Meille on siis tulossa piakoin urospuolinen sakemanni. Olisko hyviä nimiehdotuksia? Mielellään aika lyhyt ja helppo lausua, ja sisältäis R tai S - kirjaimen, koska koira oppii semmose helpommin.
Kiitti :)
Saksanpaimenkoiralle nimi
8
2904
Vastaukset
- bfsdjkghdfkghfg
Riki, Roki,Rekku,Rafa,Remu,Samu,Sepi,Sorro tms...
- teikuli
Meillä 8 vuotiais Jätkä, mutta noilla kun mennään, ni ois ko hyvä
RÄSÄ - fegeafaf
Seri, Suri, Sero, Sere...
Rasi, Ruso, Resu, Risu...
Tai luot koiran alkuperäisestä nimestä sitten uuden nimen. kuten: Esimerkkilän Vihje = Viki, Vike; Mallikkaan Matti = Masa, Mato jne.
Ps. Koira oppii ajan myötä nimensä, vaikka se olisi vaikeakin. Esim meillä oli kerran Barbara-niminen koira (jota kyllä sanoimme yleensä Barbiksi), joka ymmärsi Barbara-nimen tarkoittavan sitä. Ei koira opi koskaan aakkosia, eikä siiskään tajua kirjaimiakaan. Kirjaimet R ja S ovat vain sellaisia, että yleensä sanot itse ne painokkaammin/ terävämmin, mihin koira "tarttuu" (sen korville) muun hössötyksen seasta. Vert. esim. Vita, Retu, voit sanoa molemmat yhtä "painokkaasti", vaikka toisessa ei olekaan ärrää.. :) - nimim,
Ropi on hyvä ja Lapista löytyy myös sen niminen tunturi.
- emmi.honkalammi
Sepe, Sipe, Riki, Repe, Rene,
- aika läppÄ
Mulla on yorkki, Nemo. Mutta jos mulla ois sakemanni nii kyllä antaisin ehdottomasti nimeksi Rex !
- omnomno
Olette varmaan saaneet jo koiran, jos se syyskuussa oli tulossa piakkoin. Mutta silti tässä minun nimiehdotukseni: Turo ja Seri :)
- -reettä
Meillle on tulossa narttu sakemanni , olisiko nimi ehdotuksia? joku vähän erikoisempi , mutta ei kovin vaikea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096