Belgiassa käyneiltä kysyisin, mitä maksaa viettää noin viikko Belgiassa? Paljonko itseltäsi meni? Hotellien hinnat? kaikki muukin tieto tarpeen...
ViikkoBelgiassa-Mitä maksaa?
3
1322
Vastaukset
- ,,,,,,,
Hotellien hinnat löytyy netistä, hintaan vaikuttaa aika ja hotellin taso. Ruoka on halvempaa kuin Suomessa (ainakin kaupoissa, ravintolasyömisestä ei paljoakaan kokemusta). Viimeksi meni rahaa vain lentolippuihin, hiukan tuliaisiin ja pari kertaa ostettiin marketista ruoka koko porukalle (olimme ystävien luona kyläilemässä). Metroa käytetiin, mutta siihenkin saatiin isänniltä noita sarjalippuja (muistaakseni yksittäisen matkan hinnaksi tuli euron verran).
Tuohon on maailman toiseksi vaikein vastata, kun kukaan ei voi tietää sun kulutustottumuksista, mitä aiot tehdä, missä oleilet ja liikut, miten asustelet sen viikon jne. - olivia h
Täyttä viikkoa en ole koskaan ollut, 4 pv tavallisin. Vaikea sanoa mutta eihän se tietenkään halpaa ole. En muista hintoja tarkkaan koska en ole minkään lajin kirjanpitäjä. Hotelleja on monta tasoa, olen asunut aina tasokkaassa paikassa, St Catherinen alueella joka on keskustaa.
Mitä itse kukin kuluttaa reissulla, on pihi vai normaali, siihen en ala antamaan mitään viitteitä. Siellähän tehdään myös ostoksia, liikutaan jne. Kannattaa ostaa sarjalippu liikennevälineisiin, niitä on eripituisia, esim. kolmeksi
päiväksi mutta myös viikoksi ilmeisesti.- olivia h
Siis olen ollut etupäässä Bryselissä ja siitä kerroin. Muualle maassa kannattaa mennä junalla, Liege on mm. ihastuttava kaupunki. Junamatkojen hintoja löytyy googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803