pankkitilinumero niitä ihmisiä varten, jotka haluavat tukea minun vaalikampanjaani myös taloudellisesti.
1. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomi eroaa EU:sta ja saa takaisin täyden itsenäisyyden ja oman valuutan, markan. Rahan liikkeelle laskemisen oikeus on annettava valtiolle ja kunnille eli pois ahneilta yksityispankeilta.
2. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomen ylimitoitettu maahanmuuttopolitiikka muutetaan realistiseksi ja suomalaisten etujen mukaiseksi.
3. Minä lupaan toimia sen puolesta, että valtion yhä lisääntyvä velkaantuminen lopetetaan. Valtion menoista on paljon leikattavaa: ilmastovero, Venäjän lähialuetuki, kehitysapu ja maahanmuutto. Kaikkea ei tarvitse leikata kokonaan, mutta toimintaa on tehostettava.
4. Minä lupaan toimia kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta. Sen tähden sanon ei homoavioliitoille, ei islamin maahanvyörylle ja kyllä omalle vahvalle puolustukselle.
5. Minä lupaan toimia rosvokapitalismia, ahneita pankkiireja ja keinottelijoita vastaan. Koko maailma on saanut kärsiä heidän vastuuttomista toimistaan.
6. Minä lupaan toimia Karjalan palautuksen puolesta. Karjala ja muut menetetyt alueet kuuluvat Suomelle. Tarton rauhan rajat vuodelta 1920 ovat Suomen oikeat rajat.
7. Minä lupaan toimia kristittynä politiikassa - rehellisesti ja vakaumukseni mukaan.
Haluaisitko tukea eduskuntavaalikampanjaani taloudellisesti?
Voit antaa tukesi puolueen tilin kautta henkilökohtaisella viitenumerollani, jonka avulla rahasi ohjataan kampanjaani. Näillä tiedoilla lahjoittaminen onnistuu:
Tilinumero: Nordea 106530-225528 Saaja: Suomen Kristillisdemokraatit
Viitenumeroni: 5 015 511
KD:n valtakunnallinen rahankeräyslupa POHADno/2010/1166, päättyy 30.4.2011, tili: Nordea 106530-225528- Saara vain
JoukoPiho kirjoitti:
Tässä on uusimmat vaaliteemani ja myös pankkitilinumero niitä ihmisiä varten, jotka haluavat tukea minun vaalikampanjaani myös taloudellisesti.
1. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomi eroaa EU:sta ja saa takaisin täyden itsenäisyyden ja oman valuutan, markan. Rahan liikkeelle laskemisen oikeus on annettava valtiolle ja kunnille eli pois ahneilta yksityispankeilta.
2. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomen ylimitoitettu maahanmuuttopolitiikka muutetaan realistiseksi ja suomalaisten etujen mukaiseksi.
3. Minä lupaan toimia sen puolesta, että valtion yhä lisääntyvä velkaantuminen lopetetaan. Valtion menoista on paljon leikattavaa: ilmastovero, Venäjän lähialuetuki, kehitysapu ja maahanmuutto. Kaikkea ei tarvitse leikata kokonaan, mutta toimintaa on tehostettava.
4. Minä lupaan toimia kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta. Sen tähden sanon ei homoavioliitoille, ei islamin maahanvyörylle ja kyllä omalle vahvalle puolustukselle.
5. Minä lupaan toimia rosvokapitalismia, ahneita pankkiireja ja keinottelijoita vastaan. Koko maailma on saanut kärsiä heidän vastuuttomista toimistaan.
6. Minä lupaan toimia Karjalan palautuksen puolesta. Karjala ja muut menetetyt alueet kuuluvat Suomelle. Tarton rauhan rajat vuodelta 1920 ovat Suomen oikeat rajat.
7. Minä lupaan toimia kristittynä politiikassa - rehellisesti ja vakaumukseni mukaan.
Voit antaa tukesi puolueen tilin kautta henkilökohtaisella viitenumerollani, jonka avulla rahasi ohjataan kampanjaani. Näillä tiedoilla lahjoittaminen onnistuu:
KD:n valtakunnallinen rahankeräyslupa POHADno/2010/1166, päättyy 30.4.2011, tili: Nordea 106530-225528Se joka pyrkii Jumalan työtä tehdäkseen eduskuntaan, saa myös samalla tietää tekeekö hän todella Jumalan työtä. Jos hänen pääsy on Jumalan tahto, niin mikään eikä kukaan voi estää hänen pääsyään eduskuntaan. Jos hän taas ei pääse niin silloin tietää hänen olevan vain "Helisevä vaski ja kilisevä kulkunen". Minusta on rohkeaa katsoa Luojaansa silmiin ja selvittää, että kulkeeko oikeaa tietä vai vaeltaako narsistisessa valheessa. Jouko Piho tekee tämän testin vieläpä kaikkien ihmisten katsellessa. Hän on hyvin rohkea mies. Toivon totisesti, että Jumala päättää näyttää hänelle hänen oikean tiensä ja rukoilen, että hän kestää myös sen että kansanedustajuus ei välttämättä ole se tie. Mutta Jumala päättää ja ihminen nöyrtyy ja voihan tässä olla kyse myös yhden ulkokultaisen silmien avaamisestakin. Jumala on ankara, mutta rakastava ja aina oikeudenmukainen isä.
- ZZZZZöZZZZ
JoukoPiho kirjoitti:
KD:n valtakunnallinen rahankeräyslupa POHADno/2010/1166, päättyy 30.4.2011, tili: Nordea 106530-2255281. Populista sontaa, ei realistista eikä tarpeellista.
2. Kokoomus sontaa, tuodaan vain halpaa työvoimaa ja samalla poljetaan suomalaisen työn hintaa alas.
3. Millä lääkkeillä?
4. Miksi tämä homopelko? ISlamin maahan vyöryä ei ole eikä tule, rikolliset toki vastuuseen teoistaan. Uskontoon tai ihonväriin katsomatta. Maanpuolustusta pitää kehittää.
5. Nyt pissit omien nilkoille :D
6. Populista sontaa, ei realistista eikä tarpeellista.
7. Toimit kristittynä politiikassa - Omien tulkintojen ja vakaumuksesi mukaan. HAH!
"Haluaisitko tukea eduskuntavaalikampanjaani taloudellisesti? "
ÄLKÄÄ ANTAKO RAHAA PIHOLLE! Jos jumala on Pihon takana niin eiköhän se mene lentäen läpi... - Huutava ääni
ZZZZZöZZZZ kirjoitti:
1. Populista sontaa, ei realistista eikä tarpeellista.
2. Kokoomus sontaa, tuodaan vain halpaa työvoimaa ja samalla poljetaan suomalaisen työn hintaa alas.
3. Millä lääkkeillä?
4. Miksi tämä homopelko? ISlamin maahan vyöryä ei ole eikä tule, rikolliset toki vastuuseen teoistaan. Uskontoon tai ihonväriin katsomatta. Maanpuolustusta pitää kehittää.
5. Nyt pissit omien nilkoille :D
6. Populista sontaa, ei realistista eikä tarpeellista.
7. Toimit kristittynä politiikassa - Omien tulkintojen ja vakaumuksesi mukaan. HAH!
"Haluaisitko tukea eduskuntavaalikampanjaani taloudellisesti? "
ÄLKÄÄ ANTAKO RAHAA PIHOLLE! Jos jumala on Pihon takana niin eiköhän se mene lentäen läpi...Äänestäkää kristityt omaa paikallista ehdokastamme. Se ei tarkoita Jouko Pihoa. Piho kertoo Lovarin netissä, ettei KD ole hänen puolueensa. Ääni Piholle ei ole ääni KD:lle.
- itogi
Huutava ääni kirjoitti:
Äänestäkää kristityt omaa paikallista ehdokastamme. Se ei tarkoita Jouko Pihoa. Piho kertoo Lovarin netissä, ettei KD ole hänen puolueensa. Ääni Piholle ei ole ääni KD:lle.
olevan mielipiteitä Jouko Pihosta. Toivottavasti he ovat myös tutustuneet häneen.
Olen yhdistystoiminnassa mukana, jossa Jouko on aktiivisesti mukana. Olen saanut hänestä mukavan ja rehdin vaikutelman. Pitää aina lupauksensa, kun hän sen antaa. Tulen äänestämään häntä. Ainakin hänellä on suora ja ytimekäs vaaliteemat. On selvää, että näissä on jo monta asiaa eikä kaikki ole minulle tärkeitä. Mutta luulen, että Jouko on perehtynyt moniin asioihin, jonka perusteella hän on muodostanut omat vaaliteemansa. Lisäpisteitä hän ansaitsee, koska hän antaa aina vastauksen kysymyksiin. Näin ei ole aina. Kaikki eivät kykene antamaan vastausta kysyttäessä. Näin se vain on. - Mies/ääni
itogi kirjoitti:
olevan mielipiteitä Jouko Pihosta. Toivottavasti he ovat myös tutustuneet häneen.
Olen yhdistystoiminnassa mukana, jossa Jouko on aktiivisesti mukana. Olen saanut hänestä mukavan ja rehdin vaikutelman. Pitää aina lupauksensa, kun hän sen antaa. Tulen äänestämään häntä. Ainakin hänellä on suora ja ytimekäs vaaliteemat. On selvää, että näissä on jo monta asiaa eikä kaikki ole minulle tärkeitä. Mutta luulen, että Jouko on perehtynyt moniin asioihin, jonka perusteella hän on muodostanut omat vaaliteemansa. Lisäpisteitä hän ansaitsee, koska hän antaa aina vastauksen kysymyksiin. Näin ei ole aina. Kaikki eivät kykene antamaan vastausta kysyttäessä. Näin se vain on.Jouko sanoo aina suoraan mitä ajattelee, eikä yritä silittää myötäkarvaan jokaista kysyjää. Rehellisyys on harvinainen ominaisuus poliitikolle, joten Jouko saa minun ääneni vaikken olekaan kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan..
- (((x)))
itogi kirjoitti:
Olen yhdistystoiminnassa mukana, jossa Jouko on aktiivisesti mukana. Olen saanut hänestä mukavan ja rehdin vaikutelman. Pitää aina lupauksensa, kun hän sen antaa. Tulen äänestämään häntä. Ainakin hänellä on suora ja ytimekäs vaaliteemat. On selvää, että näissä on jo monta asiaa eikä kaikki ole minulle tärkeitä. Mutta luulen, että Jouko on perehtynyt moniin asioihin, jonka perusteella hän on muodostanut omat vaaliteemansa. Lisäpisteitä hän ansaitsee, koska hän antaa aina vastauksen kysymyksiin. Näin ei ole aina. Kaikki eivät kykene antamaan vastausta kysyttäessä. Näin se vain on.Myös minä olen sanut Joukosta rehdin ja mukavan vaikutelman ja toivoisinkin, että tälle keskustelulle täällä laitettaisiin viimeistään nyt piste. Teemme Joukon kanssa rinta rinnan vaalityötä emmekä kilpaile keskenämme - ainoa alue, jolla kilpailemme, on toistemme kunnioittamisessa.
Kaikista tärkeintä tulevia vaaleja silmälläpitäen on äänestää KD:n ehdokasta - oli se sitten kumpi tahansa meistä tai ihan kuka vaan Uudenmaan listalta.
Ensi vuonna eduskunta joutuu tekemään monia tärkeitä päätöksiä mm. sukupuolineutraalista avioliitosta ja jos tilanne silloinkin on sama kuin mitä se on nyt, niin ei hyvältä näytä. Viimeisetkin kristilliset arvot heitetään romukoppaan jos tämä laki hyväksytään.
Arto Lehkamo
KD:n Loviisan eduskuntavaaliehdokas Huutava ääni kirjoitti:
Äänestäkää kristityt omaa paikallista ehdokastamme. Se ei tarkoita Jouko Pihoa. Piho kertoo Lovarin netissä, ettei KD ole hänen puolueensa. Ääni Piholle ei ole ääni KD:lle.
En ole sanonut nettiLovarissa, että KD ei ole minun puolueeni.
KD on minun puolueeni, olen KD:n jäsen ja KD:n kansanedustajaehdokas.
Olen kyllä sanonut sen, että minä en ole ole tavallinen sapluunaKD:lainen, koska minulla on KD:n yleisesti totutusta linjasta poikkeavia näkemyksiä. Mutta olen saanut niille KD:n johdon hyväksynnän.
Mutta näin on joka puolueessa. Kaikissa puolueissa on hyvinkin toisistaan poikkeavia näkemyksiä. Minusta puole ei ole itsetarkoitus. Henkilö on tärkeämpi kuin puolue.- Antabus 1/
itogi kirjoitti:
Olen yhdistystoiminnassa mukana, jossa Jouko on aktiivisesti mukana. Olen saanut hänestä mukavan ja rehdin vaikutelman. Pitää aina lupauksensa, kun hän sen antaa. Tulen äänestämään häntä. Ainakin hänellä on suora ja ytimekäs vaaliteemat. On selvää, että näissä on jo monta asiaa eikä kaikki ole minulle tärkeitä. Mutta luulen, että Jouko on perehtynyt moniin asioihin, jonka perusteella hän on muodostanut omat vaaliteemansa. Lisäpisteitä hän ansaitsee, koska hän antaa aina vastauksen kysymyksiin. Näin ei ole aina. Kaikki eivät kykene antamaan vastausta kysyttäessä. Näin se vain on.Piho, oma kehu haisee
Antabus 1/ kirjoitti:
Piho, oma kehu haisee
No, tuossahan oli kolme eri henkilöä, jotka kehuivat minua, en minä itse.
- Liikkuva äänestäjä
JoukoPiho kirjoitti:
En ole sanonut nettiLovarissa, että KD ei ole minun puolueeni.
KD on minun puolueeni, olen KD:n jäsen ja KD:n kansanedustajaehdokas.
Olen kyllä sanonut sen, että minä en ole ole tavallinen sapluunaKD:lainen, koska minulla on KD:n yleisesti totutusta linjasta poikkeavia näkemyksiä. Mutta olen saanut niille KD:n johdon hyväksynnän.
Mutta näin on joka puolueessa. Kaikissa puolueissa on hyvinkin toisistaan poikkeavia näkemyksiä. Minusta puole ei ole itsetarkoitus. Henkilö on tärkeämpi kuin puolue.Olen yrittänyt ymmärtää miksi otit Joukon KD:n ehdokkaaksi. Nyt taisin keksiä todellisen syyn! Arvelet saavasi itse enemmän ääniä kun tarjolla on myös vaihtoehto, mutta sellainen jonka rinnalla sinun erinomaisuutesi korostuu?
- itogi
Liikkuva äänestäjä kirjoitti:
Olen yrittänyt ymmärtää miksi otit Joukon KD:n ehdokkaaksi. Nyt taisin keksiä todellisen syyn! Arvelet saavasi itse enemmän ääniä kun tarjolla on myös vaihtoehto, mutta sellainen jonka rinnalla sinun erinomaisuutesi korostuu?
päätökset tehdä ryhmässä, eikä yksi ihminen niitä päätä?
Liikkuva äänestäjä kirjoitti:
Olen yrittänyt ymmärtää miksi otit Joukon KD:n ehdokkaaksi. Nyt taisin keksiä todellisen syyn! Arvelet saavasi itse enemmän ääniä kun tarjolla on myös vaihtoehto, mutta sellainen jonka rinnalla sinun erinomaisuutesi korostuu?
Arto ei ole ottanut minua KD:n ehdokkaaksi. KD:n Loviisan paikallisosasto hyväksyi minut ensin kuntavaaliehdokkaaksi, sitten kansanedustajaehdokkaaksi ja sen jälkeen KD:n Uudenmaan piirihallitus on näyttänyt minun ehdokkuudelleni vihreää valoa.
Arton osuus on siinä, että hän pyysi minua mukaan Kristillisdemokraateihin. Kolme päivää mietittyäni vastasin myöntävästi.- jepulispopuli
JoukoPiho kirjoitti:
No, tuossahan oli kolme eri henkilöä, jotka kehuivat minua, en minä itse.
ehkä oli, ehkä ei
jepulispopuli kirjoitti:
ehkä oli, ehkä ei
Ei ole niin, että ehkä oli, ehkä ei.
Asia on tosi ja totuus. Nuo kolme henkilöä kehuivat minua minusta riippumatta ja ilman että minä tiesin heidän viesteistään mitään. Tuollainen ihmevänkääminen mistään tietämättä on jotain mitä mitä en ymmärrä ollenkaan.
Onko se tyhmyyttä vai ilkeyttä?
Taitaa olla molempia.
Sivistynyt ihminen ei rupea tuolla tavalla epäilemään toisen sanoja.
Jos et usko minua, niin tavataan henkilökohtaisesti.- esmesex
JoukoPiho kirjoitti:
Ei ole niin, että ehkä oli, ehkä ei.
Asia on tosi ja totuus. Nuo kolme henkilöä kehuivat minua minusta riippumatta ja ilman että minä tiesin heidän viesteistään mitään. Tuollainen ihmevänkääminen mistään tietämättä on jotain mitä mitä en ymmärrä ollenkaan.
Onko se tyhmyyttä vai ilkeyttä?
Taitaa olla molempia.
Sivistynyt ihminen ei rupea tuolla tavalla epäilemään toisen sanoja.
Jos et usko minua, niin tavataan henkilökohtaisesti.Mitä se tapaaminen toisi asiaan uutta? Viimeaikaisten ulostulojen valossa en todellakaan halua olla missään tekemisissä kanssasi.
- Jeesus homo s
16.10.2010 20:57 Jouko Piho
j l suvituuli kysyi: "Olenko oikeassa, että teidän mielestänne edelleenkin/aina homous ON SAIRAUS ja sen edelleen TULISI OLLA RIKOS?"
Piho: Kyllä.
Olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on joko sairaus tai rikos.
Tarkemmin sanottuna homoseksuaalisuus on julkeaa syntiä Jumalan luomisjärjestystä vastaan.
Tämän synnin takana on itse Saatana, joka haluaa kaikessa vääristää Jumalan suorat tiet kieroiksi ja vääriksi. Eli kun Jumala sanoo, että mies yhtyköön naiseen ja saakoon lapsia, niin Saatana sanoo, että mies yhtyköön mieheen ja olkoon saamatta lapsia, mutta vaatikoon kuitenkin adoptioikeutta tasa-arvon nimissä. Mikä on täyttä hevonpaskaa. Homot eivät ole koskaan tasa-arvoisia heteroiden kanssa, koska he eivät voi synnyttää seuraavaa sukupolvea. Homojen täysvallassa maailma loppuisi sukupuuttoon piankin. - arrgggghhhhh!
Jeesus homo s kirjoitti:
16.10.2010 20:57 Jouko Piho
j l suvituuli kysyi: "Olenko oikeassa, että teidän mielestänne edelleenkin/aina homous ON SAIRAUS ja sen edelleen TULISI OLLA RIKOS?"
Piho: Kyllä.
Olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on joko sairaus tai rikos.
Tarkemmin sanottuna homoseksuaalisuus on julkeaa syntiä Jumalan luomisjärjestystä vastaan.
Tämän synnin takana on itse Saatana, joka haluaa kaikessa vääristää Jumalan suorat tiet kieroiksi ja vääriksi. Eli kun Jumala sanoo, että mies yhtyköön naiseen ja saakoon lapsia, niin Saatana sanoo, että mies yhtyköön mieheen ja olkoon saamatta lapsia, mutta vaatikoon kuitenkin adoptioikeutta tasa-arvon nimissä. Mikä on täyttä hevonpaskaa. Homot eivät ole koskaan tasa-arvoisia heteroiden kanssa, koska he eivät voi synnyttää seuraavaa sukupolvea. Homojen täysvallassa maailma loppuisi sukupuuttoon piankin.http://hommaforum.org/index.php/topic,19280.0.html
- ääniä 0
kun ei muutkaan saa? Onko kansanedustajaehdokas jo tavallista kansalaista ylivertaisempi. Ei muuten tipu apua, päin vastoin!
- Kuku..,
Rahamiehet, suurvaltiot ja mitä vielä ajaa maapalloa homouteen, kaikista tulee homoja ja sitten kaikki kuolee ja sitten kun kaikki kuolee, álkaa vielä homompi evoluutio... ;) Pikkasen tarakka löysälläherralla! Illuminaatitkin sai osansa, korjaa jos olen väärässä. Eikös kirkko juuri aloittanut tappamalla tiedemiehiä, taiteilijoita jne. jotka eivät uskoneet kaikenmaailman huuhaata, vaan tieteellisesti todistivat asioiden oikean laidan? Kaverit olivat uhkana kirkolle, joten heitä murhattiin surutta ja tästä johtuen perustivat salaseuran. Kuinka paljon on uskon nimeen tapettu ihmisiä, turha osoitella muualle ja siirtää huomiota pois omasta likaisesta pesästä pedofiilisyytteineen päivineen. Toinen kysymys, eikö ihminen voi uskoa jumalaan, jos hän ei kuulu kirkkoon tai on homo?
- ei ääniä, ei ikinä
Kuku.., kirjoitti:
Rahamiehet, suurvaltiot ja mitä vielä ajaa maapalloa homouteen, kaikista tulee homoja ja sitten kaikki kuolee ja sitten kun kaikki kuolee, álkaa vielä homompi evoluutio... ;) Pikkasen tarakka löysälläherralla! Illuminaatitkin sai osansa, korjaa jos olen väärässä. Eikös kirkko juuri aloittanut tappamalla tiedemiehiä, taiteilijoita jne. jotka eivät uskoneet kaikenmaailman huuhaata, vaan tieteellisesti todistivat asioiden oikean laidan? Kaverit olivat uhkana kirkolle, joten heitä murhattiin surutta ja tästä johtuen perustivat salaseuran. Kuinka paljon on uskon nimeen tapettu ihmisiä, turha osoitella muualle ja siirtää huomiota pois omasta likaisesta pesästä pedofiilisyytteineen päivineen. Toinen kysymys, eikö ihminen voi uskoa jumalaan, jos hän ei kuulu kirkkoon tai on homo?
Lainaus Lovarin keskustelupalstalta:
"Viittaan maailman rahaeliittiin, oli nimi mikä tahansa. Mutta rahavalta ohjaa tämän päivän maailmaa.
Ja on ohjannut jo pitkään. Sitä ei voi kukaan kieltää. Jos joku ei sitä tiedä, niin sitten ei tiedä.
Suurin osa ihmisistä ei tiedä eikä usko, kun kerrotaan eikä sen jälkeenkään välitä pätkän vertaa. Heitä kiinnostaa vain oma napa. He ovat maailmaneliitin halveksimia lammasmaisia ja tyhmiä orjia (englanniksi sheeples), joita voidaan aivopesun jälkeen kohdella miten vain, koska kaikki ovat samaa mieltä ja koska kaikki pitävät tulevaa diktatuuria hyvänä.
Jouko Piho"
Kuinka tämä eroaa kirkon toimintavasta? No siten, että kirkko on tehnyt tätä alusta lähtien ja huomattavasti raaemmilla otteilla! On murhaa, kidutusta, lasten hyväksikäyttöä jne. Mutta kun kuljetaan liperit kaulassa, kaikki on kunnossa? Minä en tosiaankaan tarvitse kirkkoa uskoakseni jumalaan, jumalahan on kaikkialla sanotaan? Kirkko teki siitä bisnestä ja kyllä ne suuryrityksetkin kaatuu. - Normievlutti
ei ääniä, ei ikinä kirjoitti:
Lainaus Lovarin keskustelupalstalta:
"Viittaan maailman rahaeliittiin, oli nimi mikä tahansa. Mutta rahavalta ohjaa tämän päivän maailmaa.
Ja on ohjannut jo pitkään. Sitä ei voi kukaan kieltää. Jos joku ei sitä tiedä, niin sitten ei tiedä.
Suurin osa ihmisistä ei tiedä eikä usko, kun kerrotaan eikä sen jälkeenkään välitä pätkän vertaa. Heitä kiinnostaa vain oma napa. He ovat maailmaneliitin halveksimia lammasmaisia ja tyhmiä orjia (englanniksi sheeples), joita voidaan aivopesun jälkeen kohdella miten vain, koska kaikki ovat samaa mieltä ja koska kaikki pitävät tulevaa diktatuuria hyvänä.
Jouko Piho"
Kuinka tämä eroaa kirkon toimintavasta? No siten, että kirkko on tehnyt tätä alusta lähtien ja huomattavasti raaemmilla otteilla! On murhaa, kidutusta, lasten hyväksikäyttöä jne. Mutta kun kuljetaan liperit kaulassa, kaikki on kunnossa? Minä en tosiaankaan tarvitse kirkkoa uskoakseni jumalaan, jumalahan on kaikkialla sanotaan? Kirkko teki siitä bisnestä ja kyllä ne suuryrityksetkin kaatuu.Muistakaa!!! He eivät edusta normikirkkoa! Heitä ei saa päästää päättämään kirkon asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441