Heips. Tyttäreni pitää erittäinpaljon lävistyksistä. Kun hän täytti 14 kävimme hakemassa hänelle pitkän mietinnän jälkeen huulilävistyksen huulen sivuun, koko sukumme oli sen jälkeen aivan järkyttyneitä, olin kuulemma huono äiti kun annoin lapseni turmella kasvonsa. Nyt kävimme sitten 16 vuotis lahjaksi hakemassa hänelle kulmakorun kun hän on sitä vuoden puhunut. Kun äitini ja siskoni näkivät lapseni naamassa vielä toisen lävistyksen killumassa he eivät halua pitää minuun enää mitään yheteyttä? Mielestäni lävistykset eivät ole rumia jos niitä ei ole liikaa, en sano etteikä tyttäreni olisi kaunis ilman mutta ei kai kaksi lävistystä nyt maailmaa kaada? Olenko oikeasti niin huono äiti kuin kaikki antavat ymmärtäää?
huono äiti?
mamikka47
1
762
Vastaukset
- afdafdasdaf
älä välitä,, ei lävistykset nykyään mikään maailmaa kaatava asia ole. Ja eivät edes ikuisia, niistä kun pääsee eroon halutessaan. Mullakin killu hulluina nuoruusvuosina 30 lävistystä ympäri kroppaa ja nykyään en edes korviksia käytä. Silti kukaan ei nykyään usko jos sanon että mulla on ollut ennen paljon lävistyksiä. Niin pieniä niistä jääneet jäljet ovat. Kyllä jokainen saa sitä omaa tyyliään nuorena katsella. Ja niin kuin sanoin, mikään ei ole ikuista, ihminen vaihtaa tyyliään monta kertaa elämän aikana. Kaikesta pitää nauttia ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086