Fretti Pureminen ja Huonokäytös

Banskuuu

Ostin 5kk vanhan frettipojan jonka eräs nainen myi meille. Aluksi fretti oli kiltti ja kaikkea, mutta nyt se puree ja on hirveän tottelematon. Menee aina sinne minne ei saa ja sähisee ja meinaa purra jos vaikka istuu sohvalla tai kieltää sitä tekemästä tuhmuuksia.

Onko teillä ideoita mitä tehdä asialle?

4

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XoXoXoZo

Minulla on samanlainen ongelma..

• bgfgdgg

Fretti ei ole kuin koira, koiralle on suhteellisen helppo takoa päähän mitä saa tehdä ja mitä ei. Fretille se ei ole niin helppoa. Fretin purressa kiellä. Tuo huono käytös voi mm. johtua siitä että ette käsittele frettiänne usein.

• broooop

tää mahdollisesti se apulasta hankittu? Jonka mää yks irc-gallerialainen sulle vinkkasin? :D

Fretti on vähän kuin kissa, jotkut kissat tajuu heti, jotkut ei sitten millään, koskaan. Kuten joku jo sanoi, se ei ole kuin koira. Johdonmukaisuutta vaan ja kokeile mikä kielto sille tehoo :) Sähinä, tiukka ei, niskast kii ja riepottelee (hellästi) pitki lattiaa jne..

• Fretinpentu

Joskus huono käytös voi johtua myös eroahdituksesta ja pitäisi mennä noin viikon kuluessa ohi. Meillä poika kanssa aluksi oli hyvin kilti, mutta yht äkkiä köytös muuttui, mutta siis kyse eroahdistusesta kun oli uusi paikka kyseessä. Poika on nyt tässä talossa 6kk ollut ja vielä taistellaan sohvan haltiuudesta, et en lähtisi tekemään hätäsiä päätöksiä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe