En odottanut Resident Evil 4:lta yhtään mitään, mutta yllättävän hyvän trailerin perusteella menin silti leffaan. Olin tosi positiivisesti. yllättynyt. Leffasarjan ylivoimaisesti paras elokuva, mikä ei tietysti ole vielä paljon. Milla oli ihan hyvä kuten aina, juonessa on jotain tolkkua, toimintakohtaukset eivät ole nykytyylin mukaista sotkua, jossa ei näe yhtään mitä tapahtuu vaan selkeitä ja hyvät koreografiat. Leffa toimii hienosti omalla vähän kömpelöllä tavallaan. Kerrankin hyvää ja näyttävää mättöä 3Deenä. ***½
Kannattaa katsoa jo pelkästään tämän matsin takia! Menee nykyactionin parhaisiin taisteluihin, usko tai älä.
http://blog.80millionmoviesfree.com/wp-content/uploads/2010/08/resident-evil-afterlife-movie-poster.jpg
Resident Evil: Afterlife - hyvä!
4
741
Vastaukset
- bulsepeebi
leffa oli täysin hienosti sanottuna paska!voi olla että pelisarjat pelaajana ja suurena ystävänä oon väärä henkilö sanoo mut ei saatana!toivottavasti oli viimene osa.eka leffaakin menin innosta pyöreenä kattoon mut petyin siihenkin.jatko osia katoin toivonkipinä pyllys mut ei!mut hei mielipide kaikilla:)
- Scifisti1977
Pelejä en ole pelannut, mutta kaikki leffat olen katsellut ja tykkään kaikista. Myös tästä 4:sta. Ja valitettavasti (sulle) 5 leffa on tekeillä. Ehkä kuudeskin. :D Antaa tulla vaan. Milla on just loistava!
Scifisti1977
- Arskaaa
Ihan katottava oli, muutamia hyviä kohtia. Toi mainitsemasi taistelukohtaus oli mahtava. Vähän liikaa oli Matrixsiä matkittu lopussa, ei nyt ihan samanlaista kohtausta olis tarvinnu tehdä. Samaa tasoa kuin muutkin...
- 1+1=3
Aivan.. perseestä. Suosittelen vain 10-12v pikkupojille. Tämä on hyvä esimerkki, minne videopelileffat on menossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319