Tuossa uudessa Antin biisissä, on tuo kertosäe, joka alkaa " Vaikka päällä Atlantin..." Mikä sana on siinä ennen "Pyhäntunturin"-sanaa? Olen kuunnellun kappaletta jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei siitä muodostu mitään järkevää:D
Atlantti
7
921
Vastaukset
- minä vain
Luulen et se on:
"vaikka päällä Atlantin tai POLUILLA Pyhäntunturin.." :D- woowoo
kyllä kuule tuosta mitenkään "poluilla", mutta voihan se olla niin:D onko muilla ehdotuksia? :D
- Antti fani <3
Tässä vastaus/koko kappale.
Oleppa hyvä! :)
Ps.On muutes aivan huippu biisi.- Antti Tuiskun fani
noi sanat oli ihan oikein, tarkstin levyversion tahtiin. Antti Tuisku on niiiiiiin hyvä :)
- kaikessa
Antti Tuiskun fani kirjoitti:
noi sanat oli ihan oikein, tarkstin levyversion tahtiin. Antti Tuisku on niiiiiiin hyvä :)
että antti on pohjosenpoikii , sieltä tulee oikeita ihmisiä tänne meille etelään tuomaan sitä aitoa ja tervettä meininkiä .
- Antti Tuisku <3
kaikessa kirjoitti:
että antti on pohjosenpoikii , sieltä tulee oikeita ihmisiä tänne meille etelään tuomaan sitä aitoa ja tervettä meininkiä .
antti tuiskun atlantti on ihan paras laulu!
- at
Antti Tuisku <3 kirjoitti:
antti tuiskun atlantti on ihan paras laulu!
Antti tuiskun kaunis kaaos on hyvä levy, Kun siinä on aste laulamassa antin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244