Uutta hyvää kotia etsii 7 linnun parvi. Joukossa 6 neitokakadua ja 1 undulaatti joka sokea. 1 neidoista myös näköongelmia. Nämä kaksi yksilöä tulevat kaupan mukana, koska ovat jo vuosia olleet parven jäseniä. Lisäksi 2m pitkä, 1m leveä ja 2m korkea itse tehty häkki, UV-lamppu, ruokaa,leluja sekä pienempiä häkkejä kuljetusta varten. Myydään myös pariskuntina mikäli uutta kotia ei muuten löydy. Lisätietoja ja kuvia sähköpostitse.
Myydään neitoja
7
960
Vastaukset
- Noh...
Missä päin Suomea asut? Minulla olisi jo iso häkki valmiina niin mitä pari neitokakadua maksaisi ja minkä värisiä parvesta löytyy? Ikä? Lintujen terveys?
- moi kakaduistasi
moi onko sinulla vielä neitokakaduja?
- Lutino
Kaikki linnut ovat vielä kotia vailla. Ikää en osaa sanoa, minulla linnut ovat olleet n. 6vuotta. Muut ovat täysin terveitä paitsi nämä kaksi yksilöä joista jo mainitsinkin :)
1. pariskunta; Kaneli/oliivi naaraas ja uros lutino.
2.pariskunta; harmaa/valkokasvo naaras ja harmaa uros.
3.pariskunta helmiäinen naaras ja lutino uros.- Lutino
Helsingistä löytyvät linnut. 1.pariskunta 100e ja 2.pariskunta 100e. 3.pariskunta 50e.
- Moi linnuistasi
moi okei! no voisitko ottaa sähköpostiini yhteyttä. olisin kiinnostunut..
lehto.jenni@elisanet.fi - tilanne katsaus
Mikäs on tämän hetken tilanne tirppojen kans? Ovatko kaikki jo menneet? Onnistuuko tuonti jos niitä vielä on? Ilmottele: niko.varpenius(ät)gmail.com
Kiitos kaikille kiinnostuneille linnut ovat löytäneet jo uuden kodin :-)
Myynnissä olisi edelleen itsetehty häkki(2m pitkä,1m leveä,2m korkea) sekä uv-lamppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086