"Täällä suorana seistä ja kaatua, joka miehellä on oikeus", runoili Taata aikanaan.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että elämme vapaassa maassa ja kun koululääketide ja viralliset terapiamuodot ovat parhaansa tehneet eivätkä voi ihmistä enempää auttaa, jokaisella on täysi oikeus etsiä muita mahdollisuuksia eikä kellään ole oikeutta tätä vapautta ihmisiltä riistää.
reaalitotuutta Suomessa
2
377
Vastaukset
- Hummadi
ön ongelmasi Sammadi ?
- Samadhi
mitään ongelmaa - enää.
Olen löytänyt etsimäni ja elämälleni kokonaan uuden vireen ja henkisen innoituksen.
Minun kohdallani koululääketiede on tehnyt osaamisensa jo yli 25 vuotta sitten; ja jos oisin tyytynyt koululääketieteen osaamisiin, olisin maannut hoitolaitoksen pedissä jo yli 25 vuotta. Mikäli ylipäätään enää eläisin.
Mutta. Minulla on käytettävissäni usko ja hypnoosi ja nyt myös rinnallani oikeita ihmisiä.
.................
Voidaan sanoa, että ihminen, niin terveet, vanhukset kuin vammaisetkin, pystyy hyvinkin mittaviin suorituksiin mikäli heille pystytään tarjoamaan ympäristön taholta riittävä tarkoitus elämälle ja sen myötä motiivit itsensä toteuttamiselle ja kehittämiselle. Tähän ei riitä se, että tarjotaan riittävät ulkoisen selviytymisen ja elämisen puitteet. Tähän tarvitaan ennen kaikkea elämän henkistä sisältöä ja ympärille edes muutama ihminen, jotka toimivat henkisenä taustatukena ja innoittajina elämän pyrkimyksissä. Cristyn kohdalla tämä henkinen innoittaja oli tohtori Eileen ja ilman hänen henkilökohtaista panostaan Cristystä ei olisi koskaan tullut sitä, mikä hänestä lopulta tuli.
.........................
http://www.sodankylan-invalidiyhdistys.com/1/tarkoitus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717